Hyd Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 FRUSTOL!!! DU BLE EID AV ZOMBIENE! :p Hyggelig av deg å ikke drepe meg fullstendig når jeg kom inn der Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 hahaha ja, det var jo litt dumt og skyte med en enfield oppe i andre etasjen på kafeen Hadde jeg sett at du ikke hadde gear så hadde jeg ikke skyt på deg, du fikk morfin i allefall Lenke til kommentar
dannywpt Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Sorry til deg som ble rana av meg og kompisen min vest i Elektro for et par timer siden. Jeg ville bare ha våpenet ditt, men han jeg spiller med hadde tydeligvis behov for å slakte deg etterpå. Endret 19. august 2012 av dannywpt Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) WTF! Spawnet uten en dritt i ingenmannsland. Ikke annet ann bar bakke. Flere andre spillere også tilsynelatende. Edit: Indikert brukket ben, men kan fortsatt løpe. Ingen ryggsekk heller. Hva i all verden er dette? Endret 19. august 2012 av langtongting Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 WTF! Spawnet uten en dritt i ingenmannsland. Ikke annet ann bar bakke. Flere andre spillere også tilsynelatende. Reconnect, og problemet er normalt løst. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Er det noe bugga med looten eller? Spawner ingenting på en haug av plasser virker det som. Tomt supermarked, tomme brannstasjoner, tomme låver i ingenmannsland osv osv Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Er det noe bugga med looten eller? Spawner ingenting på en haug av plasser virker det som. Tomt supermarked, tomme brannstasjoner, tomme låver i ingenmannsland osv osv Opplever dette selv. Veldig irriterende. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Sinnsyk lang tid det tar å loade nå! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) De som vil ha passord til OurDayZ II må sende meg PM. Kommer ikke til å sende til dem som spør i denne tråden, da det er umulig å få oversikten over hvem som har fått og ikke. Sorry blir utålmodig når det er søndag kveld, og det er ingen som svare på PM her på forumet eller på www.ourforums.net. Tiltross for at dere er aktive her, og på deres eget forum. Har vel svart på rundt 30 pmer. I ditt tilfelle tok det omtrent 3 timer - spiller selv, så sjekker ikke forumet oftere enn det. Endret 19. august 2012 av Avien Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Ditt rævhøl du som drepte meg i cherno ved legetelta! Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hmm.... Var 2 stk der, jeg åpnet ild mot derre begge med min AK Lenke til kommentar
Orb79 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Sinnsyk lang tid det tar å loade nå! Samme her, står og loader i evigheter nå plutselig Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Jeg lagde en egen tråd for OurDayZ II serveren. Vennligst bruk denne fra nå av, når dere prater om OurDayz II, ellers blir det så forvirrende hva som foregår på hvilken server! Edit: Har også laget en login-guide, da enkelte har problemer. Endret 19. august 2012 av Avien Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg klatret opp på et tak i cherno via en stige. Også ble hele debug monitoren min "reset". Mistet alt av zombiekills osv Artig bug, om det er server relatert eller ikke vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Jeg klatret opp på et tak i cherno via en stige. Også ble hele debug monitoren min "reset". Mistet alt av zombiekills osv Artig bug, om det er server relatert eller ikke vet jeg ikke. På BGG 1 eller? Greit å være sikker, før jeg rapporterer videre. Endret 20. august 2012 av Aiven Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Var BBG 2, ikke meningen å skrive i feil tråd. Nice server forresten! :D 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) I forbindelse med overgang til ny serversoftware (Bliss) som støtter 1.7.2.5. har vi bestemt oss for å resette lootdatabasen på BGG1, dels fordi vi vet at det har foregått endel duping, dels fordi det sparer oss for mange arbeidstimer med å porte mysql. Dette vil skje i morgen, onsdag 21. august, klokka 21:00. Den gode nyheten er jo da at vi får kjørt nyeste DayZ versjon på både OurDayz I og II. Håper dette blir godt mottatt. Se også opp for OurDayZ III, som kommer med Lingor Island om noen ukers tid. Endret 21. august 2012 av Aiven Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Siden serveren starter fresh valgte vi å gå ned i stil. http://www.youtube.com/watch?v=SFZETi0OV0E&feature=plcp 1 Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) . Endret 22. august 2012 av whipslash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg