Gå til innhold

DayZ - BBG 1 privat serveren.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først og fremst; tusen takk for et flott initiativ, og en god server. Jeg har lengtet etter noe lignende, så dette passet helt utmerket.

Og så "to the point": Jeg så en bil (UAZ?) kjørende langs Balota mot Kamenka (?) igår, og ensom som jeg var, heiv jeg meg på sykkelen og fulgte etter. Etter lang tid med forsøk på å kontakte dere gikk jeg til slutt lei, og la meg ned for å observere. Det så ut til at dere raidet industribygg (på jakt etter deler til chopper, kanskje?) etter industribygg. Etter et par varselsskudd, eskalerte det hele til en sniper-duell som jeg tapte så til de grader.

Jeg fant etterhvert tilbake til liket mitt, og til min store overraskelse var ingen av tingene mine loota. Sykkelen sto der enda til og med. Så jeg heiv meg tilbake på sykkelen, og begynte letingen etter dere. Jeg fant etterhvert en sprengt bil som kunne minne om deres, med noen lik liggende rett ved. Det var bare å anta at dere hadde krasjet/blitt beskutt og dødd. Jeg la meg langt oppe i skråningen bak bilen, og fulgte med på hvem som kom og hvem som gikk - helt til jeg ble beskutt igjen. En firefight endte med 5 murders for min del, da det så ut til at han ene prøvde å dekke 3-4 andre som skulle loote likene som lå der.

Ikke vet jeg om det var dere. Om det var det, så beklager jeg. Jeg prøvde å holde likene og bilen urørt, men nå i ettertid kan det selvsagt ha vært dere.

Jeg har DMR, M9SD, GPS, osv. som jeg gladelig donerer til dere om dere vil ha/trenger noe. Beklager.

Lenke til kommentar

hehe, var jussatussa og meg :) ja, vi raida etter parts langs hele kysten, men hørte ikke noen ta kontakt (annet enn en løk i elektro som sa: "dom har jo fan mæ bil" etterfulgt av et kuleregn.. mulig det var de du drepte etterpå). Beklager at vi kjørte deg ned og henretta deg, men du starta å skyte :p dro igjennom cherno igjen og der ble vi beskutt og bilen insta sprengte. Deretter var det noen som campa likene våre og tok alt av mitt, men vi fikk igjen liket til jussa. Han endte forsåvidt i firefight med en dmr, som alt-f4 på han med en gang han fikk flanka og besvart ild.. Uansett en artig dag! :D

Lenke til kommentar

Jeg fant etterhvert tilbake til liket mitt, og til min store overraskelse var ingen av tingene mine loota. Sykkelen sto der enda til og med. Så jeg heiv meg tilbake på sykkelen, og begynte letingen etter dere. Jeg fant etterhvert en sprengt bil som kunne minne om deres, med noen lik liggende rett ved. Det var bare å anta at dere hadde krasjet/blitt beskutt og dødd. Jeg la meg langt oppe i skråningen bak bilen, og fulgte med på hvem som kom og hvem som gikk - helt til jeg ble beskutt igjen. En firefight endte med 5 murders for min del, da det så ut til at han ene prøvde å dekke 3-4 andre som skulle loote likene som lå der.

Ikke vet jeg om det var dere. Om det var det, så beklager jeg. Jeg prøvde å holde likene og bilen urørt, men nå i ettertid kan det selvsagt ha vært dere.

Jeg har DMR, M9SD, GPS, osv. som jeg gladelig donerer til dere om dere vil ha/trenger noe. Beklager.

Hehe, jeg hadde akkurat spawna og fant meg en M4 i elektro, sprang mot cherno og da såg jeg en bil kom kjørende. Jeg tenkte å bare skyte et par skudd på den for morro, og ble svært overrasket da den plutselig sprengtes :D Han ene døde i eksplosjonen, han andre prøvde å skyte meg, men jeg greide å drepe han når han reloada. Fikk Coyote backback, m14 ++ så det var ganske smud. Det var nok deg jeg såg syklende ved siden av låven. Prøvde å skyte, men det var helt håpløst :p Da såg jeg det kom springende flere folk mot den høyden jeg var på, og i tillegg hadde jeg hørt en del folk ved bilen, så da bestemte jeg meg bare for å beine der ifra :D

Forresten hvor fant du sykkelen din? Jeg mistet min i cherno for noen dager siden ^^

hehe, var jussatussa og meg ja, vi raida etter parts langs hele kysten, men hørte ikke noen ta kontakt (annet enn en løk i elektro som sa: "dom har jo fan mæ bil" etterfulgt av et kuleregn.. mulig det var de du drepte etterpå). Beklager at vi kjørte deg ned og henretta deg, men du starta å skyte dro igjennom cherno igjen og der ble vi beskutt og bilen insta sprengte. Deretter var det noen som campa likene våre og tok alt av mitt, men vi fikk igjen liket til jussa. Han endte forsåvidt i firefight med en dmr, som alt-f4 på han med en gang han fikk flanka og besvart ild.. Uansett en artig dag!

HIHI ^^

Endret av wem
Lenke til kommentar

Først og fremst; tusen takk for et flott initiativ, og en god server. Jeg har lengtet etter noe lignende, så dette passet helt utmerket.

