FrustoL Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ikke så mange på den i kveld i alle fall. Kjipt å spille i mørket uten flashlight. Klatret opp i et fyrtårn og slang ut en flare. Hvertfall litt opplyst. Fortsatt ikke møtt på noen folk. Bare hørt en og sett en annen tidligere i dag. Åssen klarte du og miste flashlighten? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Bah, teamspeaken krasjer bare for meg. Blir vel å reinstallere. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ikke så mange på den i kveld i alle fall. Kjipt å spille i mørket uten flashlight. Klatret opp i et fyrtårn og slang ut en flare. Hvertfall litt opplyst. Fortsatt ikke møtt på noen folk. Bare hørt en og sett en annen tidligere i dag. Åssen klarte du og miste flashlighten? Mista den ikke, men tror en må ha batteri for at den skal fungere. Jeg fikk den ikke til å fungere i alle fall. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hvor skjer det nå? NW airfield? Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Høyre klikk på den, remove fra toolbelt eller noe. Så bruker du den med og trykke på "L". http://www.dayzwiki.com/wiki/Flashlight Bra side visst det er noe du lurer på. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ikke så mange på den i kveld i alle fall. Kjipt å spille i mørket uten flashlight. Klatret opp i et fyrtårn og slang ut en flare. Hvertfall litt opplyst. Fortsatt ikke møtt på noen folk. Bare hørt en og sett en annen tidligere i dag. Åssen klarte du og miste flashlighten? Mista den ikke, men tror en må ha batteri for at den skal fungere. Jeg fikk den ikke til å fungere i alle fall. Trenger ikke det. Må remove den fra toolbelt, og trykke L så skal det gå. Dog har jeg vært borte i noe bugs med lommelykta før, så kan jo være det.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg kommer ikke til å være online på en liten stund framover, på grunn av flytting. Så dere som fortsatt ikke har spurt om passord, må gjøre det til https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=279613 (Andret). Lykke til på serveren. Prøv å ikke dø. Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Går det bra å gi passord osv videre til venner osv, som man vet er til å stole på? Tenker å sende hele meldingen med alle linker, så de får all info som trengs. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Er det noen av dere her på forumet som har heliet på serveren? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Er det normal kost at man på BBG 1 må vente opptil 10 minutter på at loot/zombies skal spawne?(Reconnect og zombier+loot spawner øyeblikkelig) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Går det bra å gi passord osv videre til venner osv, som man vet er til å stole på? Tenker å sende hele meldingen med alle linker, så de får all info som trengs. Så lenge de er skandinaviske, ja. Kjør på. Er det noen av dere her på forumet som har heliet på serveren? Det er per dags dato tre helikoptere på mappet. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Det er per dags dato tre helikoptere på mappet. Fløy et helikopter rett over meg i Elektro i går, stilig å se hvordan alle zombiene begynte å løpe etter det. Skulle også spørre om når dere reåpner serveren, men ser det er gjort allerede Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Serveren går ned for vedlikehold i nye 30 minutter senere i dag, fra kl 1700 til 1730. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ikke så mange på den i kveld i alle fall. Kjipt å spille i mørket uten flashlight. Klatret opp i et fyrtårn og slang ut en flare. Hvertfall litt opplyst. Fortsatt ikke møtt på noen folk. Bare hørt en og sett en annen tidligere i dag. Åssen klarte du og miste flashlighten? Mista den ikke, men tror en må ha batteri for at den skal fungere. Jeg fikk den ikke til å fungere i alle fall. Trenger ikke det. Må remove den fra toolbelt, og trykke L så skal det gå. Dog har jeg vært borte i noe bugs med lommelykta før, så kan jo være det.. Aha. Jeg er helt noob i dette, så takk begge to Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Takk for helikopteret 3 skudd, 3 sekund, 3 lik.... Viper, Nasty og en anna dude. (Og en ganske håpløs nr 4 som lar meg komme opp til helikopteret, bruke ca 1min på å loote deres 3 lik før jeg tar helikopteret og flyr det bort...) -Jostein Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hvorfor er render-distancen så liten på serveren? Kan jo knapt se 600-700m. Skal vel gå ann å ha den på 1600m. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Skulle til å si det samme, er jo bare et tåkelandskap nå.. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Vet ikke hvem Viperkiller (tror det var han) er, men han aborta nettop midt i en gunfight. 17:18, på NWAF. Jeg ser han på airfielden, ser han er gearet med ghillie, og bestemmer meg for å ta snarveien til bra gear. Han har zeds etter seg, og når jeg skyter på han blir han forcet til å legge seg ned i en busk, men zedsa fortsetter å slå på han. Jeg ser han forsvinner, sammen med zombiene. Jeg aborter for å se hvem som henger i lobbyen, den eneste oransje var Viperkiller. Admins, kan du sjekke loggen (skjedde nøyaktig 17:18) og gi disse folkene en advarsel? EDIT: Kan ikke si 100% sikkert at det er Viperkiller, så beklager om jeg henger noen uskyødige ut her! Endret 13. august 2012 av N1ko Lenke til kommentar
Tor__ Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Vet ikke hvem Viperkiller (tror det var han) er, men han aborta nettop midt i en gunfight. 17:18, på NWAF. Jeg ser han på airfielden, ser han er gearet med ghillie, og bestemmer meg for å ta snarveien til bra gear. Han har zeds etter seg, og når jeg skyter på han blir han forcet til å legge seg ned i en busk, men zedsa fortsetter å slå på han. Jeg ser han forsvinner, sammen med zombiene. Jeg aborter for å se hvem som henger i lobbyen, den eneste oransje var Viperkiller. Admins, kan du sjekke loggen (skjedde nøyaktig 17:18) og gi disse folkene en advarsel? EDIT: Kan ikke si 100% sikkert at det er Viperkiller, så beklager om jeg henger noen uskyødige ut her! Det er nok han, han har gjort det før. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Noen av dere her som er/var i Zelenogorsk akkurat nå? Ble litt redd, ettersom jeg slaktet nærmest hele byens zombie-befolkning med granater og Lee-Enfield, så hadde ikke så lyst til å komme i skuddveksling med noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg