Gå til innhold

Norske menn og thai damer...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja det finnes, men når 90% av thaidamene i en gjeng er gift med oldiser, da er det ikke noe å lure på.

Kanskje det er slik i gjengen din, men 90% av alle forholdene er definitivt ikke slik.

Og ikke glem at thailendere ikke vil ha unge menn. Hvis du så på filmen jeg lenket til, så sa hun som letet etter utenlanske menn at 30 år er for ungt, selv om hun var under 30 selv.

Det er ikke det at de ikke vil ha de yngre, men de kan være en dårlig investering av tid, thai dama har mindre muligheter for å kontrollere dem. De ser på mannen som et økonomisk prospekt, desto svakere han er, desto bedre investering. Uansett tror jeg de damene i dokumentaren er lite representative for asiatiske damer. De fleste forsøker nok å unngå damer som jobber i bar, derfor blir det kanskje vanskelig å moralisere over menn som syns det er greit, da de damene vil ha store problemer med å finne en thai mann, og også en fornuftig utlending. Endret av festen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Thaimat er nydelig. Jeg har en tante fra thailand, og hun lager fabelaktig mat.

Jeg vet ikke hva det er, men det er et slags krydder eller noe lignende jeg ikke tåler lukten av. Det brukes ikke i all mat, men noen få retter.

Endret av festen
Lenke til kommentar

Eg forstår for så vidt dei som finn seg dame i Thailand. Kjenner ein del som reiser mykje der.

For min del er det fullstendig utenkeleg. Nordiske jenter tronar suverent som dei vakraste i mine auge. Thaidamer kjem ganske langt ned på den lista.

Ikkje er eg spesielt interessert i ei dame som smiler og seier ja heile dagen heller. Eg vil heller ha ei som utfordrar meg enn ei som går med på alt.

Lenke til kommentar

95% of white males have at one point in their lives, experienced yellow fever.

Interessant artikkel, men nå skal det sies at det er litt forskjell på asiatere og though. F. eks er jeg ikke personlig interessert i thai, men japanere/koreanere derimot! :thumbup:

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Thai jenter er ofte veldig barne-like. De er små, uten noen nevneverdig kvinnelige former på mange av dem (joda, det finnes da de som har det og, ikke mas), har en mer barnslig oppførsel og adferd enn typisk europeisk kvinner/jenter vil jeg påstå. De er veldig småjentene og fnisete og veldig "uskyldig" adferd.

En pedofil får ihvertfall i poser og sekk for å si det sånn. Uten at politi kan røre han.

Gjelder vel ikke bare thai heller, men fra de andre asiatiske landa og.

Lenke til kommentar

Thai jenter er ofte veldig barne-like. De er små, uten noen nevneverdig kvinnelige former på mange av dem (joda, det finnes da de som har det og, ikke mas), har en mer barnslig oppførsel og adferd enn typisk europeisk kvinner/jenter vil jeg påstå. De er veldig småjentene og fnisete og veldig "uskyldig" adferd.

En pedofil får ihvertfall i poser og sekk for å si det sånn. Uten at politi kan røre han.

Gjelder vel ikke bare thai heller, men fra de andre asiatiske landa og.

Så lenge en pedofil ikke gjør noe galt må han da ha like mye rett til å være i fred som alle andre. Det er ikke tenningsmønsteret som er ulovlig, det er overgrepene. Om han liker sånne kropper og finner seg en voksen dame som passer, hva så? Synes du politiet burde gripe inn fordi han liker det på feil måte?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Denne påstanden din kommer i ett underlig lys etter OT tråden din i går Boil. Den tråden fikk ihvertfall ikke Thai jentene til å fremstå som spesielt barnslige i forhold til europeiske eksemplarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...