Pallantir Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Nei, jeg er ikke fjern og ser på linjeskift, dette er noe helt annet. Jeg kan verken velge dem eller slette dem, bare teksten over og under dem. Når jeg holder musa over dem, ser jeg den samme typen muspeker som når jeg er over en linje i en tabell. Har lagt ved skjermskudd av linjen. Har noen en anelse om hva dette er og hvordan jeg blir kvitt det? Endret 9. august 2012 av Pallantir Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Er det Microsoft word det er snakk om? Har du valgt "Vis sideskift" kanskje? Eller har du skrevet *** og trykket enter i en footer? Har du googlet "Word remove dotted line" og lest hva som står der? Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Ja, MS Word. Som jeg skrev over, er det ikke et sideskift. Ja, jeg brukte en halvtime på google, men kom bare til masse folk som ikke visste forskjellen på kladd og utskriftsmodus og trodde det var noe galt når de så de prikkede linjene fra sideskiftene. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Automatisk stavekontroll? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Vel, linjen ser merkelig mye ut som den prikkete linjen du får fra ***[ENTER]. Kan du bekrefte eller avkrefte at denne linjen er i header/footer? Enda bedre; Kan du legge ved en kopi av dokumentet slik at vi kan åpne det? Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Takk for svar! Jeg kan dessverre ikke legge ut dokumentet, det inneholder forretningshemmeligheter. Men den linjen er midt på flere av sidene, ikke i header eller footer. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Du har kanskje blitt kvitt disse linjene for lenge siden, og du må gjerne dele metoden din her. Hvis du ikke har løst problemet ennå, så har jeg en løsning som kanskje er litt ad-hoc... Hvis du markerer fra slutten på linjen over linjen, og til litt av linjen under (minst ett tegn), og deretter klikker "Fjern formatering", da forsvinner linjen. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Takk for forslaget, men jeg fant ut av det i går. Glemte bare å skrive det på forumet. Det viste seg å være Word som hadde slengt inn noen "egendefinerte" kantlinjer under enkelte linjer av en eller annen merkelig årsak. Så nå er de borte. Den versjonen din med "fjern formatering" funker også, problemet er bare at man da må legge inn igjen formateringen fra begge avsnittene helt på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå