AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Når dere leser tittelen så tenker dere sikkert med en gang at det er deilig osv Ja det er det ! Men jeg tenker litt mer i retningen av hva slags "goder" man får ut av sex ? Altså litt mer Medisinsk , altså type lavere stress nivå og sånne typer ting ? Leste en gang at om du har sex så så ofte har du mindre sjangs for og få slag osv Og dette er ikke en tråd om hva som er dårlig med sex med tanke på at du kan få sykdommer osv , En positiv sextråd ! Om hva som er bra med sex! Har du opplevd at sex har en positiv invirkning på deg annet en at det er deilig ? Anonym poster: 45dc048bc0ed53e6f99986c8eeae0d76 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Gymnastikk som holder en i form. 3 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Har lest at det er en fin treningsform. Det kan også hjelpe på psyken. Er vel ganske deprimerende å gå lenge uten å få seg noe. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Veit ikkje, nokon som vil prøve? 3 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Veit ikkje, nokon som vil prøve? De postene dine blir mer og mer episk. 3 Lenke til kommentar
Roca Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) En positiv sextråd ! Om hva som er bra med sex! Hadde du bare spurt om hva som er bra med øl, men sex....? Nei hva skulle nå være bra med det? Risikerer skumle sykdommer, masse fysisk slit, og er du riktig uheldig så ender du opp med bleieskift og deretter barnebidrag i uoverskuelig fremtid. Hjerteinfarkt risikerer en vel også, for ikke å snakke om alt en må lide seg gjennom før en får tømt seg. Joda en får kanskje litt kondis etterhvert, men slikt kan en da få på mindre kompliserte måter. Nei nå ble jeg svar skyldig gitt, de positive svarene du ønsker deg er jeg ikke istand til å se, beklager. Jo.... nå vet jeg... Det positive med sex, er jo at en lærer selvkontroll (riktignok på den harde måten), men etter som årene går og sevja synker så klarer en kanskje til slutt å styre unna. og kanskje, kanskje kan livet da bli bra igjen.... Endret 9. august 2012 av Roca Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 En positiv sextråd ! Om hva som er bra med sex! Hadde du bare spurt om hva som er bra med øl, men sex....? Nei hva skulle nå være bra med det? Risikerer skumle sykdommer, masse fysisk slit, og er du riktig uheldig så ender du opp med bleieskift og deretter barnebidrag i uoverskuelig fremtid. Hjerteinfarkt risikerer en vel også, for ikke å snakke om alt en må lide seg gjennom før en får tømt seg. Joda en får kanskje litt kondis etterhvert, men slikt kan en da få på mindre kompliserte måter. Nei nå ble jeg svar skyldig gitt, de positive svarene du ønsker deg er jeg ikke istand til å se, beklager. Jo.... nå vet jeg... Det positive med sex, er jo at en lærer selvkontroll (riktignok på den harde måten), men etter som årene går og sevja synker så klarer en kanskje til slutt å styre unna. og kanskje, kanskje kan livet da bli bra igjen.... Not sure if troll or just: http://www.youtube.com/watch?v=IJ_R-G_i4Xk Lenke til kommentar
gue2 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 dopamin, serotonin, endorfin google em 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 sterkt oppskrytt ... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Sex har sikkert masser av helsemessige goder for både han og henne, men orgasme(/utløsning) i seg selv tror jeg skal få mye av æren. Et visst antall ukentlige orgasmer hos menn skal visstnok føre til lavere sjanse for prostatakreft. Ellers vil jo masse muskler og nerver der nede, både hos menn og kvinner, få seg en liten treningsøkt under sex/orgasme, så det må jo være bra. Ingen kilde for hånd. Lenke til kommentar
Kusa Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Sex, det er ett ufattelig ord som er ganske fantastisk i alle mulig måter. Det å ha intim kontakt for så og ta penis inn i skjede (hennes) er veldig deilig. Du trener (gymnastikk) kan kjøre ganske hardt så dere begge begynner å svette som bare det.. Det er både sunt å komme og ha sex.. Det er også veldig sunt å svelge sæd har eg hørt.. Men dette er da jenta sin jobb! - Ikkje min! Endret 10. august 2012 av Kusa Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 for all del, Kusa! Ikke kjør penis inn i kjedet! 1 Lenke til kommentar
Kusa Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Vanskelig ord mann! Veit ikke helt åssn man skriver det.. Så får rette det til skjede Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 penis inn i kjedet... penis ... inn i kjedet 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Sex, det er ett ufattelig ord som er ganske fantastisk i alle mulig måter. Det å ha intim kontakt for så og ta penis inn i skjede (hennes) er veldig deilig. Du trener (gymnastikk) kan kjøre ganske hardt så dere begge begynner å svette som bare det.. Det er både sunt å komme og ha sex.. Det er også veldig sunt å svelge sæd har eg hørt.. Men dette er da jenta sin jobb! - Ikkje min! Så du mener at hans skjede hadde vært et alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg