Harald Gjerholm Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Sjoa Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Slikt liker jeg,så kanskje ikke så objektiv her;) Ville kanskje tatt meg tid til å fjerne den kabelen? Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Utruleg flott natur som du formidlar på ein fin måte. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Mange takk. til begge to. Ledningene er observert men latskapen tar overhånd. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Frisk bruk av HDR gir reneste Tidemand og Gude-stemningen. Men flott er det. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Mange takk. Friskt og friskt. Jeg har prøvd å holde det på et nivå som er akseptabelt for de fleste. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg kan nada om HDR..det trenger jeg heller ikke når det gjelder dette bildet..det er etter hva mitt øye ser ikke helt behagelig..for mye fra virkeligheten om du forstår, Harald Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Takk for kommentaren. Nei jeg treffer nok ikke alle med dette ekstra pådraget. Jeg ville imidlertid når jeg først fikke et stabilt underlag se hva jeg kunne få ut av detaljer i motivet. Her ser man jo naglene i brua. Vanligvis bruker jeg jo en særdeles forsiktig behandling og det er det beste i det lange løp. Men det er morro å dra på litt av og til. Harald G. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Riktig så flott og litt dramatisk gråværsbilde i HDR..,av nydelig natur, lekker komp.., fint med personene som er tatt med oppå brua, liver opp bilde litt ekstra. Flott!! Vh. Jan Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg