Romis Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Noen som prøvde og skyte meg fra helikopter igår, endte med at det styrtet og jeg fikk mye grei ting Det var sikkert BGG gruppen. Big Good Geeks. ( Som forøvrig ikke bør forveksles med vår gruppe: Big Bad Geeks. ) Lenke til kommentar
joxan Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Noen som kunne send meg passordet på PM, lei av hackers og hoarders som skal ødelegge :< Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Noen som kunne send meg passordet på PM, lei av hackers og hoarders som skal ødelegge :< Sjekk innboksen din. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hvem var de 2 som ble skutt i elektro ved kraftverket for litt siden? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hvem var de 2 som ble skutt i elektro ved kraftverket for litt siden? Sikkert oss Vi døde nettopp på airfielden når vi dundra inn der med buss.. hihihihhi. Fikk drept de andre og da. Var på electrorun for å skaffe noe godt før vi dro nord. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hvem var de 2 som ble skutt i elektro ved kraftverket for litt siden? Sikkert oss Vi døde nettopp på airfielden når vi dundra inn der med buss.. hihihihhi. Fikk drept de andre og da. Var på electrorun for å skaffe noe godt før vi dro nord. Hvem var de 2 som ble skutt i elektro ved kraftverket for litt siden? Det var følgende spillere: Monobryn Ostesaks [bBG] Romis Kriss Forresten, kan jeg vær så snill å få tilbake min M14? Please? Jeg er på Airfield nå. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg loota ikke, så det er nok der ennå. Måtte logge for mat. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Nope, våpenet mitt var blitt byttet ut med en M4A1. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg tok dere med DMR, så noen andre må ha loota. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg skøt og drepte Ostesaks ut av bussen, for deretter å bli skutt ned av Kriss med AK74, fordi jeg trodde det var han ene jeg spilte med. Jeg døde av en AK74, ikke DMR. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Ok. Jeg vet jeg skjøt ostesaks. Den andre er jeg usikker på siden noen zombier fullførte jobben for meg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Så det er ingen som vet hvor børsa mi ble av? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hehe.. Bussbandittene har nok den min gode mann. :D Lenke til kommentar
esdgfdsfgdfg Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hehe.. Bussbandittene har nok den min gode mann. :D Jeg skøt og drepte Ostesaks ut av bussen, for deretter å bli skutt ned av Kriss med AK74, fordi jeg trodde det var han ene jeg spilte med. Jeg døde av en AK74, ikke DMR. Hm. Vi var tre i bussen. Dere drepte hverandre etter jeg ble satt av på nordenden. Fant bussen og 4 lik(ostesaks og kriss samt to andre). Tok din m14 og en m9sd, resten ligger kanskje på bakken elns da bussen var full så ting ble deleted. Lei for det <3 Mulig det var en tredje person på airfield, men så ingen når jeg kjørte avgårde bed bussen til slutt. Vi er gjenforent nå, alt er OK. Bussen lever. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Bussen lever!!! Leve bussen! (enn så lenge) Hvor mange helicrashsites er det på denne serveren? Har funnet 3 så langt. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Bussen lever!!! Leve bussen! (enn så lenge) Hvor mange helicrashsites er det på denne serveren? Har funnet 3 så langt. Det er tilfeldig fra 1-5 hver gang serveren resettes. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Bussen er død! hahaha 1 Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hva skjer med lik overalt? Tror jeg har minst sett 9 lik med bare navnet "Ivarel". 4 av dem var rett ved siden av hverandre utenfor Kamyshovo... Wierd shit. :S Hvor lang tid tar det egentlig før et lik forsvinner (hvis man ikke fjerner dem selv)? Ellers virker serveren bra. Lenke til kommentar
joxan Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg har sikkert blitt drept av samme fyren i Elektro 3 ganger nå :< Lenke til kommentar
Dobbelmoral2 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Bussen er død! hahaha Bussen lever og har det bra den http://i.imgur.com/6pKFW.jpg Endret 10. august 2012 av Dobbelmoral2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg