langtongting Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hvem var på NW airfield just nå? Plutselig vill skyting mens jeg var der for å finne noe av verdi. Tror ikke det var rettet mot meg. Ellers så fant jeg ikke en dritt som vanlig. Helt utrolig, men det alt av militære områder elle deerstand inneholder kun søppel........ Lenke til kommentar
ishpen Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 jeg var der og dævva hvertfall Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Har funnet helikopteret om noen ønsker det. trenger litt rep. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Har funnet helikopteret om noen ønsker det. trenger litt rep. Novy Sobor ? Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Da er serveren oppe igjen! Hvilke endringer er gjort ? Plagsome beskjeder og autorestart hver 6 time Randomkæll was killed by Tatt vekk left click map waypoints sånn at GPS faktiskt er verdifullt. Tweaking av server configene. Auto backup av database hver 4 time En support bat fil som henter ut info om login og logut fra databasen til en annen database for å lettere tracke ALT + F4 pluss andre som hjelper administrering av serveren. Killmsg funker ikke Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Killmessage fungerer, jo. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Killmessage fungerer, jo. "Randomkæll was killed by" står jo ikke hvem som dreper ? Kan ikke noen drepe idiotcamperen i Elektro btw Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Killmessage fungerer, jo. "Randomkæll was killed by" står jo ikke hvem som dreper ? Kan ikke noen drepe idiotcamperen i Elektro btw Det skal aldri stå hvem som dreper. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Killmessage fungerer, jo. "Randomkæll was killed by" står jo ikke hvem som dreper ? Kan ikke noen drepe idiotcamperen i Elektro btw Det skal aldri stå hvem som dreper. Hahhah, tolka det sånn, da setningen var avsluttet med "by". Lenke til kommentar
phtm Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Kan ikke noen drepe idiotcamperen i Elektro btw HIHIHI xD Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Kan ikke noen drepe idiotcamperen i Elektro btw HIHIHI xD Håper du får en merkelig form for "rush" av å drepe nyspawna folk bevæpnet med lommelykt. Du er helten min Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Deg og et par scriptkiddies er faktisk det eneste serveren mangler Lenke til kommentar
phtm Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Deg og et par scriptkiddies er faktisk det eneste serveren mangler Kan ikke huske å drept noen uten våpen, men men. Hvis så får de vel holde seg unna storbyene Uansett eide jeg jo deg og kompisen din ganske lett nå nettop selv om dere hadde våpen Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Deg og et par scriptkiddies er faktisk det eneste serveren mangler Kan ikke huske å drept noen uten våpen, men men. Hvis så får de vel holde seg unna storbyene Uansett eide jeg jo deg og kompisen din ganske lett nå nettop selv om dere hadde våpen Spiller du seriøst i timevis for å campe i baren i Elektro ? Kan ikke fatte at det gir deg noen form for underholdning annet enn egoronk hver gang du looter en eske painkillers Lenke til kommentar
phtm Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Deg og et par scriptkiddies er faktisk det eneste serveren mangler Kan ikke huske å drept noen uten våpen, men men. Hvis så får de vel holde seg unna storbyene Uansett eide jeg jo deg og kompisen din ganske lett nå nettop selv om dere hadde våpen Spiller du seriøst i timevis for å campe i baren i Elektro ? Kan ikke fatte at det gir deg noen form for underholdning annet enn egoronk hver gang du looter en eske painkillers Nei ikke egentlig, jeg kom akkurat nordfra da jeg møtte på en del folk på tur ned til elektro, ende med noen murders og 3000 hp da jeg låg oppi puben og drepte dere. Da ventet jeg på kompisen min som skulle komme med blod Nå er jeg ute på nye eventyr, håper vi ses! Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Deg og et par scriptkiddies er faktisk det eneste serveren mangler Kan ikke huske å drept noen uten våpen, men men. Hvis så får de vel holde seg unna storbyene Uansett eide jeg jo deg og kompisen din ganske lett nå nettop selv om dere hadde våpen Spiller du seriøst i timevis for å campe i baren i Elektro ? Kan ikke fatte at det gir deg noen form for underholdning annet enn egoronk hver gang du looter en eske painkillers Nei ikke egentlig, jeg kom akkurat nordfra da jeg møtte på en del folk på tur ned til elektro, ende med noen murders og 3000 hp da jeg låg oppi puben og drepte dere. Da ventet jeg på kompisen min som skulle komme med blod Nå er jeg ute på nye eventyr, håper vi ses! Hører du forresten ikke direct-comms ? Lyver gjør du også, haha Endret 9. august 2012 av wilbur626 Lenke til kommentar
phtm Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Deg og et par scriptkiddies er faktisk det eneste serveren mangler Kan ikke huske å drept noen uten våpen, men men. Hvis så får de vel holde seg unna storbyene Uansett eide jeg jo deg og kompisen din ganske lett nå nettop selv om dere hadde våpen Spiller du seriøst i timevis for å campe i baren i Elektro ? Kan ikke fatte at det gir deg noen form for underholdning annet enn egoronk hver gang du looter en eske painkillers Nei ikke egentlig, jeg kom akkurat nordfra da jeg møtte på en del folk på tur ned til elektro, ende med noen murders og 3000 hp da jeg låg oppi puben og drepte dere. Da ventet jeg på kompisen min som skulle komme med blod Nå er jeg ute på nye eventyr, håper vi ses! Hører du forresten ikke direct-comms ? Lyver gjør du også, haha Jo jeg hører direct-comms, jeg hørte du og han andre karen lette rundt etter meg. Hva har jeg løyet om? Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Er det Andret, Romis og Ishpen som flyr rundt med heli nå eller? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Er det Andret, Romis og Ishpen som flyr rundt med heli nå eller? Nei, det er BGG klanen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg