MartinF Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Lurer på hvordan det er med betaling? Når trekker de pengene fra konto? Jeg ble trukket i dag, så det varier nok litt hvilket fraktselskap du får. TNT overleverer til Posten, og da virker det som de trekker det, mens fks. UPS så kan det hende det trekkes først når de leverer den til deg. Lenke til kommentar
celinaws Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Lurer på hvordan det er med betaling? Når trekker de pengene fra konto? Jeg ble trukket i dag, så det varier nok litt hvilket fraktselskap du får. TNT overleverer til Posten, og da virker det som de trekker det, mens fks. UPS så kan det hende det trekkes først når de leverer den til deg. Takk for svar! Gleder meg nå jeg, æææ :-D Endret 25. oktober 2012 av celinaws Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 WOHO! Kom nettopp hjem fra jobb, sjekket posten.no og nå sier dem "Forventet levering: 26.10.2012", altså i morgen fredag! Bare de er her før klokken 17.30 når jeg må på jobb... Jeg snakket med posten i dag. De leverer mellom ti og fire. Lurer på hvordan det er med betaling? Når trekker de pengene fra konto? Jeg ble trukket i dag, så det varier nok litt hvilket fraktselskap du får. TNT overleverer til Posten, og da virker det som de trekker det, mens fks. UPS så kan det hende det trekkes først når de leverer den til deg. Hmmm... Jeg ble trukket for en måned siden. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg snakket med posten i dag. De leverer mellom ti og fire. Høres bra ut, da burde det ordne seg. Er jo bedriftspakke jeg får, så da kommer de på dagtid. Er fortsatt i tvil om de leverer den i morgen, men får bare krysse fingrene. Hmmm... Jeg ble trukket for en måned siden. Sikker på at de pengene ikke kom tilbake på konto igjen? De reserverer bare beløpet når du bestiller, så dukker de opp igjen, før de trekker de når varen er levert/overlevert Posten osv. Lenke til kommentar
WomenAreStupid Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hvor i landet bor du @WomenAreStupid? Det ser ut til at vi er i ca. samme båt nå, jeg får visstnok også pakken i arbeidstiden i morgen. De kunne dessverre ikke endre leveringsadresse til arbeidsplass før etter første leveringsforsøk... Får henge en lapp på døren med info Jeg bor i Asker, så håper på å få den i dag! Min pakke er i Oslo nå, så forventer å få den utover dagen! Det ville vært helt fantastisk. Lenke til kommentar
tn90 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Nå står det "UTE FOR LEVERING"! I dag skjer det! Lenke til kommentar
celinaws Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hvor i landet bor du @WomenAreStupid? Det ser ut til at vi er i ca. samme båt nå, jeg får visstnok også pakken i arbeidstiden i morgen. De kunne dessverre ikke endre leveringsadresse til arbeidsplass før etter første leveringsforsøk... Får henge en lapp på døren med info Jeg bor i Asker, så håper på å få den i dag! Min pakke er i Oslo nå, så forventer å få den utover dagen! Det ville vært helt fantastisk. Kommer det noe mere oppdateringer etter ankomstskanning på UPS da? Etter ankomst i Oslo tenker jeg på? Lenke til kommentar
celinaws Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Da var 6.090,- trekt fra kontoen min! YES!!!!! Ikke ofte jeg jubler over det! Skal seriøst stå dørvakt fra 9-19 idag! Når iPhonen kommer, skal jeg pile ned til Telekiosken for å hente nanoSIM! Når kom deres iPhone på døra? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Her en en typisk UPS sending, den blir scannet på destinasjonssted også Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Celina: Tatt seg fridag for å ta i mot mobil? Ikke verst hehe. Endret 26. oktober 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ingen 17 åring har 8-16 jobb Lenke til kommentar
whistle Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Min ankom Trondheim 0750 i morges, og det står fortsatt forventet leveringsdato 26, altså idag! Får jobbe hjemme idag da Gleder meg! Lenke til kommentar
celinaws Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 @Theo343 og @Drunk_Panda: Jeg er 17 år, har permisjon fra skolen, er hjemme med 4 mnd gammel baby! Hehe Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Mange som ikke klarer å vente her ser jeg.. Det er jo bare en telefon folkens! Lenke til kommentar
whistle Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Just sayin. Endret 26. oktober 2012 av whistle 1 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hehe, nice one! Kan spille mye Angry Birds på den der tenker jeg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) @Theo343 og @Drunk_Panda: Jeg er 17 år, har permisjon fra skolen, er hjemme med 4 mnd gammel baby! Hehe Jeg mente ikke noe negativt, jeg synes det var artig og bar preg av "den store gleden når man får en ny dings man virkelig ser frem til". En glede som man fort kan bli litt ambivalent til i dagens forbrukersamfunn. Gratulerer som nybakt mor og kos deg i permisjon (noe jeg selv gjorde som far). Det er en tid man aldri får tilbake med akkurat det barnet. Ingen 17 åring har 8-16 jobb Skole eller jobb, fri kan man ha uansett Endret 26. oktober 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hmmm... Jeg ble trukket for en måned siden. Sikker på at de pengene ikke kom tilbake på konto igjen? De reserverer bare beløpet når du bestiller, så dukker de opp igjen, før de trekker de når varen er levert/overlevert Posten osv. Helt sikker. Jeg følger kontoen min ganske tett. Lenke til kommentar
celinaws Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hmmm... Jeg ble trukket for en måned siden. Sikker på at de pengene ikke kom tilbake på konto igjen? De reserverer bare beløpet når du bestiller, så dukker de opp igjen, før de trekker de når varen er levert/overlevert Posten osv. Helt sikker. Jeg følger kontoen min ganske tett. Jeg fikk tilbake pengene i reservasjonen etter 3 dager og de trakk meg på nytt imorges! Lenke til kommentar
WomenAreStupid Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Da var 6.090,- trekt fra kontoen min! YES!!!!! Ikke ofte jeg jubler over det! Skal seriøst stå dørvakt fra 9-19 idag! Når iPhonen kommer, skal jeg pile ned til Telekiosken for å hente nanoSIM! Når kom deres iPhone på døra? De har ikke ringt meg enda.. Noen som har blitt ringt av USP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå