Gå til innhold

iPhone 5 – Bestilling, levering og lignende

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan ligger det an med lagerbeholdningen av telefonen om dagen? Og er det mulig å få telefonen ulåst andre steder enn fra apple.no?

Har Galaxy S3 så har ikke noe behov for noe ny telefon akkurat, heller aldri hatt en iphone, men er har blitt litt små nysjjerrig på telefonen den siste tiden, da jeg nå er så vandt til Android.

Lenke til kommentar

Hei !

Det hele tiden stått at det skal være leveringsdag for meg i dag. Men plutselig nå, har datoen blitt endret til i morgen.

Men likevel står det nedenfor: Ute til levering Nov 07, 2012

Noen som vet om jeg kan forvente tlf i dag eller i morgen ?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nå venter jeg på min iP5 64GB hvit og antatt levering er 21. desember. På sporingsinformasjonen står TNT som budbilfirma. Jeg forsøkte å opprette en bruker på TNT Express sine sider men det skal hvistnok godkjennes av kundebehandling først.

Har andre hatt grei erfaring med TNT og levering ifb. kjøp fra apple.com/no? Noe man bør tenke på?

Lenke til kommentar

I denne omgang var det bare fryd og gammen mtp. levering. Rask respons på mine spørsmål ang. fravær på leveringsdaro etc.

Bring overtok når pakken kom til landet, ble ikke oppringt på leveringsdaro da, men jeg var ikke hjemme uansett. Pakken ble da lagt på mitt lokale postkontor.

Lenke til kommentar

Ok da håper jeg at den blir lagt igjen hos vår "Post i butikk" :). Bring er jo postens budbiltjeneste så skulle tro det fungerte smertefritt. Ellers har vi Tollpost mottak på en annen kolonial.

Ellers går tiden veldig tregt når man venter.

post-38451-0-53432800-1355786464_thumb.png

Utførte bestillingen den 13. desember kl. 15:00 som jo var helt på slutten av arbeidsdagen på torsdag. Ergo ikke misfornøyd med at den først "kom i trafikk" den 17ende.

Forhåpentligvis når den Gardermoen i løpet av dagen og er hos meg senest fredag.

Hva har dere gjort når dere har byttet fra 4/4s til 5? Full backup og gjenoppretting eller satt opp telefonen som ny og lastet ned applikasjoner på nytt med samme appleID? Hva med "custom" musikk og ringetoner? Bør jeg også kanskje oppgradere 4ern og iTunes til siste OS/versjoner før jeg går over til 5?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...