celinaws Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Da var 6.090,- trekt fra kontoen min! YES!!!!! Ikke ofte jeg jubler over det! Skal seriøst stå dørvakt fra 9-19 idag! Når iPhonen kommer, skal jeg pile ned til Telekiosken for å hente nanoSIM! Når kom deres iPhone på døra? De har ikke ringt meg enda.. Noen som har blitt ringt av USP? Jeg ringte UPS, de sa de ikke ringte først! Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 woop woop Sendingen er lastet opp for utkjøring 26.10.2012 09:39 5020 BERGEN Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hmmm... Jeg ble trukket for en måned siden. Sikker på at de pengene ikke kom tilbake på konto igjen? De reserverer bare beløpet når du bestiller, så dukker de opp igjen, før de trekker de når varen er levert/overlevert Posten osv. Helt sikker. Jeg følger kontoen min ganske tett. Jeg fikk tilbake pengene i reservasjonen etter 3 dager og de trakk meg på nytt imorges! Hmmm... Jeg fikk aldri pengene tilbake. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Da er min svarte 16gb levert TNT/Bring Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Feigt, bestilte noen få timer etter den kom ut på apple siden. Mange jeg kjenner har fått den og bestilte mange timer etter meg igjen og vi bor på samme plass. Min var i oslo kl 7:32 i dag tidlig og forventet levering på tirsdag. Syns det er jævli dårlig er faktisk sykt pissed. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Min er nå lastet opp for utkjøring. Levert innen 16.00! Hurraaaaa! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Samme her! Men de må komme før ett, drar utenbys for helgen da på en lenge planlagt tur... Lenke til kommentar
WomenAreStupid Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Sikker på at UPS ikke ringer først? Det ville vært så mye lettere.... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Feigt, bestilte noen få timer etter den kom ut på apple siden. Mange jeg kjenner har fått den og bestilte mange timer etter meg igjen og vi bor på samme plass. Min var i oslo kl 7:32 i dag tidlig og forventet levering på tirsdag. Syns det er jævli dårlig er faktisk sykt pissed. Det er godt å ha endelig fått den fremfor andre som fortsatt venter. Om noen kamerater fikk den før svelger man fort Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Sikker på at UPS ikke ringer først? Det ville vært så mye lettere.... UPS er sjelden fleksible der, jeg tror ikke de ringer tlf når de er på døren heller. Så åpner du ikke opp så drar de. Alle sjåførene har egen privat telefon og det er opp til hver enkelt sjåfør om de vil ringe kunde eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Dette med UPS og evt. andre og levering på døren (som ikke tar hensyn til mottaker) er en ganske interesant praksis. Jeg lurer på hvem som har har planlagt og kvalitetssikret denne tjenesten som et kundeprodukt. Det virker som man jobber for senderen og overser mottakeren. Endret 26. oktober 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Mindre enn en time til jeg må dra hjemmefra og ingen Bring-bil ennå... Teh suspension killz. Lenke til kommentar
tn90 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Sikker på at UPS ikke ringer først? Det ville vært så mye lettere.... UPS ringte meg i dag tidlig og spurte om jeg var hjemme ved 2-3 da de ville komme da! Super service! +++ til UPS! Endret 26. oktober 2012 av tn90 Lenke til kommentar
WomenAreStupid Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Sikker på at UPS ikke ringer først? Det ville vært så mye lettere.... U UPS ringte meg i dag tidlig og spurte om jeg var hjemme ved 2-3 da de ville komme da! Super service! +++ til UPS! Heldig! Hvor bor du? Lenke til kommentar
tn90 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Sikker på at UPS ikke ringer først? Det ville vært så mye lettere.... U UPS ringte meg i dag tidlig og spurte om jeg var hjemme ved 2-3 da de ville komme da! Super service! +++ til UPS! Heldig! Hvor bor du? Oslo øst Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Fikk min levert av UPS nå!!!! De ringte ikke! Sjåføren var en hyggelig norsk dame. Bor i Ålesund!!!" Lenke til kommentar
WomenAreStupid Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Sikker på at UPS ikke ringer først? Det ville vært så mye lettere.... U UPS ringte meg i dag tidlig og spurte om jeg var hjemme ved 2-3 da de ville komme da! Super service! +++ til UPS! Heldig! Hvor bor du? Oslo øst Når tror du den vil være i Asker da? Er det noen som kan være engler og spørre når UPS vil være i Asker? Er på skolen, så har dessverre ikke mulighet... Tusen takk isåfall Lenke til kommentar
WomenAreStupid Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Please folkens? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hahaha, fy faen! Jeg dro hjemmefra klokken 12.25, 12.42 tikker følgende melding inn på sporingen: Sendingen er forsøkt levert, men mottaker var ikke tilstede. Sendingen vil bli levert til det lokale postkontoret Såklart kommer de den timen jeg er borte... Men nå er den levert på posten, så da stikker jeg for å hente den. Hurray, kommer straks bilder! Lenke til kommentar
WomenAreStupid Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hahaha, fy faen! Jeg dro hjemmefra klokken 12.25, 12.42 tikker følgende melding inn på sporingen: Sendingen er forsøkt levert, men mottaker var ikke tilstede. Sendingen vil bli levert til det lokale postkontoret Såklart kommer de den timen jeg er borte... Men nå er den levert på posten, så da stikker jeg for å hente den. Hurray, kommer straks bilder! Bra, gjør det! Hvor bor du, og hvilken leverandør har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå