Aiven Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Synes GMT +2 fungerer bra på 1ern. Etter nærmere debatt, har vi kommet frem til at GMT +2 er perfekt. Det er altså norsk (sommer-) tid. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Det er bra. Har dere forresten mulighet til å fikse death message? Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hvem er det som har heli? og hvem var det jeg skjøt ut av gunnern med 50 cal? U MAD BRO? sånn går det når dere skyter på oss med lekevåpen. Orka ikke lete etter liket foresten, så dere finner det kanskje igjen Lenke til kommentar
SE Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hvem er det som har heli? og hvem var det jeg skjøt ut av gunnern med 50 cal? U MAD BRO? sånn går det når dere skyter på oss med lekevåpen. Orka ikke lete etter liket foresten, så dere finner det kanskje igjen Hvorfor ikke piloten? orka ikke å lete etter et lik der ute. Må lage litt action på en server som ellers er rolig. Vanskelig å skyte på noen når du har artifacts i hue og ræva fra flyplassen Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hvem er det som har heli? og hvem var det jeg skjøt ut av gunnern med 50 cal? U MAD BRO? sånn går det når dere skyter på oss med lekevåpen. Orka ikke lete etter liket foresten, så dere finner det kanskje igjen Hvorfor ikke piloten? orka ikke å lete etter et lik der ute. Må lage litt action på en server som ellers er rolig. Vanskelig å skyte på noen når du har artifacts i hue og ræva fra flyplassen Hadde ikke rangefinder ^^ gjetta på ca 500 meter, var ganske riktig, men bomma på det første skuddet på "piloten" så da fyrte jeg av et skudd mot gunnern som traff er dere mange i "gjengen" ? Lenke til kommentar
SE Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hvem er det som har heli? og hvem var det jeg skjøt ut av gunnern med 50 cal? U MAD BRO? sånn går det når dere skyter på oss med lekevåpen. Orka ikke lete etter liket foresten, så dere finner det kanskje igjen Hvorfor ikke piloten? orka ikke å lete etter et lik der ute. Må lage litt action på en server som ellers er rolig. Vanskelig å skyte på noen når du har artifacts i hue og ræva fra flyplassen Hadde ikke rangefinder ^^ gjetta på ca 500 meter, var ganske riktig, men bomma på det første skuddet på "piloten" så da fyrte jeg av et skudd mot gunnern som traff er dere mange i "gjengen" ? vi er noen.. setter overraskende stor pris på å bli skutt ut av heli nå og da. Har vært laber aktivitet på 1ern etter reset. Lenke til kommentar
hkbruvold Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Vanskelig å skyte på noen når du har artifacts i hue og ræva fra flyplassen Tenkte bare å nevne at når jeg får "artifacts", så går jeg på instillingene og endrer video memory til very high (hvis den står på default). Og når bildet har kommet tilbake, endrer jeg den tilbake til default. Det fungerer 95 % av tiden for meg. Det var en gang det ikke fungerte, og da restartet jeg spillet, så ble det fikset. :-) Tenkte bare jeg skulle nevne det ;-) Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hvorfor Skoda, når man kan gå da? 1 Lenke til kommentar
Django Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Vanskelig å skyte på noen når du har artifacts i hue og ræva fra flyplassen Tenkte bare å nevne at når jeg får "artifacts", så går jeg på instillingene og endrer video memory til very high (hvis den står på default). Og når bildet har kommet tilbake, endrer jeg den tilbake til default. Det fungerer 95 % av tiden for meg. Det var en gang det ikke fungerte, og da restartet jeg spillet, så ble det fikset. :-) Tenkte bare jeg skulle nevne det ;-) Lettere å trykke SHIFT+Minustasten på numpad og skrive "flush". Teksten kommer ikke opp noen steder, men når du gjør det tegner den alle objekter på nytt, dette fungerer 90% av gangene man har artifacts. 1 Lenke til kommentar
SE Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Vanskelig å skyte på noen når du har artifacts i hue og ræva fra flyplassen Tenkte bare å nevne at når jeg får "artifacts", så går jeg på instillingene og endrer video memory til very high (hvis den står på default). Og når bildet har kommet tilbake, endrer jeg den tilbake til default. Det fungerer 95 % av tiden for meg. Det var en gang det ikke fungerte, og da restartet jeg spillet, så ble det fikset. :-) Tenkte bare jeg skulle nevne det ;-) Lettere å trykke SHIFT+Minustasten på numpad og skrive "flush". Teksten kommer ikke opp noen steder, men når du gjør det tegner den alle objekter på nytt, dette fungerer 90% av gangene man har artifacts. eneste som funker for meg er restart av spillet når jeg er i området. Det går dessverre ikke når en sitter i heli. Btw. sorry at jeg skjøt deg i barracks for noen dager siden, hkbruvold. Hørte du prøvde å si noe, men men Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Holy crap til hjertebank og fomling! Fikk et par spillere ved NWAF som hadde tatt ut et par av kompisene mine.. Skutt på av dude i svart mafia-bil og folk som sikkert droppa ifra heliet. Første gang jeg skyter med noen sniper-rifler og fomler som det er første gangen jeg skal åpne en bh *Sniper m/M107 m/guillie-suit tatt med AKM mens han løper over flyplassen. *Dude m/M4 CCO SD m/guillie-suit tatt med M107 ifra hofta på kloss hold. Et UNDER at jeg overlevde. Lenke til kommentar
SE Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Holy crap til hjertebank og fomling! Fikk et par spillere ved NWAF som hadde tatt ut et par av kompisene mine.. Skutt på av dude i svart mafia-bil og folk som sikkert droppa ifra heliet. Første gang jeg skyter med noen sniper-rifler og fomler som det er første gangen jeg skal åpne en bh *Sniper m/M107 m/guillie-suit tatt med AKM mens han løper over flyplassen. *Dude m/M4 CCO SD m/guillie-suit tatt med M107 ifra hofta på kloss hold. Et UNDER at jeg overlevde. hihi. Regna med at du fikk litt hjertebank. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Holy crap til hjertebank og fomling! Fikk et par spillere ved NWAF som hadde tatt ut et par av kompisene mine.. Skutt på av dude i svart mafia-bil og folk som sikkert droppa ifra heliet. Første gang jeg skyter med noen sniper-rifler og fomler som det er første gangen jeg skal åpne en bh *Sniper m/M107 m/guillie-suit tatt med AKM mens han løper over flyplassen. *Dude m/M4 CCO SD m/guillie-suit tatt med M107 ifra hofta på kloss hold. Et UNDER at jeg overlevde. Jeg som kjørte bilen. Hadde alt for høy zeroing etter at jeg skøyt mot hangarene. Tror jeg traff like ved siden av på siste skuddet. Moro. Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Har frapsa rett etter jeg skaut første til jeg stiller meg i skauen og skyter på måfå mot heliet.. Skal se om jeg får kjørt det sammen ila kvelden. Du skal få se til fomling av meg.. Tok opp våpnet til han jeg skaut, og glemte ammo'en Lenke til kommentar
Lother Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Du skøyt etter meg og ja? Trodde jeg hørte skudd som traff helikopteret se. Krøp du ut av skogen eller? Syntes at jeg så deg ved muren se. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Har frapsa rett etter jeg skaut første til jeg stiller meg i skauen og skyter på måfå mot heliet.. Skal se om jeg får kjørt det sammen ila kvelden. Du skal få se til fomling av meg.. Tok opp våpnet til han jeg skaut, og glemte ammo'en Veldig lyst til å se. Artig å se kampen fra et annet perspektiv. Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Du skøyt etter meg og ja? Trodde jeg hørte skudd som traff helikopteret se. Krøp du ut av skogen eller? Syntes at jeg så deg ved muren se. Jeg skaut på måfå mot heliet ja. Folk fikk peila seg inn mot meg. Har nå kommet meg til faens bort der ifra. Men har ikke krøpet noe som jeg husker.. Lå lenge under et tre mens du fløy rundt dog. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Haha, jeg og broren min kom cruisende i bil idet fyrverkeriet startet, snudde brått og fant noe annet å gjøre Lenke til kommentar
SE Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Du skøyt etter meg og ja? Trodde jeg hørte skudd som traff helikopteret se. Krøp du ut av skogen eller? Syntes at jeg så deg ved muren se. Jeg skaut på måfå mot heliet ja. Folk fikk peila seg inn mot meg. Har nå kommet meg til faens bort der ifra. Men har ikke krøpet noe som jeg husker.. Lå lenge under et tre mens du fløy rundt dog. Vi finner deg Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Hører dere flyr rundt! Finner dere alle helikræsjene før oss andre nå? Har spist biffer for å komme meg opp ifra 6k-blod, heldigvis lydløst våpen nå så.. Endret 26. august 2012 av 4-Dante Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg