Sadfez Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Savner waypoints i grunn. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Med GPS så skal man i teorien kunne sette ut waypoints. Dette er noe som per dags dato ikke fungerer, og vil bli fikset i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Tror jeg lar spillet ligge en stund. Greit nok at det er survival og nok av zombier, men dette er latterlig. Skulle tro zombiene er guffa full av steroids. Klin umulig å finne noen ting, vasser bare i zombier. Kanskje når det har kommet litt flere oppdatering til spillet tar jeg det opp igjen, dette var bare frustrende å spille. Dette er en MOD som er i ALPHA. Selv om dette er i alpha og at dette er en mod så synest jeg det fungerer utrolig bra. Det at du ikke finner ting skjønner jeg ikke. Fra da jeg spawnet i nærheten av Cherno tok det meg litt over en time før jeg hadde alice pack, 7 blood bags, ak47 med 4 mags, M1911 pistol, masse mat og drikke, før jeg tok veien nord, der jeg fant 2 ghillie suits i de første townsa jeg gikk i. Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Noen som vil spille litt sammen nå/i kveld? Sitter i Kanal 3 på BBG Teamspeak. -Jostein Endret 12. august 2012 av Eon83 Lenke til kommentar
TobyT Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Noen som har en xtra morfin til overs? Ligger med brukket bein mellom Mogilevka og Vyshnoye og det er laaangt å krabbe... Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Tror jeg lar spillet ligge en stund. Greit nok at det er survival og nok av zombier, men dette er latterlig. Skulle tro zombiene er guffa full av steroids. Klin umulig å finne noen ting, vasser bare i zombier. Kanskje når det har kommet litt flere oppdatering til spillet tar jeg det opp igjen, dette var bare frustrende å spille. Dette er en MOD som er i ALPHA. Selv om dette er i alpha og at dette er en mod så synest jeg det fungerer utrolig bra. Det at du ikke finner ting skjønner jeg ikke. Fra da jeg spawnet i nærheten av Cherno tok det meg litt over en time før jeg hadde alice pack, 7 blood bags, ak47 med 4 mags, M1911 pistol, masse mat og drikke, før jeg tok veien nord, der jeg fant 2 ghillie suits i de første townsa jeg gikk i. Til å være Alpha fungerer det greit ja, men hyperaktive zombier som løper like raskt som deg over flere hundre meter synes jeg ikke noe om. Beste måten jeg fant å bli kvitt dem på var å ta en tur ut i sjøen, da bugga de som regel og svømte tilbake. Jeg fant et par små ting, road flares og sånne "glow sticks" uten at jeg skjønte hva jeg skulle med det. Fant også en sånn ghille suit eller hva det nå heter, men da jeg alt tabbet ut for å fikle med TS så var jeg død da jeg tabbet tilbake. Hvis jeg gidder så kanskje en tur innom senere, men jeg har ikke noen forhåpninger. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Tror jeg lar spillet ligge en stund. Greit nok at det er survival og nok av zombier, men dette er latterlig. Skulle tro zombiene er guffa full av steroids. Klin umulig å finne noen ting, vasser bare i zombier. Kanskje når det har kommet litt flere oppdatering til spillet tar jeg det opp igjen, dette var bare frustrende å spille. Dette er en MOD som er i ALPHA. Selv om dette er i alpha og at dette er en mod så synest jeg det fungerer utrolig bra. Det at du ikke finner ting skjønner jeg ikke. Fra da jeg spawnet i nærheten av Cherno tok det meg litt over en time før jeg hadde alice pack, 7 blood bags, ak47 med 4 mags, M1911 pistol, masse mat og drikke, før jeg tok veien nord, der jeg fant 2 ghillie suits i de første townsa jeg gikk i. Til å være Alpha fungerer det greit ja, men hyperaktive zombier som løper like raskt som deg over flere hundre meter synes jeg ikke noe om. Beste måten jeg fant å bli kvitt dem på var å ta en tur ut i sjøen, da bugga de som regel og svømte tilbake. Jeg fant et par små ting, road flares og sånne "glow sticks" uten at jeg skjønte hva jeg skulle med det. Fant også en sånn ghille suit eller hva det nå heter, men da jeg alt tabbet ut for å fikle med TS så var jeg død da jeg tabbet tilbake. Hvis jeg gidder så kanskje en tur innom senere, men jeg har ikke noen forhåpninger. Vi har nå åpnet en "Looking for group" kanal på TS, og det venter en fyr der nå. Er litt lettere hvis man er flere. 2 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Fant meg en sånn fiskebåt ved havna i Cherno rett før restarten nå, kjempekos! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Fant meg en sånn fiskebåt ved havna i Cherno rett før restarten nå, kjempekos! Arg, så den og, men døde da jeg hoppet ut i "vannet"... Noen som forresten vet noe om massakeren i Elektro? Lå jo klyser med 3-4 lik overalt? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Noen som kan gi meg morphine i Zeleno? Løp inn i et tre. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Fant meg en sånn fiskebåt ved havna i Cherno rett før restarten nå, kjempekos! Arg, så den og, men døde da jeg hoppet ut i "vannet"... Noen som forresten vet noe om massakeren i Elektro? Lå jo klyser med 3-4 lik overalt? Kjipt at jeg mistet den med restarten da, var fine 5 minutter, selv om den bare går i 20km/t (det kan garantert ikke være knop det står i, da jeg sannsynligvis løper fortere enn båten..) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Fant den samme fiskebåten på samme sted i natt rett ved Cherno supermarket. Det var så tregt at vi lot det stå igjen. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Takker for alt utstyret, du som ble knerta lang i nordøst for litt siden med motorsykkel. Nå er tilbake til kysten! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Intill Notchet adder ny patch skal jeg heller spille her. Drittlei av å spawne på den fordømte kysten hver gang jeg går på en server. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 holy sh!t, skjer med at det er en bjørn i elektro? 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 holy sh!t, skjer med at det er en bjørn i elektro? Ka fan? Er jo ikke bjørn i spillet. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Så morsomt at folk ALT-F4'er på server med privat hive. Er jo bare å vente på dem igjen og drepe når de logger seg på haha. Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 holy sh!t, skjer med at det er en bjørn i elektro? Ka fan? Er jo ikke bjørn i spillet. Så den også, trodde først det var en bil så ser jeg nærmere så er det en bjørn x) Lenke til kommentar
Seal Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Vær så snill å ikke skyt den, så andre kan få sett og Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Vi har nå åpnet en "Looking for group" kanal på TS, og det venter en fyr der nå. Er litt lettere hvis man er flere. Ikke så mange på den i kveld i alle fall. Kjipt å spille i mørket uten flashlight. Klatret opp i et fyrtårn og slang ut en flare. Hvertfall litt opplyst. Fortsatt ikke møtt på noen folk. Bare hørt en og sett en annen tidligere i dag. Edit: Nei, håpløst å spille i mørket. Lykke til dere som har lys og noe å forsvare dere med. Endret 12. august 2012 av Saapa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg