bchristian Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Er det ingen her som har prøvd demoen? :o (www.fileplanet.com) Som noen sa: "this makes BF1942 look like a sad little cartoon." Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 har prøvd den, og den er bra:) Ikke noe stort nytt her innen den sjangern. Personlig syns jeg raven-shield er bedre. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Har også testet Call of Duty og jeg må si at det var helt vanvittig gøy å spille. har allerede spilt gjennom demoen 5-6 ganger . Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 ja, er eit bra spill, det blir fint når fullversjonen kommer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 ja, det er det beste på lenge, og det er forøvrig en tråd om det her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=144087 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 No som irriterer meg med detta forumet er at det ikke går ann å holde seg til en tråd. Må si at det er forumets største svakhet. I tillegg til mange elendige topics. Hadde vært mye mer oversiktlig om man lagde en "den offisielle hl2-tråden" osv. Om det er no man lurer på/vil dele med andre, så kikker/skriver man i den tråden. Byner å bli litt smålei tråder som viser en link til et par screenshots. Da kan du f.eks poste det i den "offisielle tråden". I tillegg til spm. om 100fps i cs. Dette kan puttes i en "offsiell cs-tråd". Offtopic der men.. spillet er tøfttøft det Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Problemet med forslaget ditt er at de som allerede vet om denne tråden er ikke dem som poster spørsmålene som går om og om igjen i forumet... Det er jo tydelig at de ikke søker før de spør og derfor er det ganske nyttesløst med offisielle/sticky's tråder. Mange leser heller ikke retningslinjene før de poster som gjenspeiles tydelig i emnefeltene, og gjør de ikke såpass så gidder de ihvertfall ikke å søke etter informasjon før de spør *pust pes* Forslaget var godt men hensiktsløst Edit: Hva med noe slik: 100 FPS i CS? SE HER! på forsiden, helst i rød skrift Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Problemet med forslaget ditt er at de som allerede vet om denne tråden er ikke dem som poster spørsmålene som går om og om igjen i forumet... Det er jo tydelig at de ikke søker før de spør og derfor er det ganske nyttesløst med offisielle/sticky's tråder. Njah.. delvis. Det med "100fps i cs" var bare et eks. og et av mange cs-relaterte spm. i forumet. Og nettopp siden folk ikke klarer å søke så mener jeg det er bedre at det blir lagd en egen cs-tråd, som har med cs, og kun cs. Om de ikke klarer å søke så får de poste spm. i den tråden. Om folk fortsatt ikke klarer å poste i riktig tråd så må det sterkere skyts til. Slap'em all for a few days or so. Mange leser heller ikke retningslinjene før de poster som gjenspeiles tydelig i emnefeltene, og gjør de ikke såpass så gidder de ihvertfall ikke å søke etter informasjon før de spør *pust pes* Jau, men folk får da bruke nøtta litt når dem poster. Må innrømme at jeg ikke akkurat har studert regla så veldig nøye, men det er vel no som heter generell netikette. Forslaget var godt men hensiktsløst Hvorfor er det ingen hensikt bak forslaget? Hensikten er å gjøre forumet ryddigere. Kvaliteten får vi nok aldri gjort no med men. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 No som irriterer meg med detta forumet er at det ikke går ann å holde seg til en tråd. Må si at det er forumets største svakhet. I tillegg til mange elendige topics. Hadde vært mye mer oversiktlig om man lagde en "den offisielle hl2-tråden" osv. Om det er no man lurer på/vil dele med andre, så kikker/skriver man i den tråden. Byner å bli litt smålei tråder som viser en link til et par screenshots. Da kan du f.eks poste det i den "offisielle tråden". I tillegg til spm. om 100fps i cs. Dette kan puttes i en "offsiell cs-tråd". Offtopic der men.. spillet er tøfttøft det Den største svakheten i forumet er en ikke eksisterende søkefunksjon. Greit nok at det finnes en side der vi kan søke. Men den gir jo ikke fornuftige svar. Søke nå etter CS, for morro skyld, og fikk ikke et eneste svar. Så det er ikke rart at folk ikke finner en gammel tråd, for å deretter lage en ny en. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Skal man klare og finne en "gammel" tråd hær må man poste i den selv for og "bookmarke" den . Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Er det en skarpskytter rifle i demo`en , synes jeg leste det , hvor er den i saa fall ? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Skarpskytter-rifla er med den andre AA-tanksen Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Nå har ikke jeg prøvd Call Of Duty (isdn), men det er vel med dette som BF1942 og alle de andre spillene av denne typen, et på forhånd definert område hvor all action skal foregå? Har kun en ting å si til dette, Operation Flashpoint... des,OUT! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 No som irriterer meg med detta forumet er at det ikke går ann å holde seg til en tråd. Må si at det er forumets største svakhet. I tillegg til mange elendige topics. Hadde vært mye mer oversiktlig om man lagde en "den offisielle hl2-tråden" osv. Om det er no man lurer på/vil dele med andre, så kikker/skriver man i den tråden. Byner å bli litt smålei tråder som viser en link til et par screenshots. Da kan du f.eks poste det i den "offisielle tråden". I tillegg til spm. om 100fps i cs. Dette kan puttes i en "offsiell cs-tråd". Offtopic der men.. spillet er tøfttøft det Den største svakheten i forumet er en ikke eksisterende søkefunksjon. Greit nok at det finnes en side der vi kan søke. Men den gir jo ikke fornuftige svar. Søke nå etter CS, for morro skyld, og fikk ikke et eneste svar. Så det er ikke rart at folk ikke finner en gammel tråd, for å deretter lage en ny en. Akkurat derfor jeg mener at det bør lages en offisiell tråd om cs f.eks og gjøre den sticky. No annet som hadde vært greit hadde vært F.A.Q. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Off Topic Like irriterende som at dette burde dere tatt på tilbakemeldings forumet og ikke i denne posten. des,OUT! Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Flott spill. Gleder meg sykt til det kommer ut for salg. Vet noen NÅR det kommer eller ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Skarpskytter-rifla er med den andre AA-tanksen jeg antar du mener den FG42 rifla med scope? det er ikke en skikkelig sniper rifle men en vanlig semi auto rifle med scope (ok, kanskje dette er definisjonen på en skarpskytter rifle men det var et "standard" våpen for falskjermjegere...Kar98 med scope var skarpskytter rifla den tror jeg ikke du finner i den demoen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå