Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av komponenter til en ny Gamer-PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTX 670 og 7950 er ikke veldig langt fra hverandre, i den store sammenhengen. Men akkurat nå, basert på alt vi har sett av tester osv, synes Nvidia å ha overtaket når det gjelder pris for ytelse.

Så GTX670 vil nok det beste valget.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Vist muligheten for å avspille 3D har noe å si for deg, så ville jeg gått for nvidia.

Med AMD skjermkort trenger du 3.part programvare for å få spillt av 3D på skjermen.

Uten om det så er Nvidia og AMD gjevngode på skjermkort.

Men Intel rocker når det kommer til Cpu`er.

Lenke til kommentar

Kan vel godt tenkes eXalpha har APU f.eks AMD A8-3870K eller Bulldozer som prosessor de kan selvsagt ikke måles mot ivybrige i5 prosessorer og HD 7870 og nyere. Hvis kun en skjermkort og CPU er feil på og ustabil kan ikke det sies som en generielt regel.

Men AMD lager gode prosessor og skjermkort men de kan vel ikke utkonkurere nvidia og intel, men nå er ATI best i budsjett markedet, vi venter fremdeles på GTX 660 / TI.

Har faktisk ATI radeon 5870 og Intel i7 prossessor. Funker veldig dårlig sammen når det gjelder videospill.

jeg hadde ATI Radeon hd 5850 og i7 930 før uten problemer, nå har jeg AMD Radeon hd 7950 med i7 3770k uten problemer. Lurer nesten på hva problemet ditt kan være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...