Og så "to the point": Jeg så en bil (UAZ?) kjørende langs Balota mot Kamenka (?) igår, og ensom som jeg var, heiv jeg meg på sykkelen og fulgte etter. Etter lang tid med forsøk på å kontakte dere gikk jeg til slutt lei, og la meg ned for å observere. Det så ut til at dere raidet industribygg (på jakt etter deler til chopper, kanskje?) etter industribygg. Etter et par varselsskudd, eskalerte det hele til en sniper-duell som jeg tapte så til de grader.

Hehe, jeg hadde akkurat spawna og fant meg en M4 i elektro, sprang mot cherno og da såg jeg en bil kom kjørende. Jeg tenkte å bare skyte et par skudd på den for morro, og ble svært overrasket da den plutselig sprengtes :D Han ene døde i eksplosjonen, han andre prøvde å skyte meg, men jeg greide å drepe han når han reloada. Fikk Cayote backback, m14 ++ så det var ganske smud. Det var nok deg jeg såg syklende ved siden av låven. Prøvde å skyte, men det var helt håpløst :p Da såg jeg det kom springende flere folk mot den høyden jeg var på, og i tillegg hadde jeg hørt en del folk ved bilen, så da bestemte jeg meg bare for å beine der ifra :D

Forresten hvor fant du sykkelen din? Jeg mistet min i cherno for noen dager siden ^^

Møtte på deg etterpå når du løp langs stranda, har du male eller female skin? Og spiller du alene eller i gruppe?

Lenke til kommentar
Møtte på deg etterpå når du løp langs stranda, har du male eller female skin? Og spiller du alene eller i gruppe?

Male, spillte alene i går. Det var nok deg jeg møtte på langs stranda, du hørtes ikke særlig blid ut når du såg jeg hadde m14 og backbacken din :D

Endret av wem
Lenke til kommentar

hehe, ja var litt grinete fordi jeg ble drept når jeg skulle hente restene av liket (helt greit at du tar spoils of war), men noen som campa likene våre der.. Helt sikker på at du ikke hadde female skin, fordi jussatussa spawna rett ved prigordki, og så en female som loota oss + han snakka jo med deg.. Nordlending right? :)

Hvis det var du som alt - f4 senere så finner de jo ut av det, fordi det var også en female skin..

Håper det ikke var deg, da er det gg's kos deg med det du tok :)

Lenke til kommentar

Hei, er ny på BBG1 og prøver å spiller ensom ulv. Jeg har valgt å spille "good guy" og får jeg øye på noen som ikke har sett meg, vil jeg prøve å holde meg usett Møter jeg noen direkte, vil jeg peke våpenet til siden og rygge unna - og vil kun skyte ved selvforsvar.

Hvis jeg ikke svarer når noen prater til meg så er det fordi jeg ikke har mic for øyblikket.

Lenke til kommentar

Nei. Men jeg tar den ned om 10 min. Da blir sendt nede ca 30 min

noen som har "funnet" et fullt reparert heli med full tank?

har du rota vekk kopteret..?

*dust* .... ehm, ja. mista det vannet i går, nå husker jeg ikke hvilken dam det var i :p

det er BORTE!!!!!!!!

Lenke til kommentar

hehe, ja var litt grinete fordi jeg ble drept når jeg skulle hente restene av liket (helt greit at du tar spoils of war), men noen som campa likene våre der.. Helt sikker på at du ikke hadde female skin, fordi jussatussa spawna rett ved prigordki, og så en female som loota oss + han snakka jo med deg.. Nordlending right? :)

Hvis det var du som alt - f4 senere så finner de jo ut av det, fordi det var også en female skin..

Håper det ikke var deg, da er det gg's kos deg med det du tok :)

Nei jeg campa ikke bilen. Når jeg loota lika deres kom en av dere og sa ikke skyt elns. så fikk jeg blood av han og lot han loote det som ble igjen, og da stakk jeg videre mot cherno. Den personen som drev å syklet rundt som jeg prøvde å skyte tror jeg var female. Etter jeg prøvde å skyte den som drev å syklet stakk jeg av langs vannet mot elektro, der jeg møtte deg :)

Og ja jeg er ganske sikker at jeg er male, lever enda på samme charren.

Endret av wem
Lenke til kommentar

Jeg hadde "straff" på 5 min 3 ganger i går på BBG1.

Ingen alt+f4 bare vanlig logout, 1 gang pga artifacts.

Dama logget ut og inn samtidig som meg, men fikk ingen penalty. Hvorfor?

Jeg hadde akkurat det samme problemet på public server i går.

Hei, er ny på BBG1 og prøver å spiller ensom ulv. Jeg har valgt å spille "good guy" og får jeg øye på noen som ikke har sett meg, vil jeg prøve å holde meg usett Møter jeg noen direkte, vil jeg peke våpenet til siden og rygge unna - og vil kun skyte ved selvforsvar.

Hvis jeg ikke svarer når noen prater til meg så er det fordi jeg ikke har mic for øyblikket.

Flott at du ønsker å være snill innpå der, men om noen ikke prater til meg, tar jeg det fiendtlig opp. Ikke så rart eller? :)

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Da er serveren oppe igjen!

Hvilke endringer er gjort ?

• Plagsome beskjeder og autorestart hver 6 time
  • Randomkæll was killed by
  • Tatt vekk left click map waypoints sånn at GPS faktiskt er verdifullt.
  • Tweaking av server configene.
  • Auto backup av database hver 4 time
  • En support bat fil som henter ut info om login og logut fra databasen til en annen database for å lettere tracke ALT + F4
  • pluss andre som hjelper administrering av serveren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...