Parkoman Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg har et Logitech Alert Outddor webkamera som i utgangspunktet fungerer godt. Jg vil imidlertid ogsså publisere bilder fra webkameraet til min hjemmeside. Det ser ikke ut til å være noen mulighet for å gjøre dette. jeg hadde tidligere et axis webkamera hvor det fulgte med en konto slik at en kunne gjøre dette uten å ha koblet opp en egen PC til erbkameraet. Er det noen som har forslag til hvordan dette kan løses med Logitech kameraet? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hei, har funnet ut at du kan hente ut videostrømmen (som andre tcp/ip baserte kamea med åpen datastrøm og codec) med VLC :rtsp://ip_adresse til kamera/HighResolutionVideo. Mange tcp/ip kamera har lukket codec som låser kamera til medfølgende software. 750e har heldigvis åpen codec (kan krypteres). Kanskje du også kan benytte VLC til å kringkaste med eller noe lignende? Gjerne post hvordan du løser problemet, da dette er relevant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå