Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 18 år som har møtt ei jente jeg liker ganske godt.

Jeg møtte henne for ca 1mnd siden, snakker veldig mye sammen. Har møtt henne ett par ganger, hun har veldig mye fokus på seksualitet..

Det som irriterer meg er at jeg har fått følelser for hun, dette er ei jente som har ligget med et titalls gutter, ikke at det har så veldig mye å si, men jeg vil ikke falle for ei jente som vil skade meg følelsesmessig. Hun er også veldig tullete, spøker og er egentlig veldig morsom. Jeg kunne gladelig tenkt å tilbringe tid med henne fremover. Hun sier hun vil møte meg, og at hun liker meg og alt det der, men hvordan skal jeg vite at hun ikke er sånn mot alle andre gutter?

Er det noen erfarne kjærlighetsmennesker der ute som vil dele sine erfaringer med meg? Hvordan jeg skal tenke, oppføre meg og ikke minst behandle jenta?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig erfarn i din posisjon. Veldig enkelt. Play Hard To Get og du vill fort finne ut om du er den jenta vil ha. At hun har vært på flere gutter er fortid, bare å legge bak seg. Hard To Get metoden bruker å fungere veldig bra! At hun ikke er sånn med alle gutter kan du ikke vite, du må heller satse. Vær sammen med henne, får hun følelser vil det brått slutte med de "andre" guttene. Ikke vis for mye respekt så vill du fort finne ut om hun vil ha deg :-)

Lenke til kommentar

Stor sannsynlighet for at det blir mye følelser i sving dersom du er en litt usikker person, og innleder et forhold med ei som er veldig seksuell, og har en flørtende personlighet.

Kan du temme villdyret? :wee:

Skjønner tankegangen din der:)

Vil det være bra hvis jeg viser litt avholdenhet til sexen som hun er så fryktelig lysten på? Vise at det ikke er det jeg er ute etter?

Lenke til kommentar

Gjør det ut i fra dine egne seksuelle behov.

Ville ikke ha avstått fra sexen heller, det kan ikke være så mye å be om fra hennes side. :)

Det beste her er kanskje å la henne bli kjent med deg og knyttet til deg gjennom sex.

Mange gutter bruker kjærlighet for å få sex, ser ikke problemet med å gjøre det motsatte. Bare vis intensjonene dine, og kos deg. :)

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjør det ut i fra dine egne seksuelle behov.

Ville ikke ha avstått fra sexen heller, det kan ikke være så mye å be om fra hennes side. :)

Det beste her er kanskje å la henne bli kjent med deg og knyttet til deg gjennom sex.

Mange gutter bruker kjærlighet for å få sex, ser ikke problemet med å gjøre det motsatte. Bare vis intensjonene dine, og kos deg. :)

Hehe! Tusen takk for svar :-)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...