N1ko Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Er fullt mulig å møte folk uten å dø så lenge det ikke er meg du møter! Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Nå har jeg aldri dødd av at folk har skutt meg "head on" ,men hadde vært morsomt å prøve å få kontakt og ikke bare observere folk og la de gå av gårde Skyter ikke folk til vanlig; Og tro meg, jeg har hatt mange sjanser til å drepe folk uten at de ville ha en sjanse til å skyte tilbake :L Heter Grankongen ingame også Btw, hvilke innstillenger er det på serveren? Mpt. nametag, crosshair etc, Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Tredjeperson er på, nametags er av, crosshair er på og waypoints er av. BTW: Løp inn i et tre og knakk bena! Kan noen gi meg morphine i Zeleno? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Fant plutselig ikke serveren på lista lengre. Trenger jeg forresten passord for å komme inn? Lenke til kommentar
phtm Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ferdig å encode, og lastes opp nå. Viser ikke det fulle som skjedde, men det viser at de klart duper og ALT-F4'er. Video kommer opp om ikke lenge: http://youtu.be/BB7akhEWkxA Backpacken dublicater seg automatisk når man tar på seg ghilliesuit, så kanskje det var det de gjorde? Var dere forresten i Stary Sobor? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Fant plutselig ikke serveren på lista lengre. Trenger jeg forresten passord for å komme inn? Les fremsiden, regler/retningslinjer. Deretter "Du kan få passordet til BBG 1 ved å sende PM til @andretnet eller ishpen her på forumet." Eddit; Bare jeg som syntes dette er litt spesielt? -Kirker er FRISTED, dette er for å kunne ha trygge "trading posts". Bruk Trading forumet til dette. Her er det ikke lov å skyte inne, eller ut i fra kirken. Folk som står utenfor kan skyte inn, men INGEN camping utenfor kirker Så hvis noen skyter inn utenifra så kan du ikke skyte tillbake?, du kan jo heller ikke logge av... Endret 12. august 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Hmm. Kan ikke joine fordi det er noe downloadable content jeg ikke har Edit: lastet ned ARMA2_OA_Build_95417 i går. Endret 12. august 2012 av Saapa Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hmm. Kan ikke joine fordi det er noe downloadable content jeg ikke har Edit: lastet ned ARMA2_OA_Build_95417 i går. Installert den riktig da :? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Edit: Bare glem det! Hadde ikke enablet DayZ under expansions i hovedmenyen Endret 12. august 2012 av Saapa Lenke til kommentar
Seal Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Da joiner jeg serveren. Hvis dere ser en Magnus spankulerende rundt, vær så snill og ikke skyt, er friendly helt til jeg føler meg truet Er glad i å samarbeide og, så bare å spørre hvis dere trenger blod/morfin eller liknende. Endret 12. august 2012 av Blitsen Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Fant plutselig ikke serveren på lista lengre. Trenger jeg forresten passord for å komme inn? Les fremsiden, regler/retningslinjer. Deretter "Du kan få passordet til BBG 1 ved å sende PM til @andretnet eller ishpen her på forumet." Eddit; Bare jeg som syntes dette er litt spesielt? -Kirker er FRISTED, dette er for å kunne ha trygge "trading posts". Bruk Trading forumet til dette. Her er det ikke lov å skyte inne, eller ut i fra kirken. Folk som står utenfor kan skyte inn, men INGEN camping utenfor kirker Så hvis noen skyter inn utenifra så kan du ikke skyte tillbake?, du kan jo heller ikke logge av... Det er fullt mulig å gjemme seg inne i kirken, men det er ikke lov til å campe kirken fra utsiden. Ferdig å encode, og lastes opp nå. Viser ikke det fulle som skjedde, men det viser at de klart duper og ALT-F4'er. Video kommer opp om ikke lenge: http://youtu.be/BB7akhEWkxA Backpacken dublicater seg automatisk når man tar på seg ghilliesuit, så kanskje det var det de gjorde? Var dere forresten i Stary Sobor? Ja, jeg vet om buggen med Ghillie suit, og ja, vi var i Stary Sobor. Var der vel i tre timer i strekk kanskje. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Er inne, har vandret rundt ensom og alene. Møtt på et par zombier ja. Tror det kommer til å ta en stund før jeg skjønner noe av hvordan ting fungerer. Endret 12. august 2012 av Saapa Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Fant plutselig ikke serveren på lista lengre. Trenger jeg forresten passord for å komme inn? Les fremsiden, regler/retningslinjer. Deretter "Du kan få passordet til BBG 1 ved å sende PM til @andretnet eller ishpen her på forumet." Eddit; Bare jeg som syntes dette er litt spesielt? -Kirker er FRISTED, dette er for å kunne ha trygge "trading posts". Bruk Trading forumet til dette. Her er det ikke lov å skyte inne, eller ut i fra kirken. Folk som står utenfor kan skyte inn, men INGEN camping utenfor kirker Så hvis noen skyter inn utenifra så kan du ikke skyte tillbake?, du kan jo heller ikke logge av... Syns den regelen er litt rar jeg også. Kan jo ikke kalles et fristed vist det er lov å skyte inn.. Hva om noen holder på og trade og har gear vinduet oppe, så kommer det en utafor og dreper begge to. Ser ikke poenget i å kalle det et fristed da? Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Skulle vel vært så enkelt at man ikke kunne skyte verken inn eller ut? 3 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Siden serveren restarter om 10min stakk jeg en liten stund. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Noen som vet om serveren er oppdatert til nyeste dayz ? får den ikke opp i serverlista etter jeg oppdaterte igår :O Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Noen som vet om serveren er oppdatert til nyeste dayz ? får den ikke opp i serverlista etter jeg oppdaterte igår :O Samma skjedde med meg når jeg oppdaterte Beta patch. Måtte laste ned 417 versonen igjen for å kunne finne serveren igjen. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Er viewdistance satt ned igjen? Ser ikke enn maks 500-700 meter. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jepp, den er skrudd ned. Kan ikke se ned til bunnen av fjellet slik jeg kunne før server restart. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 "Currently, female characters can not wear skins. This will change in a future update".. Jeg som fant Ghillie suit og greier .. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg