Lolliken Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Rart ingen har sagt at det er Jødene som mind-controller vest-europeiske menn til å tenne på Thailendske kvinner enda. Jeg som trodde jeg begynte å få dreisen på Politikkforumet Der ga du Boil-in-bag enda et irrelevant argument som ikke har noen som helst rot i virkeligheten Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Ephebophilia er nok mer vanlig når man snakker om "teens", dvs. tiltrekning til teens i midten/slutten av puberteten, ikke starten (hebephilia). Endret 13. august 2012 av Occi 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 ja for all del, ikke fore trollet som faktisk startet tråden. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Relevant? http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4483896/So-what-first-attracted-you-to-billionaire-financier-George-Soros.html Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Tamiko høres veldig japansk ut. Om dette ikke er en thaidame så betyr det så klart at det er uproblematisk! Endret 13. august 2012 av Pseudopod Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Er vel forsåvidt uproblematisk om det er en thaidame også. Endret 13. august 2012 av Notelitten Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Vil si grådigheten til den dama er minst like utslagsgivende som bennern til mangemillionæren. "40-year-old yoga firm boss Tamiko Bolton." Ergo, hun hadde nok råd til både smør og sirup på brødskiva fra før av. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Thai jenter er ofte veldig barne-like. De er små, uten noen nevneverdig kvinnelige former på mange av dem (joda, det finnes da de som har det og, ikke mas), har en mer barnslig oppførsel og adferd enn typisk europeisk kvinner/jenter vil jeg påstå. De er veldig småjentene og fnisete og veldig "uskyldig" adferd. En pedofil får ihvertfall i poser og sekk for å si det sånn. Uten at politi kan røre han. Gjelder vel ikke bare thai heller, men fra de andre asiatiske landa og. Tydelig at du ikke vet hva du snakker om. Madammen min er asiatisk og har nok en god del mer former en de fleste norske jenter. Oh man those boobies. Får håpe hun tilgir at jeg snakker sånn om henne. 6 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Thai jenter er ofte veldig barne-like. De er små, uten noen nevneverdig kvinnelige former på mange av dem (joda, det finnes da de som har det og, ikke mas), har en mer barnslig oppførsel og adferd enn typisk europeisk kvinner/jenter vil jeg påstå. De er veldig småjentene og fnisete og veldig "uskyldig" adferd. En pedofil får ihvertfall i poser og sekk for å si det sånn. Uten at politi kan røre han. Gjelder vel ikke bare thai heller, men fra de andre asiatiske landa og. Tydelig at du ikke vet hva du snakker om. Madammen min er asiatisk og har nok en god del mer former en de fleste norske jenter. Oh man those boobies. Får håpe hun tilgir at jeg snakker sånn om henne. Pics or didnt happend 2 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Tydelig at du ikke vet hva du snakker om. Madammen min er asiatisk og har nok en god del mer former en de fleste norske jenter. Oh man those boobies. Får håpe hun tilgir at jeg snakker sånn om henne. er ho feit eller har ho ordentlige former, dessuten spiller det liten rolle om åssen dama di ser ut. Alle her vet at mange asiatiske jenter er små og relativt formløse i forhold til europeiske f.eks. Endret 13. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Finnes jo alltid unntak vøtt, knøttsmå, tynne, nordiske berter, asiatiske med store brød og negresser med flat ræv osv. Endret 13. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg vet ikke hva det er, men det er et slags krydder eller noe lignende jeg ikke tåler lukten av. Det brukes ikke i all mat, men noen få retter. Sitrongress? Smaker dritt når man har altfor mye av det, fikk dårlig thaimat på Yaya's med altfor masse sitrongress Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Tror neppe jeg har lyst å utsette henne for diverse fordommer her på forumet. Vi kan nøye oss med at jeg er ganske kresen, hun er ikke feit og har noen av de fasteste puppene jeg har sett. Når det gjelder damer generelt finnes det formløse norske så vel som asiatiske. Jeg kan derimot poste en del bilder av asiatiske damer generelt som har former. Burde ikke være vanskelig å finne. De fleste asiatiske jenter jeg kjenner ser rimelig bra ut og har generelt fine kropper. 1 Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Har ingen motforestillinger mot at Norske menn finner seg Thai-damer eller fra andre land. At det finnes drittsekker av Norske menn tviler jeg ikke på, men skulle være en fordel for Norske kvinner at de dra dit "peppern gror" i dette tilfellet Thailand? Har også selv hevet øyenbrynene angående alder til tider - eller aldersforskjell. Men kan tidvis se dette skje vedrørende Norske kvinner og menn. Tror også i mange tilfeller at disse Thaidamer eller andre kan ha bein i nesen og ikke finne seg i hva som helst. Kan til en viss grad forstå 50 år gamle ungkarer eller kanskje tidligere gifte Norske menn. Ikke for å være spydig - men hva kan en forvente av en 50 - 60 år gammel Norsk kvinne. I første omgang kan en få barn og barnebarn med på kjøpet - en hel bunt av disse. Dette kan også gjelde Thaidamer - flere av dem har barn fra tidligere. Noe annet er forventninger til Norske kvinner - kikk litt innom kontaktsider - så skjønner en kanskje bedre. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Man må avlive noen myter for at debatten skal ha noen hensikt: Myte 1: Kvinner fra Asia er underdanige golddiggers som tar til takke med hvem som helst så lenge de får høyere levestandard; det er heller et spørsmål om å vektlegge forskjellige ting i et forhold. Det legges mindre vekt på å være kjekk og kul, og mer på at man er en sympatisk person som kan tilby en plattform for å bygge familie. Myte 2: Norske kvinner er overlegne alle andre og den eneste grunnen til å bli sammen med en utenlandsk kvinne er at man ikke fikk tak i en norsk. Seriøst, får det blitt mer nasjonalistisk/rasistisk? 7 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Kanskje det er fordi at fattige mennesker ikke har like store forventninger - at vi heller velger en av dem? Før var det godt nok om du kunne "brødfø" din egen familie for å bli oppfattet som en oppegående "mann" - i dag virker ikke det å være nok for oss "bortskjemte" Endret 14. august 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Min etniske thailanske kjæreste har også meget fine former. Igjen så er du ute på den generaliseringsturen din TS. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Kanskje det er fordi at fattige mennesker ikke har like store forventninger - at vi heller velger en av dem? Så absolutt. Jeg synes generelt mennesker fra litt magrere kår er mer positive både som venner og partnere, da mennesker som er vokst opp med overflod ofte er altfor fulle av seg selv og sine ideer til at det er rom for et annet menneske der inne, og det er veldig vanskelig å få dem til å sette pris på noe som helst. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå