Gå til innhold

Feil i C&C Generals-demoens filer - Kan det fikses?

Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned den nylig utgitte demoen til C&C Generals, og gledet meg til å teste det. Prosessen var svært lang og kostbar (64k ISDN og filer på 406 MB går dårlig sammen). Da den endelig var ferdig skjedde det jeg fryktet, men ikke forventet: En fil var ødelagt. Når jeg klikket Unzip fikk jeg feilmeldingen sett nedenfor.

ZIP damaged: file C:DOCUME~1profilnavnetLOKALE~1TempData1.cab: Bad CRC ac85700b (should be 27af21a7). Possible cause: file transfer error.

Naturligvis ble jeg ganske forbannet. Da det ikke er ønskelig å laste ned demoen om igjen, lurer jeg på om noen av dere har møtt på noe lignende, og vet hvordan man reparerer feilen? Kan jeg ta opp kampen mot fienden med tanks og fotsoldater, eller må jeg innse nederlaget og prøve på nytt senere?

På forhånd takk for alle seriøse svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kan prøve å åpne den i forskjellige andre programmer; winrar, winace osv og se om det går an å velge ignore på den feilen.

Jeg prøvde i Winzip og WinRAR. Det virket ikke. Finnes det bedre programmer, som kanskje vil få det til? Hva med Winace?

Eventuelt prøve å få noen til å sende deg kun den filen det gjelder...

Det var den første tanken som streifet meg, men så oppdaget jeg at den feilbesatte filen var Data1, som ligger på 394 MB. Da er jeg jo cirka like langt.

Flere tips?

Lenke til kommentar
Prøv winrar eller windows commander der kan du ignorere feil i pakkede filer. Jeg bruker helst windows commander til alt, for der har du masse valg ved feil i arkiver. Har funket mange ganger for meg.

Endret forrige innlegg. Jeg har prøvd WinRAR.

Hvor får jeg tak i Windows Commander?

Lenke til kommentar
Prøv winrar eller windows commander der kan du ignorere feil i pakkede filer. Jeg bruker helst windows commander til alt, for der har du masse valg ved feil i arkiver. Har funket mange ganger for meg.

Endret forrige innlegg. Jeg har prøvd WinRAR.

Hvor får jeg tak i Windows Commander?

har hatt samme problemet med andre ting tidligere, og det hender det funker med winace, som forsåvidt er det beste programmet.. Om ikke så går du inn i dc/kazaa eller noen av de andre slike programmer og laster ned filen, helt lovlig er det også :yes:

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd med Winzip, WinRAR, Winace og Total Commander. Ingen av dem fungerer. Er det noe jeg ikke har forstått? Må man gjøre mer enn å trykke "Extract"? Og i så tilfelle hva?

Hvorfor skjer sånt alltid med de største filene? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...