Arodem Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Kollapset etter fire dager med intens Call of Duty-spilling. Les hele saken Lenke til kommentar
Populært innlegg Jon Skrevet 9. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2012 Også FPS spill med håndkontroller da... Hadde ikke orket det i 4 minutter engang! 19 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Snakk om å forsvare seg etter faktum, mora hadde jo fire jævla dager på å reagere på dette, og hun gjorde visst lite... 9 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Altså, guttungen spilte i FIRE DAGER uten at moren brøt inn? Han kollapset jo tre ganger, forteller hun selv. Hva i alle dager feiler det henne? 9 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Barnevernet ! Moren kan jo ikke passe på ungen sin.. 4 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 For all del kan hun ha forsøkt mykje, men det er på tide å innvolvere andre også når han kollapser. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Pøh, fire dager bare? Pyse... Da jeg var ung... Nei da, men du verden så slett arbeid den mora gjorde, kanskje på tide å lære seg å sette grenser for poden? 2 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Kan ikke klandre en kid for morens manglende evne til å ta vare på sin sønn -.- Og hvis han i sammenhengende fire dager var våken er dehydrering det minst farlige problemet han har... en insomnia-indusert psykose ville ikke vært uforventet av så lenge uten søvn. Og jeg må si at det overasker at han ble "dehydrert" da det var ingen grunn til å ikke drikke stuff når han spilte Men det er amerikanere, hva kan man forvente XD -frank 1 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Ha ha ha,hadde jeg vært like gammel som han så hadde jeg nok bedt min mor holdt kjeft om hun sa at jeg ikke kunne spilt mer... inb4 rage kid når han oppdager at 360en ikke er i huset lenger Lenke til kommentar
Populært innlegg Misterlie Skrevet 9. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2012 NÅR JEG VAR UNG! ... Tok mamma sikringen om jeg spilte mer enn et par timer. Da måtte jeg ut i frisk luft og leke med kompisene mine. Jeg tror derimot at det må ha vært noe feilkoblet i "sikringsboksen" til mora hans. 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Slimda Skrevet 9. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2012 Da jeg var ung, sa pappa "Game over gutta!" og skrudde av PC-en. Slutta å fungere når vi fikk "datarom" i kjellerstua med 3-4 PC-er konstant på i et LAN. Saksa fungerte fint på internettkabelen vår da 13 Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Ha ha ha,hadde jeg vært like gammel som han så hadde jeg nok bedt min mor holdt kjeft om hun sa at jeg ikke kunne spilt mer... Slik snakket jeg aldri til foreldrene mine jeg.... Stort sett hørte jeg på det som ble sagt, men hindret meg ikke i å klokke mange timer foran pcen når de var på arbeid eller borte på turer Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Også FPS spill med håndkontroller da... Hadde ikke orket det i 4 minutter engang! Håndkontroller er da mye mere behagelig enn mus og tastatur. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg bruker mye tid foran spill, men jeg bruker ikke flere DAGER på spill, det er jo helt på trynet. Et barn skal ikke bruke så mye foran spill, ihvertfall ikke over 24 timer da er det ikke rart at noe skjer.. Herregud. Håper virkelig moren mister foreldreretten når hun ikke kan sitte foten ned. Lenke til kommentar
XE DarkRunner Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Nok et bevis på at tilogmed hardcore gamere må ta seg en matbit, litt flytende og noen timer på nakken for å holde seg gående. Lite headsup for dem som stadig setter seg målet "jeg skal ikke sove under _sett inn navn på gathering/lan_!" Men ja.. 15 år og bor hjemme... hvor er foreldrene!? Lenke til kommentar
Populært innlegg PacAnimal Skrevet 9. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Håndkontroller er da mye mere behagelig enn mus og tastatur. For en dreven FPS-spiller føles håndkontroller i FPS-spill som å spille med to armer og én fot bundet på ryggen. Det er fullstendig håpløst å sikte med, noe som er bevist gang på gang av multiplatform-spill som prøver seg med å sette konsollspillerne og PC-spillerne på samme server - konsollspillerne blir skutt i hodet så fort de runder hjørnet. For å hjelpe til får konsollspillerne ofte "aim assistance", som for en PC-spiller føles som å løpe rundt med aimbot, for dem som har prøvd det. Da sitter du der med forkrøplede kontroller og cheats. Hurra. Men for all del, for dem som liker det er det sikkert greit... Edit: fjernet dobbelt sitat Endret 9. august 2012 av bolt 10 Lenke til kommentar
Arn_Thor Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Leser her at moren får skylden - og for all del, dama burde aldri fått barn, det er tydelig. Men når man er 15 år gammel burde man fordømre meg være istand til å opprettholde så grunnleggende kroppsfunksjoner som å spasere til kjøleskapet eller springen og hente seg noe å spise og drikke. Dersom mat og vann etter så lite som 1 dag (langt mindre 4) ikke var en prioritet må man jo begynne å lure på om han allerede hadde fått hjerneslag 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg vil da påstå at jeg er en dreven FPS spiller med mine 385 timer i Battlefield 3. Jeg klarer da helt fint å sikte med en håndkontroller så det du sier er bare BS. Aim assist og Aimbot er to helt vid forskjellige ting, dessuten når alle har aim assist ser ikke jeg på det som et problem, å hatt aimassist med mus og tastatur tror jeg bare hadde blitt tull Multiplattform ville selfølgelig en PC spiller antageligvis skutt meg lenge før jeg hadde reagert engang, men nå er det sånn at PS3 spillere spiller mot PS3 spillere Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Joda, det er absolutt sant det også, Arn_Thor, men man skal fremdeles ha tro på at foreldrene stepper inn før eller siden i slike ekstreme tilfeller. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg klarer da helt fint å sikte med en håndkontroller så det du sier er bare BS. Feil. Jeg sa aldri at det ikke går an å sikte med håndkontroller. Jeg sa at det er mye tregere enn mus og tastatur, akkurat som du selv sier litt senere. Aim assist og Aimbot er to helt vid forskjellige ting. Feil igjen. En vanlig aimbot kan fint settes til å sikte innenfor f.eks. 5 grader, så den ikke sikter før du selv gjør det ganske bra. Dette er akkurat hva aim assist gjør. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå