Gå til innhold

Norske menn og thai damer...

Anbefalte innlegg

Enig i att eldre menn og yngre damer ikke er så søtt.

Men når det gjelder for eksempel yngre menn(21-33), med fast, sikker jobb som gjerne allerede har kjøpt hus, hytte ++, bor i utkantnorge hvor alle de single jevnaldrene damene er reist vekk for lenge siden og han har ikke lyst til og flytte.

Hva er da galt i at han drar ned og finner seg ei søt familieorientert thaidame? Når alternativet er og være alene?

Ja det er greit nok men jeg må da lure på hvorfor man må dra til thailand for å finne seg dame når det finnes millioner her til lands. Og alle andre gutter klarer det jo så.... burde ikke være så veldig vanskelig!

Og hun utnytter han tydeligvis for pengenes skyld da, om jeg skal høre på hva du skriver. Det er med andre ord to voksne som utnytter hverandre frivillig. Ser fremdeles ikke noe problem.

Nei, det kom som et sjokk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det handler bl.a om at norske jenter ikke duger til så mye lenger. Ikke kan de lage mat, ikke kan de holde orden, ikke er de spesielt pene i forhold til Thailandske jenter. Da blir det bare en ting igjen de kan tilby mannen og det er dessverre ikke nok for de kvalitetsbevisste menn. Personlig synes jeg det er rart ikke fler menn søker utenlands.

og dere mannfolka duger så veldig mye mer? Om dere kan få opp høyrehånda av buksa i to sekunder for å gjøre litt husarbeid da vel og merke.

Bør man kun finne seg en partner av samme nasjonalitet?

nei, men når man drar nedover med hensikt å finne seg ei så er det ikke særlig random er det vel?

Lenke til kommentar

Og som det virker her så støtter dere han i dette og det syns jeg er fader meg helt på trynet gutter, skjerp dere, ærlig talt.

Jeg tror nok du bør åpne øynene dine litt, og ikke beskytte kvinner med nebb og klør sånn som du gjør nå.

Ja, for all del jeg er ikke dum. Jeg og skjønner at her er det menn som faktisk utnytter damer der nede, på lik linje som damene der nede fint kan utnytte menn herifra.

og dere mannfolka duger så veldig mye mer? Om dere kan få opp høyrehånda av buksa i to sekunder for å gjøre litt husarbeid da vel og merke.

Jeg har da hånda nede i buksa, og klarer å skrive på dataen likt jeg. Nada problema.

Kanskje ikke husarbeid akkurat..

Endret av Hansien
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg kunne ihvertfall ikke dratt til et land når jeg blir 50/60 for å finne meg en fyr som var despo og ta med han hjem der jeg vet han ikke vil være for så å bruke han som et sexleketøy og arbeider.. Der han hadde hata hvert minutt av det.

Fy f, kunne ikke levd med meg selv. Hvordan kan man ligge ved siden av noen når man vet man utnytter dem slik? Det går ikke an!

Lenke til kommentar

Enig i att eldre menn og yngre damer ikke er så søtt.

Men når det gjelder for eksempel yngre menn(21-33), med fast, sikker jobb som gjerne allerede har kjøpt hus, hytte ++, bor i utkantnorge hvor alle de single jevnaldrene damene er reist vekk for lenge siden og han har ikke lyst til og flytte.

Hva er da galt i at han drar ned og finner seg ei søt familieorientert thaidame? Når alternativet er og være alene?

Ja det er greit nok men jeg må da lure på hvorfor man må dra til thailand for å finne seg dame når det finnes millioner her til lands. Og alle andre gutter klarer det jo så.... burde ikke være så veldig vanskelig!

Og hun utnytter han tydeligvis for pengenes skyld da, om jeg skal høre på hva du skriver. Det er med andre ord to voksne som utnytter hverandre frivillig. Ser fremdeles ikke noe problem.

Nei, det kom som et sjokk...

i land som Thai land finner man gjerne AKKURAT det man vil ha, vil tro det er grunnen..

Hva jeg ikke skjønner er hvorfor man ikke finner seg en dame som eks i Russland, Romania, div land ned i øst Europa de er jo pene, familiekjære og hvite( ikke rasistisk ment)..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er i vertfall mange slitne mannfolk som drar til Thailand for å ordne seg. Ser det hele tiden på jobben min, halvveis alkoholikere med ølmager man kan bruke som bord, eks narkomaner som ser ut som brukt kondomer, og mange flere ekle gamlinger som stinker urin og vodka. Men likevel klarer de å ordne seg med "pene" Thai damer nede i tyve årene. Det er så pinlig tydelig at damene bare er sammen med dem for pengene og for å ordne seg et bedre liv. Det sier jo litt om hvor jævlig de har det der nede når unge kvinner er villig til å pule slike typer bare for å komme til Norge. Snakket med en narkoman en gang (som lever på NAV) og han sparte opp litt penger for å dra ned dit og han sa han levde som en konge der, pulte flere horer hver dag, spiste god mat og hele pakka. Disse damene må være helt desperate for å bli sammen med slike mannfolk. Er ikke noe fan av Thai damer generelt heller når det er sagt. Oppfører seg generelt som bortskjemte drittkjerringer, vet ikke om det er fordi de har blitt skjemt bort av NAV pengene til taper kjærestene deres eller ikke, men sånn er det nå.

Beklager hvis jeg fornærmer noen, men når du er i kontakt med disse folka flere ganger i uken begynner du å se trekkene på dem. Jeg har faen meg bedre ting å skatte pengene mine på enn å betale for at ekle gamlinger skal reise til Thailand å pule.

For de som er i et normal forhold med ei Thailandsk dame med gjensidig kjærlighet og klarer å betale for seg selv, så er jo det kjempe greit.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg kunne ihvertfall ikke dratt til et land når jeg blir 50/60 for å finne meg en fyr som var despo og ta med han hjem der jeg vet han ikke vil være for så å bruke han som et sexleketøy og arbeider.. Der han hadde hata hvert minutt av det.

Fy f, kunne ikke levd med meg selv. Hvordan kan man ligge ved siden av noen når man vet man utnytter dem slik? Det går ikke an!

Jeg har sett noe av det på det tv-programmet som gikk på TVN, og sitter virkelig ikke med det inntrykket.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hvordan kan man ligge ved siden av noen når man vet man utnytter dem slik? Det går ikke an!

Du snakker her selvfølgelig om de thailandske damene som (i følge din logikk) bare er sammen med en fyr fordi han i deres øyne er rik? :D

Altså de som velger denne løsningen istedet for å få seg en ordentlig jobb i hjemlandet?

Endret av Schnapps
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sett annet program der thai jenter ble tvunget inn i huset til menn i England og her i vesten generelt for å være kona deres, Ho ene var så nervøs og ville IKKE inn men ho måtte bare, ho satt og gråt og var så fortvila men måtte bare tvinge frem smil når ho gikk inn døra.

Var så vondt å se på. At dere kan støtte noe sånt er helt for jævlig.

Hadde det vært mora deres som måtte det så hadde pipa deres hatt en annen lyd tenker jeg..

Lenke til kommentar

Jeg har sett noe av det på det tv-programmet som gikk på TVN, og sitter virkelig ikke med det inntrykket.

Har ikke sett på det programmet på TV-Norge, men ut i fra reklamene virker det som de relativt greie tilfellene. I litt større byer ser du virkelig utnyttingen. Hvorfor i all verden skulle ei jente på tyveårene bli sammen med en alkoholiker på førti år? Ikke en vanlig mann på førti, men en ordentlig sliten ekkel alkoholiker på førti år??? Er dette liksom "loooovve". Når det er sagt så ser du jo ofte på damene også at de er helt gold diggers der de labber rundt på høye heler, hore strømper og gult gull fra topp til tå.

Lenke til kommentar

Var så vondt å se på. At dere kan støtte noe sånt er helt for jævlig.

Hadde det vært mora deres som måtte det så hadde pipa deres hatt en annen lyd tenker jeg..

Ingen som støtter sånt, men nå sitter du jo her og feier alle under en kam.

Jeg har ikke nok fingre til å telle hvor mange her lokalt som har hentet seg en tai-dame, både jevngamle og yngre, som fint har levd godt sammen i flere år.

Endret av Hansien
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hva jeg ikke skjønner er hvorfor man ikke finner seg en dame som eks i Russland, Romania, div land ned i øst Europa de er jo pene, familiekjære og hvite( ikke rasistisk ment)..

Det finnes gode alternativer i de landene også. I det hele tatt hvorfor finne seg noen fra Norge? De fleste har jo ikke så mye å tilby en mann lenger? De mennene som nøyer seg med ei norsk jente, vet jo ikke hva de går glipp av.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det er det med dere også. Enten flink thai dame eller ubrukelig norsk jente. Nice to know..

Dere får oppdra døtrene deres da vet dere gutter, til å nikke og smile og gjøre som mannen sier! Eller?åja, det blir noe annet når det er deres egne døtre ja? De vil dere skal være sterke og yrkeskvinner og få seg karrierer. Men kona deres skal være nikkedukke??

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...