Gå til innhold

DayZ - BBG 1 privat serveren.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har hatt en del ALT + F4 i natt, og dette blir ikke akseptabelt. Vi vil begynne å banne spillere etterhvert hvis dette ikke stopper.

Vi har 4 stykker på en liste pr i dag, disse ALT + F4 under en skuddveksling 02:42 - 02:48 i natt, og disse vil bli holdt under oppsyn. Hvis en klar ALT F4 tendens skjer igjen med disse, så vill de bli bannet permanent.

BBG ønsker å gi en hacker/cheater fri opplevelse. Det krever også at spillere ikke utnytter bugs og hull i motoren til å bygge seg selv opp, og ødelegge for andre. Hvis dette ikke er noe for deg. GET LOST!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Møtte to karer på NWAF, og som den banditten jeg er, planla jeg å drepe dem. Kasta en granat, og traff greit, så en dude som satt crouched i busken og skjøt på han med AKM. Vips så var han borte. Etter det ble jeg skutt av kameraten hans.

Not sure if lagg or ALT-F4. :p

Lenke til kommentar

Møtte to karer på NWAF, og som den banditten jeg er, planla jeg å drepe dem. Kasta en granat, og traff greit, så en dude som satt crouched i busken og skjøt på han med AKM. Vips så var han borte. Etter det ble jeg skutt av kameraten hans.

Neida, du drepte meg ganske bra, du. :)

Lenke til kommentar

Neida, du drepte meg ganske bra, du. :)

Fuck yeah, grenade kill! :D

Sorry bout that forresten, men hadde en granat, og det var så fristende! :p

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Var jeg som skjøt deg på airfield, hvor var romis? han er ikke kompisen min som du nesten drepte med nade.

Fikk to L85A2 AWS fra en jeg drepte på nwe mellom 01.00-02.00, tror dette var han som dupet items i filmen.

Drepte Romis 10 min senere samme sted.

Endret av raym_OND
Lenke til kommentar

Var jeg som skøt deg på airfield, hvor var romis? han er ikke kompisen min som du nesten drepte med nade.

Fikk to L85A2 AWS fra en jeg drepte på nwe mellom 01.00-02.00, tror dette var han som dupet items i filmen.

Drepte Romis 10 min senere samme sted.

Nei, du drepte en i gruppa vår og vi fikk den fra en crashsite. Regner da med at det var deg som løp fra Airfielden så kom løpende tilbake før jeg drepte deg? Fikk hvertfall tilbake L85A2 AWS.

Endret av Endaline91
Lenke til kommentar

Ja, du fikk meg i beinet når jeg løp. Døde av at jeg glemte å banasjere. :confused:

Var det 3 i gruppa di for jeg skjøt 3 stykker der inkludert Romis?

Vi var en 3 stykker da vi var der ja, men Romis var ikke orginalt en av dem. Var du alene? For etter du drepte folk så tok vi livet av et par stykker før jeg fant deg.

Lenke til kommentar

Ja, du fikk meg i beinet når jeg løp. Døde av at jeg glemte å banasjere. :confused:

Var det 3 i gruppa di for jeg skjøt 3 stykker der inkludert Romis?

Vi var en 3 stykker da vi var der ja, men Romis var ikke orginalt en av dem. Var du alene? For etter du drepte folk så tok vi livet av et par stykker før jeg fant deg.

Vi var 2, men kompisen ble drept før meg i kaoset som oppsto etter at jeg skjøt en wookie på refleks.

Virka som halve serveren var akkurat der.

Endret av raym_OND
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...