Runar Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg kan godt grave opp noen kilder om det blir nødvendig. Gjerne. Ikke fordi jeg ikke tror det er sant, men fordi det er alltid greit å ha kilder. 2 Lenke til kommentar
festen Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) ja det finnes, men når 90% av thaidamene i en gjeng er gift med oldiser, da er det ikke noe å lure på. Kanskje det er slik i gjengen din, men 90% av alle forholdene er definitivt ikke slik. Og ikke glem at thailendere ikke vil ha unge menn. Hvis du så på filmen jeg lenket til, så sa hun som letet etter utenlanske menn at 30 år er for ungt, selv om hun var under 30 selv. Det er ikke det at de ikke vil ha de yngre, men de kan være en dårlig investering av tid, thai dama har mindre muligheter for å kontrollere dem. De ser på mannen som et økonomisk prospekt, desto svakere han er, desto bedre investering. Uansett tror jeg de damene i dokumentaren er lite representative for asiatiske damer. De fleste forsøker nok å unngå damer som jobber i bar, derfor blir det kanskje vanskelig å moralisere over menn som syns det er greit, da de damene vil ha store problemer med å finne en thai mann, og også en fornuftig utlending. Endret 13. august 2012 av festen 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Aner jeg litt bitterhet i denne tråden? Lenke til kommentar
IQ84 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Gjerne. Ikke fordi jeg ikke tror det er sant, men fordi det er alltid greit å ha kilder. 95% of white males have at one point in their lives, experienced yellow fever. http://talk.onevietnam.org/asian-girls-white-boys-the-solution-to-this-equation/ http://cdn.okcimg.com/blog/race_affects/Reply-By-Race-Male.png http://cdn.okcimg.com/blog/race_affects/Reply-By-Race-Female.png 1 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg syntes Thai damer er deilige jeg. Ser ikke problemet ? Lenke til kommentar
festen Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Thai mat kan lukte noe helt forferdelig. Tenk om en blir utsatt for det daglig I tillegg masse skravlete venninner som kommer på besøk hele siden. Endret 13. august 2012 av festen 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Thaimat er nydelig. Jeg har en tante fra thailand, og hun lager fabelaktig mat. Endret 13. august 2012 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
festen Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Thaimat er nydelig. Jeg har en tante fra thailand, og hun lager fabelaktig mat. Jeg vet ikke hva det er, men det er et slags krydder eller noe lignende jeg ikke tåler lukten av. Det brukes ikke i all mat, men noen få retter. Endret 13. august 2012 av festen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Eg forstår for så vidt dei som finn seg dame i Thailand. Kjenner ein del som reiser mykje der. For min del er det fullstendig utenkeleg. Nordiske jenter tronar suverent som dei vakraste i mine auge. Thaidamer kjem ganske langt ned på den lista. Ikkje er eg spesielt interessert i ei dame som smiler og seier ja heile dagen heller. Eg vil heller ha ei som utfordrar meg enn ei som går med på alt. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) 95% of white males have at one point in their lives, experienced yellow fever. Interessant artikkel, men nå skal det sies at det er litt forskjell på asiatere og though. F. eks er jeg ikke personlig interessert i thai, men japanere/koreanere derimot! Endret 13. august 2012 av Occi Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Thai jenter er ofte veldig barne-like. De er små, uten noen nevneverdig kvinnelige former på mange av dem (joda, det finnes da de som har det og, ikke mas), har en mer barnslig oppførsel og adferd enn typisk europeisk kvinner/jenter vil jeg påstå. De er veldig småjentene og fnisete og veldig "uskyldig" adferd. En pedofil får ihvertfall i poser og sekk for å si det sånn. Uten at politi kan røre han. Gjelder vel ikke bare thai heller, men fra de andre asiatiske landa og. Lenke til kommentar
IQ84 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) I Taiwan sies det at asiatiske jenter som er tiltrukket hvite menn har "white blood disease" http://www.youtube.com/watch?v=CJmS6kOSAjU 75% av alle ekteskap mellom forskjellige "raser" består av hvit mann og asiatisk kvinne. Endret 13. august 2012 av LommeruskOp Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Thai jenter er ofte veldig barne-like. De er små, uten noen nevneverdig kvinnelige former på mange av dem (joda, det finnes da de som har det og, ikke mas), har en mer barnslig oppførsel og adferd enn typisk europeisk kvinner/jenter vil jeg påstå. De er veldig småjentene og fnisete og veldig "uskyldig" adferd. En pedofil får ihvertfall i poser og sekk for å si det sånn. Uten at politi kan røre han. Gjelder vel ikke bare thai heller, men fra de andre asiatiske landa og. Så lenge en pedofil ikke gjør noe galt må han da ha like mye rett til å være i fred som alle andre. Det er ikke tenningsmønsteret som er ulovlig, det er overgrepene. Om han liker sånne kropper og finner seg en voksen dame som passer, hva så? Synes du politiet burde gripe inn fordi han liker det på feil måte? 2 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Nei jeg har da ikke sagt noe imot det jeg. Jeg bare sier det. At det er pedofiles mekka! Ja vet da for fader meg at det ikke er ulovlig å være pedofil! Lenke til kommentar
Roca Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Thai jenter er ofte veldig barne-like. De er små, uten noen nevneverdig kvinnelige former på mange av dem (joda, det finnes da de som har det og, ikke mas), har en mer barnslig oppførsel og adferd enn typisk europeisk kvinner/jenter vil jeg påstå. De er veldig småjentene og fnisete og veldig "uskyldig" adferd. Denne påstanden din kommer i ett underlig lys etter OT tråden din i går Boil. Den tråden fikk ihvertfall ikke Thai jentene til å fremstå som spesielt barnslige i forhold til europeiske eksemplarer. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Du er rimelig på bærtur om du tror pedofile tenner på thai fordi de er "petite". Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Jeg ville tro at pedofile som ikke ønsker forgripe seg på unger, heller velger det nest beste. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hebefil heter det vel når folk tenner på teens? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Rart ingen har sagt at det er Jødene som mind-controller vest-europeiske menn til å tenne på Thailendske kvinner enda. Jeg som trodde jeg begynte å få dreisen på Politikkforumet 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Ja hebefili ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå