Mr Womack Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hei! Jeg kjøpte Galaxy S3 for ca en mnd siden og den fungerer utmerket. Gikk fra S2 til S3 Men etterhvert nå så fikk jeg en programvareoppdatering og jeg godtok den.. da oppdager jeg et en runding med en slags i inni som kan ligne på et utropstegn.. Den er nok også årsak til at jeg har mistet muligheten til å høre sms jeg får på telefon, selvom lyden alltid har vært på! Jeg skal kontakte Samsung i morra og høre hva de mener! Vært på Elkjøp i to byer allerede å spurt men de veit ingenting.. de klarer ikke å finne feilen.. de måtte søke på google men sia det ikke var nok folk der, ber de meg komme tilbake en annen dag. det virker for meg å være noe varsellignende stopper eller en BUG i oppdateringen rett og slett! For kommer ikke opp varsler for denne jeg snakker om. Får den ikke bort. Noen som veit hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Dra ned notificationbaren/nedtrekksmenyem og slå på notifications/varsel i hurtiginnstillingene der ;-) Nå skal alt fungere som ønsket igjen, har nok bare kommet borti den :-) Endret 8. august 2012 av olbo92 Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Dra ned notificationbaren/nedtrekksmenyem og slå på notifications/varsel i hurtiginnstillingene der ;-) Nå skal alt fungere som ønsket igjen, har nok bare kommet borti den :-) Dra ned notificationbaren/nedtrekksmenyem og slå på notifications/varsel i hurtiginnstillingene der ;-) Nå skal alt fungere som ønsket igjen, har nok bare kommet borti den :-) Ja, det var det som var "feilen" Hahaha Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Langt ifra den første som går på den smellen :-P Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Trekk ned rullegardinen og skru på igjen meldinger. Husk at du kan sveipe det øverste feltet til høyre for flere valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå