Gå til innhold

DayZ - BBG 1 privat serveren.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som vil ha passord til OurDayZ II må sende meg PM. Kommer ikke til å sende til dem som spør i denne tråden, da det er umulig å få oversikten over hvem som har fått og ikke.

Sorry blir utålmodig når det er søndag kveld, og det er ingen som svare på PM her på forumet eller på www.ourforums.net. Tiltross for at dere er aktive her, og på deres eget forum.

Har vel svart på rundt 30 pmer. I ditt tilfelle tok det omtrent 3 timer - spiller selv, så sjekker ikke forumet oftere enn det.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Jeg klatret opp på et tak i cherno via en stige. Også ble hele debug monitoren min "reset". Mistet alt av zombiekills osv :) Artig bug, om det er server relatert eller ikke vet jeg ikke.

På BGG 1 eller? Greit å være sikker, før jeg rapporterer videre.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

I forbindelse med overgang til ny serversoftware (Bliss) som støtter 1.7.2.5. har vi bestemt oss for å resette lootdatabasen på BGG1, dels fordi vi vet at det har foregått endel duping, dels fordi det sparer oss for mange arbeidstimer med å porte mysql. Dette vil skje i morgen, onsdag 21. august, klokka 21:00.

Den gode nyheten er jo da at vi får kjørt nyeste DayZ versjon på både OurDayz I og II. Håper dette blir godt mottatt. Se også opp for OurDayZ III, som kommer med Lingor Island om noen ukers tid.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...