mailut22 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 I juni/juli ringte jeg vpv og fikk byttet fra samband til css, da fikk jeg beskjed om at innrykk og oppmøtedato var 7.august på Sessvollmoen. Noen uker senere fikk jeg ny innkallelse i posten med info om at innrykk var 15.august. Men da jeg så på innrykkskalenderen på forsvaret.no stod det 7.august. Jeg stusset litt på dette, men fikk bekreftet av vpv at det var 15.august jeg skulle forholde meg til. De hadde ingen forklaring på hvorfor det var forskjellige datoer, så jeg ble ikke overbevist om at de hadde gitt meg riktig dato. Henvendte meg til vpv en gang til, denne gangen på mail. Fikk igjen bekreftet 15.august. Jeg tenkte at innrykksdatoen var blitt endret, men at forsvaret ikke hadde oppdatert det på innrykkskalenderen. Jeg stresset ikke noe mer med dette frem til i går, da fikk jeg høre fra andre jeg kjenner som er i samband at css hadde innrykk igår.. Det er vel tre eller fire kompanier i css (en eller to er januarinnrykk), kan det hende at de har forskjellige innrykk for forskjellige kompanier? Er det noen her som som kan svare meg på dette, eller som skal i css og har innrykk samme dato som meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå