Nik0 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Det er fordi SIM-kort alltid blir sendt til folkeregistrert adresse for å unngå svindel. Fakturadresse kan endres til hva som helst. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Dette er feil. Jeg spurte Talkmore for en måned siden per mail om de kunne sende til min studentadresse og ikke folkeregistrerte adresse, og da sa de at de sender til den adressen jeg har registrert hos dem, og at jeg måtte forandre den adressen til den ønskede adressen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Samme gjelder hos One Call. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hvor lang tid tar det fra telefonen er bekreftet sendt fra apple til det dukker opp sporingsinformasjon hos DHL? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hvordan ligger det an med lagerbeholdningen av telefonen om dagen? Og er det mulig å få telefonen ulåst andre steder enn fra apple.no? Har Galaxy S3 så har ikke noe behov for noe ny telefon akkurat, heller aldri hatt en iphone, men er har blitt litt små nysjjerrig på telefonen den siste tiden, da jeg nå er så vandt til Android. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Har du sett på TDC? Lenke til kommentar
Raelag Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hei ! Det hele tiden stått at det skal være leveringsdag for meg i dag. Men plutselig nå, har datoen blitt endret til i morgen. Men likevel står det nedenfor: Ute til levering Nov 07, 2012 Noen som vet om jeg kan forvente tlf i dag eller i morgen ? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Både netcom og telenor har tydeligvis masse IP5 på lager i nettbutikken nå. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Nå venter jeg på min iP5 64GB hvit og antatt levering er 21. desember. På sporingsinformasjonen står TNT som budbilfirma. Jeg forsøkte å opprette en bruker på TNT Express sine sider men det skal hvistnok godkjennes av kundebehandling først. Har andre hatt grei erfaring med TNT og levering ifb. kjøp fra apple.com/no? Noe man bør tenke på? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 I denne omgang var det bare fryd og gammen mtp. levering. Rask respons på mine spørsmål ang. fravær på leveringsdaro etc. Bring overtok når pakken kom til landet, ble ikke oppringt på leveringsdaro da, men jeg var ikke hjemme uansett. Pakken ble da lagt på mitt lokale postkontor. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Ok da håper jeg at den blir lagt igjen hos vår "Post i butikk" . Bring er jo postens budbiltjeneste så skulle tro det fungerte smertefritt. Ellers har vi Tollpost mottak på en annen kolonial. Ellers går tiden veldig tregt når man venter. Utførte bestillingen den 13. desember kl. 15:00 som jo var helt på slutten av arbeidsdagen på torsdag. Ergo ikke misfornøyd med at den først "kom i trafikk" den 17ende. Forhåpentligvis når den Gardermoen i løpet av dagen og er hos meg senest fredag. Hva har dere gjort når dere har byttet fra 4/4s til 5? Full backup og gjenoppretting eller satt opp telefonen som ny og lastet ned applikasjoner på nytt med samme appleID? Hva med "custom" musikk og ringetoner? Bør jeg også kanskje oppgradere 4ern og iTunes til siste OS/versjoner før jeg går over til 5? Endret 17. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå