Romis Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Har vel rundt 600 timer spilletid. Fortsatt ikke lei av løping. 2 Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 @dobbeltmoral: Nice skudd! Oppdateres serveren til 1.7.2.5 i løpet av helga BTW? Var kompisen min sitt skudd, men yeh! Vi møtte dere oppe ved Green Mountain tidligere i dag også, men da failet vi litt på å stoppe dere. Ja, husker det! Vi begynte å blø alle tre og ingen av oss hadde våpen enda da. Så eneste utvei var egentlig klampen i bånn, hehe. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 @dobbeltmoral: Nice skudd! Oppdateres serveren til 1.7.2.5 i løpet av helga BTW? Jeg oppdaterer serveren så fort de som lager private servere har fått porta over alt. De har ikke sagt noe på forumet sitt enda, så jeg håper de jobber med det Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Papirkurven... Du som skøyt først Døde rett etterpå da, av en annen en Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Papirkurven... Du som skøyt først Døde rett etterpå da, av en annen en Først ?!? Dere myrdet buddyen min 3 min før, blodhevn var det! Lenke til kommentar
phtm Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Papirkurven... Du som skøyt først Døde rett etterpå da, av en annen en Først ?!? Dere myrdet buddyen min 3 min før, blodhevn var det! Slutt å rage så da wilbur Endret 10. august 2012 av Mattislava Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Papirkurven... Du som skøyt først Døde rett etterpå da, av en annen en Først ?!? Dere myrdet buddyen min 3 min før, blodhevn var det! Slutt å rage så da wilbur What ? Rager ikke da, bare gratulerer Papirkurven med en godt gjenomført night-op! Lenke til kommentar
joxan Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Skills å campe kirka i Cherno btw. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Skills å campe kirka i Cherno btw. Er ikke det lov ? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Papirkurven... Du som skøyt først Døde rett etterpå da, av en annen en Først ?!? Dere myrdet buddyen min 3 min før, blodhevn var det! Det var iallefall ikke oss. Vi var 3 stk som akkurat kom til airporten. Så var det en som snipet oss, så vi løp til dekning, da kom du og skøyt på oss. Ingen av oss har drept noen før deg idag. Endret 10. august 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Papirkurven... Du som skøyt først Døde rett etterpå da, av en annen en Først ?!? Dere myrdet buddyen min 3 min før, blodhevn var det! Det var iallefall ikke oss. Vi var 3 stk som akkurat kom til airporten. Så var det en som snipet oss, så vi løp til dekning, da kom du og skøyt på oss. Ingen av oss har drept noen før deg idag. Hahaha, nice! Så feil kan man ta Likte måten en av dere dansa til AK rundene mine forresten, best jeg traff noen ganger Endret 10. august 2012 av wilbur626 Lenke til kommentar
ivr Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Til dere som kjørte GAZ sør for Lopatino... Takk for bilen, er det ikke d man pleier å si? Lenke til kommentar
sleipslange Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Til de som drepte meg (nick er Nesten ingame) på northwest airport uten advarsel: fu Endret 10. august 2012 av sleipslange Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Blir serveren restarta noen gang? Var ikke noe automatisk restart i dag klokka 18 i allefall Etter at vi endret tidsonen på serveren er restart nå kl 0200, 0800 1400 of 2000 Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Bussen er død! hahaha Bussen lever og har det bra den http://i.imgur.com/6pKFW.jpg Aaaaaand, its gone! 2 Lenke til kommentar
ivr Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Nå er jeg ganske lei de som flyr rundt i heli på natta.... uansett om jeg krabber på et random sted i skogen eller på et jorde finner de meg, og gir ild ! Gutta må jo ha night vision og tracker på meg. Så vidt jeg vet er ikke tracker et tool i spillet og må være hacket inn.... skal nesten vedde på at campen er rasert imorra, da de sikkert har tracker på den også Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Sørlandsekspressen går fra Kamenka til Berezino hvis noen trenger skyss. Er en del som tar alt+f4 i skuddveksling her. En av dere som stjal GAZ'n gjorde det når sjåføren forsøkte å forsvare seg. Til dere som stakk av med traktoren min.. Fy! Finner jeg den igjen tar jeg den tilbake! Og hva skjer med fylle helikopterkjøring? Kjører jo rundt som en forvirra fuglunge som har glemt hvor rede er... Hadde betalt mye for en god sniper, lettere mål skal man lete lenge etter. Tror vi kom over traktoren din. Den var ganske totalvraket da vi kom. Endret 11. august 2012 av Sadfez Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Etter å ha testet i noen dager må jeg si at de som bruker spillet nærmest som en variant av deathmatch ihvertfall i mine øyne ødelegger altfor mye. Jeg ser ikke helt poenget i å bare plaffe ned folk så snart de er innen rimelig rekkevidde uten engang å ha kommunisert med vedkommende. Lenke til kommentar
Tor__ Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Noen som prøvde og skyte meg fra helikopter igår, endte med at det styrtet og jeg fikk mye grei ting Jeg er ikke helt habil som pilot enda xD Gratulerer med 2xAS50, M4A1 CCO, Coyote Backpack, Night Vision Goggles ++++ Endret 11. august 2012 av Tor__ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg