wilbur626 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Da vet jeg at det er en camp rundt Myshkino, Takk for det Jeg har ikke en multippelhjerneskade, så jeg skriver jo selvfølgelig ikke reell lokasjon, men at det er en camp nord for cherno, kan jeg bekrefte! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Nå er ikke telt et stort problem å få øye på. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Nå er ikke telt et stort problem å få øye på. Lykke til med jakten i Myshkino da Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Gratulerer til Kenzha. Takk for loot, mohaaha Lenke til kommentar
phtm Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Og jeg har vært omvendt. Regner med at du vet godt hva som finnes (eller ikke finnes) i en mils omkrets rundt krutov eller kamenka (den delen som ligger utenfor kartet). Å løpe går man fort lei, så lenge det ikke er noe som er mer interessant nn en død flue å se på. Btw, hvis noen har en sniper kan de gjerne ta seg av banditten som sitter på et tak i elektro. jævla unge sier jeg bare... Du viste jo vi satt på taket, hvorfor ikke prøve og ta oss? vi satt der ganske lenge før jeg døde, og kameraten min ble prøvd naded i hjel, haha! Ja jeg skjønner ikke hvordan han kompisen din ikke døde :S Jeg tror jeg kasta 4 nades opp på det jævla taket.... Men den shootoouten vi hadde var jævla morro! Dere var jævla close å treffe meg et par ganger Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Og jeg har vært omvendt. Regner med at du vet godt hva som finnes (eller ikke finnes) i en mils omkrets rundt krutov eller kamenka (den delen som ligger utenfor kartet). Å løpe går man fort lei, så lenge det ikke er noe som er mer interessant nn en død flue å se på. Btw, hvis noen har en sniper kan de gjerne ta seg av banditten som sitter på et tak i elektro. jævla unge sier jeg bare... Du viste jo vi satt på taket, hvorfor ikke prøve og ta oss? vi satt der ganske lenge før jeg døde, og kameraten min ble prøvd naded i hjel, haha! Ja jeg skjønner ikke hvordan han kompisen din ikke døde :S Jeg tror jeg kasta 4 nades opp på det jævla taket.... Men den shootoouten vi hadde var jævla morro! Dere var jævla close å treffe meg et par ganger Du traff ikke opp på taket på min skjerm, eller med den siste så gjorde du men i feil side ^^, Men hva skjer med at du kom opp på taket visst du visste jeg lå der ? x) Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Ja jeg skjønner ikke hvordan han kompisen din ikke døde :S Jeg tror jeg kasta 4 nades opp på det jævla taket.... Men den shootoouten vi hadde var jævla morro! Dere var jævla close å treffe meg et par ganger Ja det var jævla vittig, vi lå der lenge uten og ha noe serlig motstand, så det ble litt het når du plutselig skjøt, haha! Lenke til kommentar
phtm Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Og jeg har vært omvendt. Regner med at du vet godt hva som finnes (eller ikke finnes) i en mils omkrets rundt krutov eller kamenka (den delen som ligger utenfor kartet). Å løpe går man fort lei, så lenge det ikke er noe som er mer interessant nn en død flue å se på. Btw, hvis noen har en sniper kan de gjerne ta seg av banditten som sitter på et tak i elektro. jævla unge sier jeg bare... Du viste jo vi satt på taket, hvorfor ikke prøve og ta oss? vi satt der ganske lenge før jeg døde, og kameraten min ble prøvd naded i hjel, haha! Ja jeg skjønner ikke hvordan han kompisen din ikke døde :S Jeg tror jeg kasta 4 nades opp på det jævla taket.... Men den shootoouten vi hadde var jævla morro! Dere var jævla close å treffe meg et par ganger Du traff ikke opp på taket på min skjerm, eller med den siste så gjorde du men i feil side ^^, Men hva skjer med at du kom opp på taket visst du visste jeg lå der ? x) Jeg var sikker på at du hadde død, siden på min skjerm traff jeg midt på taket :S Og når den ene granaten sprengtes kom det opp et kill, men fikk ikke murder, men har opplevd før at jeg har drept folk med granater uten å få noe murder. Uansett var jeg ganske dum å klatre opp den stigen.. men men, det er sånt man lærer av Btw Truls, jeg hører rykter om at du har stjålet båten min, jeg skal finne deg! Edit: jeg håper du går tom for drivstoff!, vi er 3 stk som patruljerer kysten nå! Endret 11. august 2012 av Mattislava Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Videoen kommer opp veldig snart. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 http://youtu.be/4SPVjSVLnfQ Videoen kommer opp veldig snart. Hvor er M14 AIM kilden din ? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Kilden min? NWAF barracks. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Kilden min? NWAF barracks. Du har jo våpenet 24/7, og jeg er misunnelig Om du fortsatt trenger telt, ligger det et til deg i kirka i Novy Sobor Endret 11. august 2012 av wilbur626 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Kilden min? NWAF barracks. Du har jo våpenet 24/7, og jeg er misunnelig Fant først et M249 SAW på Helicopter Crash site, som jeg gav bort til Andret, for deretter å finne M4A3 ACOG i Barracks, brukte det litt, men så fant jeg M14 AIM og M24. M24 gav jeg bort til Aiven, som du hører joine samtalen på slutten av videoen. Men ja, det er favorittvåpenet mitt i spillet, uten tvil. Endret 11. august 2012 av Romis Lenke til kommentar
Seal Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Stilig med egen server! Joiner dere i morgen, heter enten Harald eller Magnus. Er stort sett friendly. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Stilig med egen server! Joiner dere i morgen, heter enten Harald eller Magnus. Er stort sett friendly. Høres bra ut. Du er hjertelig velkommen. Edit: bare å sende PM hvis du mangler passord. Endret 11. august 2012 av Romis Lenke til kommentar
Seal Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Edit: bare å sende PM hvis du mangler passord. Ellers takk, men allerede sendt til ishpen. Men kan jo spørre deg og: Hvor er det jeg skriver inn passordet etter at jeg har fått det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Du blir spurt om passord når du forsøker å koble deg på serveren. You cant miss it. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Jeg prøvde det, men når jeg trykker "join" så skjer det ingen ting...? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Står at jeg mangler 1.62.95417. Hvordan får jeg det? Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hvis du sender meg en melding via https://support.ourforums.net så kan jeg eller en av de andre server moderatorene hjelpe deg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg