Lakus Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Tipper du har en nyere beta patch enn 95417. Last den ned og sleng den inn i ArmA mappa. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hvem er det som gir ut passord for tiden? Står ikke i førstepost Lenke til kommentar
ManBear Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hei. Har litt problemer med å logge på serveren. Finner den i serverlista, men er rødt kryss til venstre for servernavnet og det står i rød tekst: required: 1.62.95417. Noen som vil hjelpe meg med å logge på?=) Hei. Har litt problemer med å logge på serveren. Finner den i serverlista, men er rødt kryss til venstre for servernavnet og det står i rød tekst: required: 1.62.95417. Noen som vil hjelpe meg med å logge på?=) Du har sikkert feil patch om du spiller på normale servere på fritiden må du downgrade for og joine BBG 1 serveren Er da tilgjengelig for pickups. Pm meg her eller skriv i tråden, heter ManBear Ingame, har ikke tilgang på TS atm. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Visst ingen har funnet den så står det en ATV ved Skalka.. Godt gjemt eller? Tok en titt, men fant ingenting. Ganske, står til høyre opp i heia der hvor ural kan spawne Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Ganske, står til høyre opp i heia der hvor ural kan spawne Deres, eller? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hvem er det som gir ut passord for tiden? Står ikke i førstepost Jeg og Andret. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Ganske, står til høyre opp i heia der hvor ural kan spawne Deres, eller? Vi brukte den opp der ja Lenke til kommentar
ManBear Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Noen som vil bytte NV mot rangefinder? kan gjerne bytte 2 nvg eller guilly suits, AS50 eller lignende. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Sorry for hvem enn som er Dog in-game..men neste gang bør du kanskje treffe på første salve? 1 Lenke til kommentar
ManBear Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Sorry for hvem enn som er Dog in-game..men neste gang bør du kanskje treffe på første salve? heh, det var nok meg det fikk panikk da jeg såg 2 stk komme mot meg så tenkte på 2 varselskudd så dere sprang en annen retning, men guts har dere! Så mitt gear fortjener dere ! har mer i campen min anyhow så er ikke noe big loss for min del, foruten om range finder Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Noen som vil bytte NV mot rangefinder? kan gjerne bytte 2 nvg eller guilly suits, AS50 eller lignende. Hvilken vei går det byttet der ? Har du rangefinder ? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Håper du som nettopp knerta meg ikke drepte meg for loot Lenke til kommentar
ManBear Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Noen som vil bytte NV mot rangefinder? kan gjerne bytte 2 nvg eller guilly suits, AS50 eller lignende. Hvilken vei går det byttet der ? Har du rangefinder ? nei andre veien, leter etter en rangefinder, har guilly. nv's AS50 osv som jeg gjerne vil bytte mot en Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 server nede eller? finner ikke den når jeg søker.. Lenke til kommentar
ManBear Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 server nede eller? finner ikke den når jeg søker.. Oppe og går den, driver og flyr rundt jeg så Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Merkelig... Finner den i six launcher og dayz commander, men ikke i ingame browseren.. rart. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Fikk det til å funke nå... min dayz var utdatert. Lenke til kommentar
ManBear Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Så etter jeg døde bestemte jeg meg for og ta ut camperwhores i elektro etter som jeg kjedet meg, tok hellien min, tok med meg det mest nødvendig og la igjen resten i campen. Tok ut 2 stk i elektro med min M107, trodde jeg kom til og ta ut nummer 3 men oida, tom for ammo gitt! måtte realoade, og an m107 vs Ak-74 sier seg selv ikke vil gå bra i close combat Nå er det bare og SPRINGE mot helien min før noen finner den! Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Så etter jeg døde bestemte jeg meg for og ta ut camperwhores i elektro etter som jeg kjedet meg, tok hellien min, tok med meg det mest nødvendig og la igjen resten i campen. Tok ut 2 stk i elektro med min M107, trodde jeg kom til og ta ut nummer 3 men oida, tom for ammo gitt! måtte realoade, og an m107 vs Ak-74 sier seg selv ikke vil gå bra i close combat Nå er det bare og SPRINGE mot helien min før noen finner den! Camping mot campere altså ? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Visst ingen har funnet den så står det en ATV ved Skalka.. Den var nok min Om det var 2 ghillies, 2 dmr osv på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg