Muggkaare Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Ja det er det med dere også. Enten flink thai dame eller ubrukelig norsk jente. Nice to know.. Se, du gjør det igjen. Drar alle over en kam. 6 Lenke til kommentar
Roca Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Ja det er det med dere også. Enten flink thai dame eller ubrukelig norsk jente. Nice to know.. Vel du spurte og fikk dermed ærlige svar på hvorfor kjekke og dyktige norske mannfolk ofte foretrekker utenlandske jenter. Men du likte tydeligvis ikke svaret. Ærlig sak det, men nå vet du og veninnene dine ihvertfall hvorfor. ;-) 4 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 For no tull... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) ra døtrene deres da vet dere gutter, til å nikke og smile og gjøre som mannen sier! Eller?åja, det blir noe annet når det er deres egne døtre ja? De vil dere skal være sterke og yrkeskvinner og få seg karrierer. Men kona deres skal være nikkedukke?? Hadde nok sagt dette til en eventuell datter. Endret 9. august 2012 av Primer4 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Schnapps Skrevet 9. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Dere får oppdra døtrene deres da vet dere gutter, til å nikke og smile og gjøre som mannen sier! Det hadde vel holdt lenge om den gjennomsnittlige norske jenta hadde hatt lagt litt mer vekt på andre kriterier enn høyde/utseende/penger/drittsekkholdning når de så seg ut potensielle kjærester. Den klassiske 'nice guys finish last' gjelder jo i høyeste grad også i Norge - verdier som å være snill, hyggelig, ryddig økonomi (uten at man dermed er rik) osv. - verdier som jenter i en del andre land setter veldig høyt - er jo tilsynelatende helt uinteressant for veldig mange norske jenter. Når de har blitt 35+ derimot og gjerne har et par lausunger å dra på DA er det plutselig superinteressant med en type som kan betale regningene og har orden på livet sitt. At slike gutter ikke gidde å plukke opp restene etter 15-20 års fest og fyll med kjekkaser og heller velger jenter som setter pris på det 'kjedelige og ordnede livet' man har å by på skjønner jeg veldig godt. Endret 9. august 2012 av Schnapps 31 Lenke til kommentar
Populært innlegg mancoon Skrevet 9. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2012 Typisk norsk kvinne: Har aldri bedt en mann ut på første date, men klager konstant av at menn ikke inviterer henne ut Vil ha en rik mann, men vil ikke jobbe selv Hobbyene er begrenset til: gutter, sminke, shopping og facebook Mister jomfrudommen når hun er 12, fortsetter å ha sex med andre selv når hun er i et forhold fordi "fylla har skylda XDDDD" Ikke en centimeter av kroppen hennes som ikke har vært dekket av en annen manns sperm Stikker hull i kondomene dine for å forsikre seg at du ikke går noen vei, deretter bruker barna dine mot deg i skilsmisseretten Egoistisk, materialistisk og overfladisk etter å ha vokst opp med cosmopolitan og hollywoodfilmer som har fortalt henne at hun er en prinsesse som ikke skal vise noe respekt til de dumme, enkle mennene Blir feit det øyeblikket du gifter deg med henne Truer med å ta selvmord eller anmelde deg for voldtekt hvis du ikke gjør som hun vil Sutrer på internett når hun føler at hun ikke får nok oppmerksomhet "Ikke i kveld, jeg har vondt i hodet. Men gi meg kredittkortet, jeg skal i byen med jentene i morgen" Typisk øst-asiatisk kvinne: Sjenert, stille, søt, har hatt få kjærester på grunn av de gode moralene sine Lider ikke av prinsesse-komplekset, er takknemlig for deg som en mann Har ventet på den rette å miste jomfrudommen sin til Ville vært takknemmelig for et lite bryllup når begge er klare Forståelsesfull om du ikke ønsker barn, vil være en kjærlig og snill mor om du ønsker "Du gjør meg den lykkeligste jenta i verden! Jeg elsker deg så mye! K-kanskje vi kan ha sex i kveld? :3" 36 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 og dere mannfolka duger så veldig mye mer? Ja, vi duger fortsatt, det synes ihvertfall Thai-damene. :-) Ja, dra ned og si du ikke har noen penger så skal vi se hvor mye dere duger.. hvis dere er eldre selvsagt. Det kan være at man forelsker seg men... Kan vel prøve akkurat det samme i Norge? Hvor mange norske kvinner er det ikke som satser på å finne seg en rik man og driter i å ta utdanning og få seg en skikkelig jobb. Jeg vet om flere som hverken har utdanning, jobb og kan å lage mat som satser på å gjøre akkurat dette. Hvem er det som utnytter hvem egentlig? 2 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Mannsdominert forum test failed. Lyktes ikke med å finne mann her som klarer se thai jenta for det offeret hun egentlig er. Mission FAILED. Lenke til kommentar
Populært innlegg Hansien Skrevet 9. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2012 Typisk norsk kvinne: Har aldri bedt en mann ut på første date, men klager konstant av at menn ikke inviterer henne ut Vil ha en rik mann, men vil ikke jobbe selv Hobbyene er begrenset til: gutter, sminke, shopping og facebook Mister jomfrudommen når hun er 12, fortsetter å ha sex med andre selv når hun er i et forhold fordi "fylla har skylda XDDDD" Ikke en centimeter av kroppen hennes som ikke har vært dekket av en annen manns sperm Stikker hull i kondomene dine for å forsikre seg at du ikke går noen vei, deretter bruker barna dine mot deg i skilsmisseretten Egoistisk, materialistisk og overfladisk etter å ha vokst opp med cosmopolitan og hollywoodfilmer som har fortalt henne at hun er en prinsesse som ikke skal vise noe respekt til de dumme, enkle mennene Blir feit det øyeblikket du gifter deg med henne Truer med å ta selvmord eller anmelde deg for voldtekt hvis du ikke gjør som hun vil Sutrer på internett når hun føler at hun ikke får nok oppmerksomhet "Ikke i kveld, jeg har vondt i hodet. Men gi meg kredittkortet, jeg skal i byen med jentene i morgen" Typisk øst-asiatisk kvinne: Sjenert, stille, søt, har hatt få kjærester på grunn av de gode moralene sine Lider ikke av prinsesse-komplekset, er takknemlig for deg som en mann Har ventet på den rette å miste jomfrudommen sin til Ville vært takknemmelig for et lite bryllup når begge er klare Forståelsesfull om du ikke ønsker barn, vil være en kjærlig og snill mor om du ønsker "Du gjør meg den lykkeligste jenta i verden! Jeg elsker deg så mye! K-kanskje vi kan ha sex i kveld? :3" Når man tenker over det du skriver der blir man ikke akkurat mindre fristet til å hive seg på neste flyet nedover for å kaper ei ung og søt tai-dame. ...noen som blir med? 16 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Mannsdominert forum test failed. Lyktes ikke med å finne mann her som klarer se thai jenta for det offeret hun egentlig er. Mission FAILED. Så GTF til kvinneguiden da! Når man tenker over det du skriver der blir man ikke akkurat mindre fristet til å hive seg på neste flyet nedover for å kaper ei ung og søt tai-dame. ...noen som blir med? Lett om jeg hadde vært tiltrukket til thaidamer. Endret 9. august 2012 av Primer4 7 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Mannsdominert forum test failed. Lyktes ikke med å finne mann her som klarer se thai jenta for det offeret hun egentlig er. Mission FAILED. I mangelen på argumenter for tai-damene? 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kazuo Skrevet 9. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2012 Mannsdominert forum test failed. Lyktes ikke med å finne mann her som klarer se thai jenta for det offeret hun egentlig er. Mission FAILED. du som er et "failed mission" her.. 13 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Typisk norsk kvinne: Har aldri bedt en mann ut på første date, men klager konstant av at menn ikke inviterer henne ut Vil ha en rik mann, men vil ikke jobbe selv Hobbyene er begrenset til: gutter, sminke, shopping og facebook Mister jomfrudommen når hun er 12, fortsetter å ha sex med andre selv når hun er i et forhold fordi "fylla har skylda XDDDD" Ikke en centimeter av kroppen hennes som ikke har vært dekket av en annen manns sperm Stikker hull i kondomene dine for å forsikre seg at du ikke går noen vei, deretter bruker barna dine mot deg i skilsmisseretten Egoistisk, materialistisk og overfladisk etter å ha vokst opp med cosmopolitan og hollywoodfilmer som har fortalt henne at hun er en prinsesse som ikke skal vise noe respekt til de dumme, enkle mennene Blir feit det øyeblikket du gifter deg med henne Truer med å ta selvmord eller anmelde deg for voldtekt hvis du ikke gjør som hun vil Sutrer på internett når hun føler at hun ikke får nok oppmerksomhet "Ikke i kveld, jeg har vondt i hodet. Men gi meg kredittkortet, jeg skal i byen med jentene i morgen" Typisk øst-asiatisk kvinne: Sjenert, stille, søt, har hatt få kjærester på grunn av de gode moralene sine Lider ikke av prinsesse-komplekset, er takknemlig for deg som en mann Har ventet på den rette å miste jomfrudommen sin til Ville vært takknemmelig for et lite bryllup når begge er klare Forståelsesfull om du ikke ønsker barn, vil være en kjærlig og snill mor om du ønsker "Du gjør meg den lykkeligste jenta i verden! Jeg elsker deg så mye! K-kanskje vi kan ha sex i kveld? :3" Når man tenker over det du skriver der blir man ikke akkurat mindre fristet til å hive seg på neste flyet nedover for å kaper ei ung og søt tai-dame. ...noen som blir med? Når går neste fly? 3 Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Typisk norsk kvinne: Har aldri bedt en mann ut på første date, men klager konstant av at menn ikke inviterer henne ut Vil ha en rik mann, men vil ikke jobbe selv Hobbyene er begrenset til: gutter, sminke, shopping og facebook Mister jomfrudommen når hun er 12, fortsetter å ha sex med andre selv når hun er i et forhold fordi "fylla har skylda XDDDD" Ikke en centimeter av kroppen hennes som ikke har vært dekket av en annen manns sperm Stikker hull i kondomene dine for å forsikre seg at du ikke går noen vei, deretter bruker barna dine mot deg i skilsmisseretten Egoistisk, materialistisk og overfladisk etter å ha vokst opp med cosmopolitan og hollywoodfilmer som har fortalt henne at hun er en prinsesse som ikke skal vise noe respekt til de dumme, enkle mennene Blir feit det øyeblikket du gifter deg med henne Truer med å ta selvmord eller anmelde deg for voldtekt hvis du ikke gjør som hun vil Sutrer på internett når hun føler at hun ikke får nok oppmerksomhet "Ikke i kveld, jeg har vondt i hodet. Men gi meg kredittkortet, jeg skal i byen med jentene i morgen" Typisk øst-asiatisk kvinne: Sjenert, stille, søt, har hatt få kjærester på grunn av de gode moralene sine Lider ikke av prinsesse-komplekset, er takknemlig for deg som en mann Har ventet på den rette å miste jomfrudommen sin til Ville vært takknemmelig for et lite bryllup når begge er klare Forståelsesfull om du ikke ønsker barn, vil være en kjærlig og snill mor om du ønsker "Du gjør meg den lykkeligste jenta i verden! Jeg elsker deg så mye! K-kanskje vi kan ha sex i kveld? :3" Ja, jenter fra Thailand er gudinner som du lever lykkelig med for alltid, mens norske jenter er satans avkom. 90 prosent av denne tråden består av "NOSJK DÅLIG, THAI BRA!!" 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 buhuu jeg sladrer til mamma.. buhuuuu Nei vent, jeg kan ikke sladre allikevel, muttern sover fordi ho skal opp på jobb imorgen og klatre oppover karrierestigen. Sånt som dere ikke tåler vettu. Lenke til kommentar
Populært innlegg Hansien Skrevet 9. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Typisk norsk kvinne: Har aldri bedt en mann ut på første date, men klager konstant av at menn ikke inviterer henne ut Vil ha en rik mann, men vil ikke jobbe selv Hobbyene er begrenset til: gutter, sminke, shopping og facebook Mister jomfrudommen når hun er 12, fortsetter å ha sex med andre selv når hun er i et forhold fordi "fylla har skylda XDDDD" Ikke en centimeter av kroppen hennes som ikke har vært dekket av en annen manns sperm Stikker hull i kondomene dine for å forsikre seg at du ikke går noen vei, deretter bruker barna dine mot deg i skilsmisseretten Egoistisk, materialistisk og overfladisk etter å ha vokst opp med cosmopolitan og hollywoodfilmer som har fortalt henne at hun er en prinsesse som ikke skal vise noe respekt til de dumme, enkle mennene Blir feit det øyeblikket du gifter deg med henne Truer med å ta selvmord eller anmelde deg for voldtekt hvis du ikke gjør som hun vil Sutrer på internett når hun føler at hun ikke får nok oppmerksomhet "Ikke i kveld, jeg har vondt i hodet. Men gi meg kredittkortet, jeg skal i byen med jentene i morgen" Typisk øst-asiatisk kvinne: Sjenert, stille, søt, har hatt få kjærester på grunn av de gode moralene sine Lider ikke av prinsesse-komplekset, er takknemlig for deg som en mann Har ventet på den rette å miste jomfrudommen sin til Ville vært takknemmelig for et lite bryllup når begge er klare Forståelsesfull om du ikke ønsker barn, vil være en kjærlig og snill mor om du ønsker "Du gjør meg den lykkeligste jenta i verden! Jeg elsker deg så mye! K-kanskje vi kan ha sex i kveld? :3" Når man tenker over det du skriver der blir man ikke akkurat mindre fristet til å hive seg på neste flyet nedover for å kaper ei ung og søt tai-dame. ...noen som blir med? Når går neste fly? 08.00 fra Gardermoen. buhuu jeg sladrer til mamma.. buhuuuu Nei vent, jeg kan ikke sladre allikevel, muttern sover fordi ho skal opp på jobb imorgen og klatre oppover karrierestigen. Sånt som dere ikke tåler vettu. Jeg veit du klarer mer usaklige argumenter enn dette, kom igjen nå! Vis oss ditt beste nå! Endret 9. august 2012 av Hansien 22 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Hvorfor peker du bare ut mine usakligheter? For et mysterium... Lenke til kommentar
Populært innlegg Hansien Skrevet 9. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2012 Mener du at det har kommet noe saklig i fra deg? 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg Roca Skrevet 9. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2012 Lyktes ikke med å finne mann her som klarer se thai jenta for det offeret hun egentlig er. Synes med respekt å melde at denne påstanden er lite respektfull overfor utenlandske jenter. Fordi hun klarer noe dere norske jenter ikke gjør, så får hun Janteloven i hodet. Vel kanskje jentene her i Norge burde tenke som så at et forhold er gjensidig respekt og om jenta forlanger at mannen er både kjekk og "handy", så kanskje en mann forlanger noe tilbake fra jenta også. Å shoppe med hans penger og sitte på kafe med veninner er ikke å duge til noe, det er egoisme. Lær å lage mat, tenk over hva dere kan tilby en mann, som gjør at han vil velge dere. I forhold til både Thai-jenter og Østblokk-jenter har ikke den jevne norske jenta lenger så mye å tilby en Mann med stor M... I tidligere tider hadde de det, men ikke i dag dessverre. 14 Lenke til kommentar
mancoon Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 buhuu jeg sladrer til mamma.. buhuuuu Nei vent, jeg kan ikke sladre allikevel, muttern sover fordi ho skal opp på jobb imorgen og klatre oppover karrierestigen. Sånt som dere ikke tåler vettu. Øst-asiatere har faktiske den høyeste gjennomsnittlige IQ-en i verden, de gjør det dessuten nærmest alltid best på internasjonale akademiske konkurranser. Jeg hadde vært stolt av å oppdra datteren min i en øst-asiatisk kultur, og hun hadde garantert gjort moren (som gjør feil som å få barn før hun når karrieretoppen) din arbeidsløs på flekken. 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå