WomenAreStupid Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Noen svar her? Sorry for mas, men er litt stressa Haha, jeg vet jeg er nerd... Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 I utgangspunktet vil jeg si at så lenge du ikke har fått en mail om at betalingen ikke er gått igjennom eller andre problemer, og bestillingen ligger inne fremdeles, så skulle du være trygg. Det er dog merkelig om du ikke er blitt trukket noe ennå. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Order shipped ingen penger er trekt heller. Spennende Lenke til kommentar
WomenAreStupid Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Order shipped ingen penger er trekt heller. Spennende Nice, når bestilte du? Som du sikkert har sett bestilte jeg rundt klokka 6 28. september, og det står fortsatt "behandler varer"... Har du noen forslag på hva dette er/hva som kan gjøres? Jeg har heller ikke blitt trukket. I utgangspunktet vil jeg si at så lenge du ikke har fått en mail om at betalingen ikke er gått igjennom eller andre problemer, og bestillingen ligger inne fremdeles, så skulle du være trygg. Det er dog merkelig om du ikke er blitt trukket noe ennå. Tusen takk for alle svarene du er til stor hjelp! Jada, håper bestillingen er der. Hvis den fortsatt ikke er sendt imorgen ringer jeg nok Apple og hører. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg bestillte med en gang det åpnet Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Min er enda ikkje blitt sendt! stått som klargjøres til sending i ca 8 timer Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Order shipped ingen penger er trekt heller. Spennende Beløpet er reservert, så det forsvinner nok straks. Lenke til kommentar
WomenAreStupid Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Min er enda ikkje blitt sendt! stått som klargjøres til sending i ca 8 timer På meg står det fortsatt "behandler varer"... Jesus Christ... Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Noen her som får opp noe når de sporer pakken hos TNT? Lenke til kommentar
WomenAreStupid Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Min er sendt Noen her som får opp noe når de sporer pakken hos TNT? Min er ikke sendt engang, så kan ikke hjelpe deg Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Noen her som får opp noe når de sporer pakken hos TNT? Min ble sendt i går (16 GB svart) og får ikke opp noe hos TNT enda. Endret 23. oktober 2012 av Kasp Lenke til kommentar
WomenAreStupid Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Noen her som får opp noe når de sporer pakken hos TNT? Min ble sendt i går (16 GB svart) og får ikke opp noe hos TNT enda. Når bestilte du? Jeg bestilte rundt klokka 6 28. september, og det står fortsatt "behandler varer"... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Noen her som får opp noe når de sporer pakken hos TNT? Min ble sendt i går (16 GB svart) og får ikke opp noe hos TNT enda. Når bestilte du? Jeg bestilte rundt klokka 6 28. september, og det står fortsatt "behandler varer"... 28. september 02.07. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Women bestillte nok for sent, er nok MANGE som kjøpte rett etter åpning Lenke til kommentar
WomenAreStupid Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Women bestillte nok for sent, er nok MANGE som kjøpte rett etter åpning Men det er folk som bestilte etter meg, og har fått den sendt... Virker litt merkelig Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Min ble sendt i løpet av natten. TNT gir intet resultat på sporingsnummeret ennå, men det fikser seg vel senere. Antatt levering 29. oktober. Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Fikk mail og sms fra apple 06:39 i dag at den var sendt og estimert levering: On or before 26.10 Lenke til kommentar
WomenAreStupid Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Fikk mail og sms fra apple 06:39 i dag at den var sendt og estimert levering: On or before 26.10 Heldige jævel... Når bestilte du? Min ble sendt i løpet av natten. TNT gir intet resultat på sporingsnummeret ennå, men det fikser seg vel senere. Antatt levering 29. oktober. Den er grei Keep me updated! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå