Blyforgiftning Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Jeg tenkte at en skandinavisk passordbesgkyttet server ville redde meg fra noen av idiotene ute i verden.. men alle ALLE! jeg har møtt\sett\ og mange jeg ikke har sett.. har skutt meg on sight, (selv om jeg helt klart ikke har noe loot, vært noe trussel eller hinder) Synes dette var en genial mod, men sånn oppførsel gjør bare flere paranoide, fler skyter on sight, og til slutt gjør alle det og da har vi en helt vanlig fps "free for all" game mod med zombier i midten. -Rant over- Endret 16. august 2012 av Blyforgiftning 1 Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg tenkte at en skandinavisk passordbesgkyttet server ville redde meg fra noen av idiotene ute i verden.. men alle ALLE! jeg har møtt\sett\ og mange jeg ikke har sett.. har skutt meg on site, (selv om jeg helt klart ikke har noe loot, vært noe trussel eller hinder) Synes dette var en genial mod, men sånn oppførsel gjør bare flere paranoide, fler skyter on site, og til slutt gjør alle det og da har vi en helt vanlig fps "free for all" game mod med zombier i midten. -Rant over- Har du blitt drept ? Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Bruker vanligvis "PlayWithSix"-launcheren, og den er tydeigvis oppdatert til 1.7.25, men i in-game browseren står det at jeg kun er på versjon 1.62. Hvordan går jeg frem for å få 1.7.25 uten å bruke noen launchers (siden de ikke fungerer med denne serveren uansett)? 1.62.xxxxx er vel arma 2 versjonen mens 1.7.25 er dayz versjonen er det ikke? Uhm kanskje. Fant BBG1 via "PlayWithSix"-launcheren nå, men når jeg kjører i gang får jeg en error som sier "Bad version. Server rejected connection" Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Hvis folk mener det er en "artig" battle å locke noen nede inni en brannstasjon mens man spammer flares og chemlights i vinduene for å pulle zombier, uten at de inni har mulighet til å logge ut engang, så ja, da var det jammen artig. Solide regler på denne serveren. Endret 16. august 2012 av Rottingflesh Lenke til kommentar
nadare Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Da har vi hacker på serveren Lenke til kommentar
Blyforgiftning Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Har du blitt drept ? What eva gave you that idea? So many (of my) life wasted Endret 16. august 2012 av Blyforgiftning Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Okay... Hadde en ATV der selv som var VELDIG godt gjemt, men er visst rappa. Da den ikke står på stedet sitt. Hadde masse stæsj på den. Den tok jeg tilbake, ja jeg fant den etter litt leting! (gjemmer ting der selv på andre servere) Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Har du blitt drept ? What eva gave you that idea? So many (of mt) life wasted Ingame nick da ? Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hva skjedde? vi hadde just en morro battle der, tok 3stk før jeg ble tatt av en sniper.. hehe Var vel oss det? vi var på vei rundt Elektro for å ta ut wookies ovenfor Elektro, hehe Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Det var dere ja, du som hadde saw? var dere 3 eller 4 stk? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Uhm kanskje. Fant BBG1 via "PlayWithSix"-launcheren nå, men når jeg kjører i gang får jeg en error som sier "Bad version. Server rejected connection" Har samme problemet uten launcher. Har versjon 1.62.95248, og serveren kjører 1.62.95417. Har ikke litt peiling hvordan jeg oppdaterer. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 DayZ commander var gull som N1ko anbefalte her. Kan du velge akkurat hvilken beta patch og dayz patch du vil ha! Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Lastet ned DayZ Commander og oppdaterte, men det er ikke noe felt hvor man skriver inn passord. Gikk derfor tilbake til PlayWithSix (med nå oppdatert ARMA2/DayZ), men nå dukker plutselig ikke serveren opp på serverlisten lengre.. Sigh Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Det var dere ja, du som hadde saw? var dere 3 eller 4 stk? hadde M249 SAW ja, og var med 2 andre Fikk vi noen? sendte av en god salve mot en av dere som stod bak med gjerdet. Endret 16. august 2012 av Qvistha Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Ja tror du tok kameraten min, jeg kom bak dere og fikk drept alle 3, men så satt hyd klar med sniperen sin og tok meg, trodde han var med dere Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 hehe, nah.. var vel en av 2-3 snipere som satt rundt elektro det var på vei rundt for å ta ut noen av de. x) Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Okay... Hadde en ATV der selv som var VELDIG godt gjemt, men er visst rappa. Da den ikke står på stedet sitt. Hadde masse stæsj på den. Den tok jeg tilbake, ja jeg fant den etter litt leting! (gjemmer ting der selv på andre servere) Jeg også, ingen har funnet ting der før. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 ManBear, har du fortsatt heli? Har det, kom akuratt hjem http://imageshack.us...1619300182.jpg/ Ikke nå lenger Den V3S civilian regner jeg med du fant i skogeni ettermiddag? Vi fant den i går og parkerte den der, men så var den borte i dag. Vi tok bare å sprengte den nå, trenger ikke så mye loot flytende rundt på serveren, Vi crasha helien også, aldri kjørt før. Ellers i kveld så crasha et heli 100 meter fra oss nær campen din. Der var det 3 andre personer også. Jeg drepte 1, og da logga de 2 andre ut med en gang. Han vi drepte het Zerkesh tror jeg. Hvem var det som crasha helicopteret der oppe? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Da har vi hacker på serveren Denne posten var jammen informativ! Kom med mere info slik at adminsa kan gjøre noe med det... Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hvis folk mener det er en "artig" battle å locke noen nede inni en brannstasjon mens man spammer flares og chemlights i vinduene for å pulle zombier, uten at de inni har mulighet til å logge ut engang, så ja, da var det jammen artig. Solide regler på denne serveren. Det morsomme med denne posten er at å logge ut i en sånn situasjon nok er i grenseland for hva som er lov... Skulle jeg gått full bandit ville jeg nok prøvd på lignende. Så føler meg litt truffet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg