Sadfez Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Døde nettopp, Sadfez: kan du hente meg på Krutoy Cap og droppe meg av der? Er friendly selvsagt, og uten noen ting. Så det ikke før nå, sorry. Har parkert for øyeblikket Lenke til kommentar
s0ceN Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Døde nettopp, Sadfez: kan du hente meg på Krutoy Cap og droppe meg av der? Er friendly selvsagt, og uten noen ting. Så det ikke før nå, sorry. Har parkert for øyeblikket Det går bra, jeg kom meg akkurat dit! Fant en FAL (uten scope) og en bizon (uten ammo) Si ifra om du har lyst å teame opp da Lenke til kommentar
Korka Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Kjøpte meg ARMA nå og holder på å laste det ned. Noen tips til en nybegynner?? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hvem fant helicopteret vårt vest i går? Hvordan fant du det? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Kjøpte meg ARMA nå og holder på å laste det ned. Noen tips til en nybegynner?? +1! Trenger en å teame opp med Lenke til kommentar
StreMagnusLok Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Til Smoerstar: takk for at du gjennopprettet troen min på menneskeheten. Uvanlig å ikke bli skutt on sight som nyspawna i elektro. Dumt at du datt ned fra taket. Jeg tok vare på tingene dine helt til jeg ble blafra ned i butikken. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Kjøpte meg ARMA nå og holder på å laste det ned. Noen tips til en nybegynner?? +1! Trenger en å teame opp med Vi kan godt teame opp Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Takker ja til det. Er helt ukjent i dette spillet. Plutselig havner jeg midt i ingenting, og det eneste jeg kan se er zombier 1 Lenke til kommentar
s0ceN Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Ble nettopp snipet på Prigorodky med FAL og sniper i backpacken Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Fin melding det, fikk nettopp tatt en Sniper borti hugget der.. Rørte ikke liket ditt eller hvor nå enn det lå så kanskje du finner det igjen Lenke til kommentar
nadare Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hjelp oss å teste! Vi lanserer splitter ny server om tre-fire timer. Denne blir internasjonal - altså åpen for alle. Alle starter på ny frisk på serveren senere i dag, da våre to servere har separat hive. Bli med på å teste! Serveren og all loot/kjøretøy vil bli resatt når vi resetter, så det hjelper ikke å joine nå for fordeler. Men dere vil jo merke når serveren går ned og etterpå er det frisk start med kjøretøyer, loot, etc. Koble til med «Remote» ingame: IP: 5.9.31.175 Port: 2302 Passord: 42erpassordet Edit: OBS - Serveren bruker nyeste DayZ! Bruk Dayz commander, søk etter BBG2 og oppdater til samme versjon. En flott server, var med på å teste den i natt. Merker dog at jeg og ett par andre får tilfeldige frame-drops på den, tror det er relatert til patchen og ikke serveren. Digg med Engelsk tale og! 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Får "Bad version, server rejected connection" :/ Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Sliter også med samme feilmeldingen når jeg prøver å logge meg på serveren, aner ikke hvordan jeg fikser det Lenke til kommentar
s0ceN Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Fin melding det, fikk nettopp tatt en Sniper borti hugget der.. Rørte ikke liket ditt eller hvor nå enn det lå så kanskje du finner det igjen Takk! Vi er en gjeng på 5 nå, som er rundt i der en plass nå. Var en sniper på fjellet ved siden av prigorodky, drepte han deg? Så du døde Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg ble eid av en fyr ved High Value låven ovenfor Elektro nå. Hadde lommelykt, men han hadde vel lyst på Bandasje! Mistet motet etter å ha mistet alt gearet mitt så nå er det ut på en tur for å kjøpe noe trøstemat/godteri/øl eller noe sånt. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Sorry Hyd. Takk for masse fint stasj dog. 1 Lenke til kommentar
Smostar Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Til Smoerstar: takk for at du gjennopprettet troen min på menneskeheten. Uvanlig å ikke bli skutt on sight som nyspawna i elektro. Dumt at du datt ned fra taket. Jeg tok vare på tingene dine helt til jeg ble blafra ned i butikken. haha, no biggie! Takk for transfusen;) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Mer info om den nye serveren Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Nå ble jeg bare i tvil om hvilken server jeg skal spille på Blir vel BBG2 siden den har nyeste patches osv 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg