esdgfdsfgdfg Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 nick kræsja du akkurat heliet i kamenka? ps lommelyktgjengen under broa ved kamenka: KJÆRLEIK! Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Det er sant, du skal ha cred for å ikke logge av når vi satt av 2-3 stk 200m unna og lyste deg opp. Du fikk skutt en i helikopteret og faktisk! Lenke til kommentar
froosh Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Din camp? 1 buss, 4 biler med masse gear is no more. No vehicle hoarding Krasjet nettopp heliet deres, om det var dere som parkerte vest i skogkanten. Karma. Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) nick kræsja du akkurat heliet i kamenka? ps lommelyktgjengen under broa ved kamenka: KJÆRLEIK! Noen kan å fly, så nei, ikke vi som kræsjet det Endret 13. august 2012 av Eon83 Lenke til kommentar
esdgfdsfgdfg Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 nick kræsja du akkurat heliet i kamenka? ps lommelyktgjengen under broa ved kamenka: KJÆRLEIK! Noen kan å fly, så nei, ikke vi som kræsjet det var tydeligvis froosh (: Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 nick kræsja du akkurat heliet i kamenka? ps lommelyktgjengen under broa ved kamenka: KJÆRLEIK! Var det dere som stod under broen der med lommelyktene? Var meg som var den mystiske fjerde mann som stod i salutt Lenke til kommentar
esdgfdsfgdfg Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) nick kræsja du akkurat heliet i kamenka? ps lommelyktgjengen under broa ved kamenka: KJÆRLEIK! Var det dere som stod under broen der med lommelyktene? Var meg som var den mystiske fjerde mann som stod i salutt Haha var det deg ja? Jeg og en kompis prøvde å ta selvmord utfor broa, men faila(ned til 4k blod, så stoppa blødninga. muligens fordi en av de random 2 andre som kom før deg patcha oss opp. Vi var egentlig bare 2, men til slutt var vi altså 5 eller 6 inkl deg som sto under broa med lommelykter Så kræsja i tillegg froosh helikopteret 200 meter borti der så dere stakk. Jeg ligger der fremdeles btw, glitcha så jeg ikke kommer meg noe sted, venter på at de andre jeg spiller med skal komme og drepe meg nb: hvorfor ville ingen av dere bruke direct chat? ikke mic? Endret 13. august 2012 av ArthurBarthur Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 nick kræsja du akkurat heliet i kamenka? ps lommelyktgjengen under broa ved kamenka: KJÆRLEIK! Var det dere som stod under broen der med lommelyktene? Var meg som var den mystiske fjerde mann som stod i salutt Haha var det deg ja? Jeg og en kompis prøvde å ta selvmord utfor broa, men faila(ned til 4k blod, så stoppa blødninga. muligens fordi en av de random 2 andre som kom før deg patcha oss opp. Vi var egentlig bare 2, men til slutt var vi altså 5 eller 6 inkl deg som sto under broa med lommelykter Så kræsja i tillegg froosh helikopteret 200 meter borti der så dere stakk. Jeg ligger der fremdeles btw, glitcha så jeg ikke kommer meg noe sted, venter på at de andre jeg spiller med skal komme og drepe meg nb: hvorfor ville ingen av dere bruke direct chat? ikke mic? Hadde den ikke plugget i, og før jeg rakk å ta den i, så styrtet jo helikopteret Uansett, ingenting å loote der borte, stikker en tur bort til broen om du er der enda.. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Krasjet nettopp heliet deres, om det var dere som parkerte vest i skogkanten. Karma. Damn you! Also, nub Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Var ikke mye annet å finne under den broen enn 3-4 døde kropper, dessverre Endret 13. august 2012 av Konkulf Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Kan noen være så grei, og sende meg passordet på PM? Jeg har lyst til å spille litt nå Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 meg og FOKKA spawnet nå inne i kirken og ble drept med en gang av en fyr der inne klokken 00:36! Lenke til kommentar
froosh Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Krasjet nettopp heliet deres, om det var dere som parkerte vest i skogkanten. Karma. Damn you! Also, nub Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Er noen luringer som driver og skyter meg i kirken i elektro, de drepte meg 00.40 og sikkert 00:30.. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Skal ta en tur innom kirken når jeg kommer dit og sjekke Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 De er i firestation west nå tror jeg. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Okai, tar dem jeg isåfall. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jippi, nå ble jeg drept midt i skogen på vei til Elektro.. Like gøy hver gang. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 meg og FOKKA spawnet nå inne i kirken og ble drept med en gang av en fyr der inne klokken 00:36! Er dere i elektro ennå? Møtte dere to i elektro hver eneste gang de siste 2 dagene Lenke til kommentar
KrissKiller Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Hvem var det jeg skjøt med nvg og as50 på cherno-elektro veien? Endret 13. august 2012 av KrissKiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg