Gå til innhold

Norske menn og thai damer...

Anbefalte innlegg

Drikkekulturen vår deler vi nok mest med de andre nordiske landene ja, men utesteder kryr det jo av de fleste steder. Nærmest alle storbyer i USA har flust med tilbud, og til flere av de største valfarter jo folk fra hele verden for å (blant annet) feste. Tenk bare på de mest kjente, som New York, Los Angles, Las Vegas, Miami osv. Samme gjelder Europa. Med New Zeland vet jeg ikke, men de jeg kjenner som har bodd i Australia, har sagt det har gått ganske heftig for seg. Mulig det er annerledes i Kina, men det er jo ikke akkurat "vesten".

Det finnes et bytilbud der ja, men det betyr ikke at alle faktisk går ut på byen. Det er forskjellig fra Norge hvor det forventes at du går ut på byen, eller så er du rar.

Storbyene i USA har et tilbud, men de mellomstore byene har ofte lite tilbud. Det er også en forskjell fra stat til stat. Du vil nok finne et mindre tilbud i republikanske stater. Det kan gå ganske heftig for seg i New Zealand også, men det er en stor del av befolkningen som aldri går ut å drikker. Det er også en del som ikke drikker i det hele tatt.

Tror nok mange er utro med folk de kjenner fra før også, men noen av de som MÅ ut hele tiden har kanskje et ekstra behov for bekreftelse ja.

Selvfølgelig, men de kan møte folk de kjenner ute på byen. Det er mitt valg at jeg ikke ønsker å date jenter som går jevnlig ut på byen, så det må folk respektere.

I Norge er det desverre vanskelig å finne likesinnede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men noen ganger så sier ting seg selv... Som at yngre sjeldent har tenninga på veldig mye eldre mannfolk. Som oldefar mannfolk. Også skal folk ha masse dokumentasjon på dette her.

kanskje du ikke tenner på eldre, men det finnes faktisk folk som gjør det.

Lenke til kommentar

De ser ut som at de er helt gira når de endelig får komme ut og treffe folk på sin egen alder og flørte med de som de egentlig tenner på:

Men så er det hjem te gammel'n igjen... Sikkert spennende lakenhistorier med Leif på 67 år.

Roca, jeg har ikke link til den gjengen jeg snakker om.. De bor rundt her. Men jeg kan høre med dem om de har vært med i noen omfattende studie hvis du gjerne ønsker.

Endret av Boil-in-bag-ris
Lenke til kommentar

Roca, jeg har ikke link til den gjengen jeg snakker om.. De bor rundt her. Men jeg kan høre med dem om de har vært med i noen omfattende studie hvis du gjerne ønsker.

Det blir altså en muntelig påstand fra deg. Men alt håp om å gi påstanden en skinn av seriøsitet, er likevel ikke ute. Hva om du argumenterte for ditt syn? Altså f.eks. sa noe slikt som at her jeg bor vet jeg om 10 par med norsk mann, og thai dame. I 9 av tilfellene er mannen er 98 år og Thaidama er 16 år. Da ville du ihvertfall ha forsøkt å sansynliggjøre en påstand, selv om du ikke kan stille med noe mer.

Så får det være opp til andre debattanter om de tror deg og om de i det hele tatt ser noen relevans til temaet. Personlig synes jeg de påstandene du fremsetter om eldre menn, er direkte aldersrassistiske og kvalmende. Så lenge du ikke kan underbygge slike påstander om at eldre missbruker og utnytter, blir det med respekt å melde bare svada.

Endret av Roca
  • Liker 2
Lenke til kommentar

ja det finnes, men når 90% av thaidamene i en gjeng er gift med oldiser, da er det ikke noe å lure på.

Kanskje det er slik i gjengen din, men 90% av alle forholdene er definitivt ikke slik.

Og ikke glem at thailendere ikke vil ha unge menn. Hvis du så på filmen jeg lenket til, så sa hun som letet etter utenlanske menn at 30 år er for ungt, selv om hun var under 30 selv.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Det finnes et bytilbud der ja, men det betyr ikke at alle faktisk går ut på byen. Det er forskjellig fra Norge hvor det forventes at du går ut på byen, eller så er du rar.

Storbyene i USA har et tilbud, men de mellomstore byene har ofte lite tilbud. Det er også en forskjell fra stat til stat. Du vil nok finne et mindre tilbud i republikanske stater. Det kan gå ganske heftig for seg i New Zealand også, men det er en stor del av befolkningen som aldri går ut å drikker. Det er også en del som ikke drikker i det hele tatt.

Uten at jeg skal påberope meg noen voldsom kunnskap her, vil jeg tro disse typiske republikanske statene også er mye mer kristne. Du finner nok flere avholdsfolk i Agder fylkene og mellom Kristiansand og Stavanger - langs Jæren, enn i Oslo også.

Selvfølgelig, men de kan møte folk de kjenner ute på byen. Det er mitt valg at jeg ikke ønsker å date jenter som går jevnlig ut på byen, så det må folk respektere.

I Norge er det desverre vanskelig å finne likesinnede.

Synes bare det var rart om man hadde nulltoleranse for enhver festlighet utenfor husets fire vegger, men selvsagt ingen problemer med å respektere det der.

Tror du kan finne mange med de verdiene i Oslo også, om du leter riktig sted. Må ikke til Asia ihvertfall. Går i tillegg an å gå ut på litt finere steder, med mindre rølp. Jeg foretrekker det.

Lenke til kommentar

Om man ikke ser problemet her så betyr det at at man ikke vil se problemet.

for det er obvious.

Tror dere virkelig at denne jenta har det bra? (Da antar jeg at dere klarer se bort ifra at alle smiler på bilder, dere vet jo selv at bilder fra fester og eventer ser mye morsommere ut enn hvordan det egentlig var, fordi det er automatikk i å smile på bilder.)

Tror problemet ditt er at du er så lite atraktiv, at ingen norske menn vil ha deg og derfor "hater" at norske menn finner damer fra andre verdensdeler. Det er ikke bare Thai damer, som er atraktive i utlandet. Og stadig flere norske menn benytter muligheten.

Du virker også noe naiv og forutinntatt! Jeg forstår heller ikke hvorfor noen av dere damer, blir hysteriske over at alle disse "vrak" av norske menn, reiser til utlandet og finner seg en kjæreste, eller en kone. Dere burde jo bar være glad til, så er de "ute av markedet". :)

Angående jenta på bildet ditt. Ja, jeg tror hun har det bra! Det ser slik ut og da er et ikke noe som tyder på det motsatte. Dine argumenter "henger ikke på greip", men kommer fra ei umoden jente/dame.

Ser du er igang igjen! Like naiv og dum! Venter fremdeles på kommentarer på mitt inlegg over her.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er faktisk bevist at de fleste hvite menn har en svakhet for øst asiatiske kvinner, og at de fleste ikke-hvite kvinner (inkludert øst-asiater) foretrekker hvite menn. Jeg kan godt grave opp noen kilder om det blir nødvendig.

Endret av LommeruskOp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...