Gå til innhold

hvordan trene opp et hard slag?

Anbefalte innlegg

Jeg ser på meg selv som en grei og hyggelig person, men etter litt for mye alkohol så blir det ofte litt for mye frekke kommentarer og ironi humor som eg ikke greier og legge på hyllen når jeg drikker. har heldigvis ikke havnet i slåsskamp enda, men det har vert et par nesten slåsskamper og for enkelte folk er det hipp og slåss på byn.

så spørsmålet mitt er hvordan jeg kan trene opp et hard slag? sykt dumt spørsmål men har ikke tid til og trene kampsport. Vil bare lære meg og knocke en ut på første slag viss det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du vil først forbeholde deg retten til å være en drittsekk så folk blir irritert på deg når du er full. Og dernest være den som slår hardest/først hvis det blir trøbbel...

Høres ut som en ypperlig kombinasjon hvis målet er å risikere å virkelig havne opp i trøbbel - både med loven og andre.

• Liker 9
Lenke til kommentar

Jeg ser på meg selv som en grei og hyggelig person, men etter litt for mye alkohol så blir det ofte litt for mye frekke kommentarer og ironi humor som eg ikke greier og legge på hyllen når jeg drikker. har heldigvis ikke havnet i slåsskamp enda, men det har vert et par nesten slåsskamper og for enkelte folk er det hipp og slåss på byn.

så spørsmålet mitt er hvordan jeg kan trene opp et hard slag? sykt dumt spørsmål men har ikke tid til og trene kampsport. Vil bare lære meg og knocke en ut på første slag viss det lar seg gjøre.

Jeg og mange med meg havner så å si aldri i slike situasjoner, selv om vi er mye på byen. Det må altså være noe med deg og din situasjon som du bør tenke over. Kunne du endret holdningen din, eller oppsøker du dårlige miljøer? Folk som ofte havner i trøbbel er gjerne sånne som ber om bråk hele tiden uten at de helt skjønner det selv, og når du tenker på at du bør lære deg å slå før du vurderer andre muligheter, sier det noe om at du kanskje er en sånn person. Å "knocke" folk er farlig (du påfører jo faktisk motparten en hjerneskade), og plutselig har du et liv på samvittigheten. Synes du din rett til å ikke endre atferd står så sterkt at du vil risikere slikt for å forsvare den?

http://www.cracked.com/article_19654_6-painful-things-nobody-tells-you-about-fighting_p2.html

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Jeg og mange med meg havner så å si aldri i slike situasjoner, selv om vi er mye på byen. Det må altså være noe med deg og din situasjon som du bør tenke over. Kunne du endret holdningen din, eller oppsøker du dårlige miljøer? Folk som ofte havner i trøbbel er gjerne sånne som ber om bråk hele tiden uten at de helt skjønner det selv, og når du tenker på at du bør lære deg å slå før du vurderer andre muligheter, sier det noe om at du kanskje er en sånn person. Å "knocke" folk er farlig (du påfører jo faktisk motparten en hjerneskade), og plutselig har du et liv på samvittigheten. Synes du din rett til å ikke endre atferd står så sterkt at du vil risikere slikt for å forsvare den?

http://www.cracked.c...ighting_p2.html

Om ts er mindreårig som han virker som, så er det jo vanlig å dra på hjemmefester eller fest på innleid lokale. Da er det faktisk helt normalt at det ypper til bråk, var aldri en bygdefest da jeg var 16-18 år hvor det ikke var "slåsskamp" eller ypping til bråk. Som regel ble det aldri utdelt noen slag, og bare lovnader om å knuse hverandre.

Lenke til kommentar

Knocke ut noen på første slag... javel ja.. lykke til med det til deg.

Spesielt kameratene til vedkommende du finner ut at fortjener ett slag fordi han ikke tok fornærmelsene dine sittende. Er sjeldent din opprinnelige motstander som er problemet i en slåsskamp, er kameratene hans som juver løs på deg fra blindsonen din som gjør skaden.

Jobb heller med fylle-oppførselen din du

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...