Gå til innhold

DayZ - BBG 1 privat serveren.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er navnet på denne servern så jeg kan finne den i serverlista ingame??

Sjekk førstesia i denne tråden..

Det var deg ja? Payback is a bitch!

Tenkte det ved flyplassen var en verdig avsluttning på karakteren og tenkte jeg skulle løpe til nærmeste by for å fylle på fra scratch. Fant ei skarve hagle og litt mat, før jeg pekte nesen mot Bolata. Hadde akkurat stått 2-3 minutter i skogen for å fikse artifacts og syntes jeg hørte en bil mens jeg løp der med lommelykta..

Så ikke ut som du sleit så hardt etter å ha blitt skutt i fillebiter ;)

Lenke til kommentar

Peis! (du jeep'en! :D)

Hadde flares valgt ifra før.. sto der med feil utstyr i handa. Dog tror kanskje ikke hagle hadde hjulpet.

Da har vi akkurat vaska blodet ditt av UAZen og parkert for kvelden. Regner med at bilen må vaskes igjen i morgen?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har frapsa rett etter jeg skaut første til jeg stiller meg i skauen og skyter på måfå mot heliet.. Skal se om jeg får kjørt det sammen ila kvelden. Du skal få se til fomling av meg.. Tok opp våpnet til han jeg skaut, og glemte ammo'en :p

Veldig lyst til å se. Artig å se kampen fra et annet perspektiv.

Morn folkens.

Kasta sammen fraps'inga kjapt i går kveld. Måtte sette opp farta på enkelte partier for å få kortet det ned. Pluss at den mest spennende delen mangler..

Ellers vises fomlingen min, at jeg blir beskutt av dere, og heliet jakter litt.

Se bort ifra dårlig engelsk og lav lyd på min mic. Modem-varsel. 268MB. Ikke lastet opp på noe streametjeneste enda.

http://files.thaumaturge.org/users/dante/dayz/ourdayz01.mp4

PS: Windows Moviemaker er lettere crap.

Lenke til kommentar

Morn folkens.

Kasta sammen fraps'inga kjapt i går kveld. Måtte sette opp farta på enkelte partier for å få kortet det ned. Pluss at den mest spennende delen mangler..

Ellers vises fomlingen min, at jeg blir beskutt av dere, og heliet jakter litt.

Se bort ifra dårlig engelsk og lav lyd på min mic. Modem-varsel. 268MB. Ikke lastet opp på noe streametjeneste enda.

http://files.thaumat...z/ourdayz01.mp4

PS: Windows Moviemaker er lettere crap.

Artig! Angrer på at jeg stakk av en periode istede for å holde utkikk på hangaren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...