Zerpent Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Jeg lurer på hvordan man kan skjære ut dette: http://www.moddingzone.com/gallery/?m=view&id=17 Har sett at noen har nevt lasercutting men hvor kan man gjøre det? Og går det an å gjøre med et kabinett? Lenke til kommentar
JOG Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Tror jeg ville prøve med en "Nibbler" Finnes som både EL. og manuell utgave. Den brukes til å kutte ut ei smal spalte i tynne plater uten å deformere plata. (I motsetning til ei vanlig blekksaks) Biltema har ei enkel tang som heter: Nibblingssaks koster Kr 79,90 Ikke noe upris :smile: [ Denne Melding var redigert av: JOG på 2002-02-11 02:37 ] Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 tror det går bra med dremmel eller vannskjerer Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 Hvordan virker en vannskjærer? Er det noe man kan kjøpe selv eller er det dyrt? Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Er ikke helt inni det her med priser på vannskjærere, men jeg kan forestille meg at det koster flesk! For å kunne kutte metall med vann, må du jo ha en _ekstremt_ sterk stråle, og sikkert en diger maskin til det.. Noen som vet om noen bedrifter som jobber med slike ting? kunne vært gøy å fått dem til å skjære noe digg i kabinettsiden.. ELWiss Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 skal vist være en i bodø, som jeg vet om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå