Gå til innhold

iPhone 5 – Bestilling, levering og lignende

Anbefalte innlegg

Pakken min er ankommet terminal og blir videresendt. Dette var kl 12.25. Nokon med erfaring om den kan komme til postkontor i dag da?

Kan kun snakke for meg selv. Men regner med jeg får en sms 2-3 minutter på 15:00. Har vært slik tidligere iallefall :p Min ankom og ble videresendt 12:05.

Noen som vet om Nanosim var med i pakken?

Fikk min i dag eg og, 15.25 var den på posten trur eg. Deilig. Sjekka postkassa for Nano sim, men postkassa var tom.. SKUFFA!

Så gikk eg inn, og madammen hadde henta posten, og der var nanosimen. Deilig :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pakket nettopp ut min jeg også, sort og ingen tegn etter de omtalte hakkene.

Har du et sim-kort av nyere type kan du klippe til nano sim med en vanlig saks.

Så lenge chippen er av samme størrelse som på nano-simkortet. Gikk fint på mitt telenor micro-simkort.

Lenke til kommentar

Pakket nettopp ut min jeg også, sort og ingen tegn etter de omtalte hakkene.

Har du et sim-kort av nyere type kan du klippe til nano sim med en vanlig saks.

Så lenge chippen er av samme størrelse som på nano-simkortet. Gikk fint på mitt telenor micro-simkort.

Husker hvordan jeg klippet mitt vanlige SIM kort om til et micro. Og nå fra micro til nano :p Hvor langt går det mon tro?

Lenke til kommentar

Jeg reserverte en iPhone 5 den 21.september, fikk bestillingslenken den 28.september og bestilte da. Telefonen ble sendt den 02.oktober, og er på vei til terminal nå. På Posten.no står det forventet leveringsdato: 06.10, men Telenor sa det kun skulle gå 1-3 dager før den er fremme. Hva bør jeg håpe på?

Lenke til kommentar

Jeg reserverte en iPhone 5 den 21.september, fikk bestillingslenken den 28.september og bestilte da. Telefonen ble sendt den 02.oktober, og er på vei til terminal nå. På Posten.no står det forventet leveringsdato: 06.10, men Telenor sa det kun skulle gå 1-3 dager før den er fremme. Hva bør jeg håpe på?

sted?

Lenke til kommentar

Fikk min i går.

Jeg bestilte svart 64GB fra NetCom fredag morgen, telefonen ble sent på mandag.

Veldig fornøyd så lagt, merker at telefonen er merkbart lettere og tynnere enn 4S. Størrelsen føles også ok ut, glad telefonen ikke ble bredere.

Ellers var telefonen helt strøken, ingen tegn etter de såkalte hakkene.

Lenke til kommentar

Bor i Lofoten, Maula!

Litt vanskelig å si da jeg bor et par mil sør for deg. Men rundt 4 dager kanskje. Kommer litt ann på va de gidder på omlastningsterminalen samt rutinene til de i Lofoten. I Trondheim så pleide vi å være kjappe ;)

Lenke til kommentar

Dere som har byttet til Tele 2 for å kjøpe eller tidligere har gjort det fikk dere en melding?

Han fyren jeg snakket med sa jeg kom til å få en melding angående bytting av abonnement men har enda ikke fått noe.

Eneste jeg fikk var en SMS med ordrenummer.

Lenke til kommentar

Dere som har byttet til Tele 2 for å kjøpe eller tidligere har gjort det fikk dere en melding?

Han fyren jeg snakket med sa jeg kom til å få en melding angående bytting av abonnement men har enda ikke fått noe.

Eneste jeg fikk var en SMS med ordrenummer.

Oja, ingenting mer? Måtte du svare den? Og har du telefonen nå?

Lenke til kommentar

Jeez. Apple er treige, altså. Hadde i utgangspunktet avtalt med talkmore over mail at de skulle sende meg et nano-sim inaktivt slik at jeg kunne aktivere det når jeg fikk telefonen. Men idag fikk jeg sms om at jeg på grunn av stor pågang måtte gå på talkmore.no å selv bestille kortet, og at det automatisk blir aktivert 14 dager etter bestilling. Det er jo helt håpløst når jeg ikke aner når apple sender telefonen! Foreløpig estimat er jo at jeg skal få den 28. okt-2. nov, men jeg håper jo på å få den før.

Kommer jo UANSETT til å sitte noen dager enten MED aktivert nano-sim og uten iphone, eller med iphone og uten aktivert nano-sim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...