andreherberth Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Åssen faen får man sendt pm på¨det forumet? Skulle spørre om passordet til serveren, men er jo ingen knapp som skriker "send pm to <username>". Jeg svarte på topicen på ourforums.com og sendte deg pm med passordet er aswell Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Vi har hatt en del ALT + F4 i natt, og dette blir ikke akseptabelt. Vi vil begynne å banne spillere etterhvert hvis dette ikke stopper. Vi har 4 stykker på en liste pr i dag, disse ALT + F4 under en skuddveksling 02:42 - 02:48 i natt, og disse vil bli holdt under oppsyn. Hvis en klar ALT F4 tendens skjer igjen med disse, så vill de bli bannet permanent. BBG ønsker å gi en hacker/cheater fri opplevelse. Det krever også at spillere ikke utnytter bugs og hull i motoren til å bygge seg selv opp, og ødelegge for andre. Hvis dette ikke er noe for deg. GET LOST! 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Video kommer også opp i morgen fra min side. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Video kommer også opp i morgen fra min side. Liker Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Ferdig å encode, og lastes opp nå. Viser ikke det fulle som skjedde, men det viser at de klart duper og ALT-F4'er. Video kommer opp om ikke lenge: Endret 12. august 2012 av Romis 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Vi har i hvertfall konkret bevis på tidsrommet hvor dette skjedde, hvor de befant seg, og hva de bedrev det. Tar ikke lenge før vi får info på alle sammen. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Møtte to karer på NWAF, og som den banditten jeg er, planla jeg å drepe dem. Kasta en granat, og traff greit, så en dude som satt crouched i busken og skjøt på han med AKM. Vips så var han borte. Etter det ble jeg skutt av kameraten hans. Not sure if lagg or ALT-F4. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Møtte to karer på NWAF, og som den banditten jeg er, planla jeg å drepe dem. Kasta en granat, og traff greit, så en dude som satt crouched i busken og skjøt på han med AKM. Vips så var han borte. Etter det ble jeg skutt av kameraten hans. Not sure if lagg or ALT-F4. Neida, du drepte meg ganske bra, du. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Møtte to karer på NWAF, og som den banditten jeg er, planla jeg å drepe dem. Kasta en granat, og traff greit, så en dude som satt crouched i busken og skjøt på han med AKM. Vips så var han borte. Etter det ble jeg skutt av kameraten hans. Not sure if lagg or ALT-F4. Neida, du drepte meg ganske bra, du. Fuck yeah, grenade kill! Sorry bout that forresten, men hadde en granat, og det var så fristende! Endret 12. august 2012 av N1ko Lenke til kommentar
Raym_OND Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Møtte to karer på NWAF, og som den banditten jeg er, planla jeg å drepe dem. Kasta en granat, og traff greit, så en dude som satt crouched i busken og skjøt på han med AKM. Vips så var han borte. Etter det ble jeg skutt av kameraten hans. Not sure if lagg or ALT-F4. Var jeg som skjøt deg på airfield, hvor var romis? han er ikke kompisen min som du nesten drepte med nade. Fikk to L85A2 AWS fra en jeg drepte på nwe mellom 01.00-02.00, tror dette var han som dupet items i filmen. Drepte Romis 10 min senere samme sted. Endret 12. august 2012 av raym_OND Lenke til kommentar
Endaline91 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Møtte to karer på NWAF, og som den banditten jeg er, planla jeg å drepe dem. Kasta en granat, og traff greit, så en dude som satt crouched i busken og skjøt på han med AKM. Vips så var han borte. Etter det ble jeg skutt av kameraten hans. Not sure if lagg or ALT-F4. Var jeg som skøt deg på airfield, hvor var romis? han er ikke kompisen min som du nesten drepte med nade. Fikk to L85A2 AWS fra en jeg drepte på nwe mellom 01.00-02.00, tror dette var han som dupet items i filmen. Drepte Romis 10 min senere samme sted. Nei, du drepte en i gruppa vår og vi fikk den fra en crashsite. Regner da med at det var deg som løp fra Airfielden så kom løpende tilbake før jeg drepte deg? Fikk hvertfall tilbake L85A2 AWS. Endret 12. august 2012 av Endaline91 Lenke til kommentar
Raym_OND Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Ja, du fikk meg i beinet når jeg løp. Døde av at jeg glemte å bandasjere. Var det tre i gruppa di for jeg skjøt 3 stykker der inkludert Romis? Endret 12. august 2012 av raym_OND Lenke til kommentar
Endaline91 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ja, du fikk meg i beinet når jeg løp. Døde av at jeg glemte å banasjere. Var det 3 i gruppa di for jeg skjøt 3 stykker der inkludert Romis? Vi var en 3 stykker da vi var der ja, men Romis var ikke orginalt en av dem. Var du alene? For etter du drepte folk så tok vi livet av et par stykker før jeg fant deg. Lenke til kommentar
Raym_OND Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Ja, du fikk meg i beinet når jeg løp. Døde av at jeg glemte å banasjere. Var det 3 i gruppa di for jeg skjøt 3 stykker der inkludert Romis? Vi var en 3 stykker da vi var der ja, men Romis var ikke orginalt en av dem. Var du alene? For etter du drepte folk så tok vi livet av et par stykker før jeg fant deg. Vi var 2, men kompisen ble drept før meg i kaoset som oppsto etter at jeg skjøt en wookie på refleks. Virka som halve serveren var akkurat der. Endret 12. august 2012 av raym_OND Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Sørlandsekspressen går fra Kamenka til Berezino hvis noen trenger skyss. Er denne ruta fortsatt i drift ? Hva kaller du deg ingame ? Lenke til kommentar
usurper Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Sørlandsekspressen går fra Kamenka til Berezino hvis noen trenger skyss. Er denne ruta fortsatt i drift ? Hva kaller du deg ingame ? den er det til tider Lenke til kommentar
usurper Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 http://youtu.be/4SPVjSVLnfQ Videoen kommer opp veldig snart. http://www.youtube.com/watch?v=vKdAkV_nYWI&feature=youtu.be 2 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Noen som kan gi meg skyss fra kysten til Vybor? Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Mulig å få passordet til serveren? Virker som at det er mange fornuftige folk her^^ men er det mye dreping eller er det faktisk mulig å møte noen uten å dø? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg