Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Nei? Blir du pælma ut? (nei jeg er ikke ironisk/sarkastisk). Jeg går nok ikke så trygt her så lenge nei, Har en admin stalker som følger meg overalt her. Så vi får se! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Nei? Blir du pælma ut? (nei jeg er ikke ironisk/sarkastisk). Jeg går nok ikke så trygt her så lenge nei, Har en admin stalker som følger meg overalt her. Så vi får se! Du har jo ikke gjort noe særlig galt da? Jeg har gjort verre ting på dette forumet enn deg.. Vel hvis det skjer så får jeg vel spamme ned innboksen hans Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Altså dere som ønsker saklig debatt, jeg skjønner at jeg troller nå, jeg vet jo det. Men det er bare så kjedelig å gå frem og tilbake med det samme hele tida.. Jeg kjeder meg lett, dessverre. Ihvertfall når folk aktivt går ut for å arrestere meg på alt. Endret 12. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Apropos det, hvor gammel er du?, vet det er ot men du virker ganske ung. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Da slutter du å diskutere i den aktuelle tråden og i verste tilfelle ignorerer den. Du begynner ikke å komme med personlige bemerkninger og andre usakligheter. Edit: Dette er ett velment råd, og kommer av egen erfaring. Det er ingen vits å hisse seg opp for noe noen sier på nettet, du kommer ingen vei med det. Endret 12. august 2012 av BuffyAnneSummers 3 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Uansett den vulgære og useriøse holdningen er max turn-off. Men det finnes sikkert de som liker det også, har du mange manbitches på lager? Hva med å finne på noe annet hvis du kjeder deg? 4 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 "OT baren", og "Sosialt" er et godt sted å begynne om du kjeder deg. 2 Lenke til kommentar
Roca Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Dere virker som at dere er sånne som ler av Fleksnes og syns han er kjempe morsom.. Selvfølgelig, noe av det aller beste som er produsert det. 2 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Ja personlige bemerkninger har jeg fått smake her jeg og, jeg har da ikke vært noe overkant slem mot folk her, bare slengt en liten kommentar som sikkert blir sett på som FYR OG FLAMMER her inne. Når jeg skriver at damer flest på 25 - 40 ikke liker menn på 70, så skriver fem stk "hvordan kan du vite det???" "Bevis det!!!" "du aner ikke hva du snakker om!!" Da blir det bare for dumt spør du meg.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Altså dere som ønsker saklig debatt, jeg skjønner at jeg troller nå, jeg vet jo det. Men det er bare så kjedelig å gå frem og tilbake med det samme hele tida.. Jeg kjeder meg lett, dessverre. Ihvertfall når folk aktivt går ut for å arrestere meg på alt. Uff, det er fælt når påstander blir møtt med saklige spørsmål. Beklager at vi ødelegger for trollingen din. Endret 12. august 2012 av Uderzo 6 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Nei, nå har jeg holdt på i hele tråden og forklare men dere nekter jo å forstå. Det kalles sunn fornuft. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ja personlige bemerkninger har jeg fått smake her jeg og, jeg har da ikke vært noe overkant slem mot folk her, bare slengt en liten kommentar som sikkert blir sett på som FYR OG FLAMMER her inne. Føler du at noen kommer med personlige bemerkninger mot deg så rapporterer du det, du svarer ikke med samme (eller verre) mynt. Det blir å grave sin egen grav. Når jeg skriver at damer flest på 25 - 40 ikke liker menn på 70, så skriver fem stk "hvordan kan du vite det???" "Bevis det!!!" "du aner ikke hva du snakker om!!" Da blir det bare for dumt spør du meg.. Det er slik en diskusjon foregår. Folk spør om kilder fordi de ikke kan ta det som en selvfølge at alt du sier er korrekt. 4 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Men noen ganger så sier ting seg selv... Som at yngre sjeldent har tenninga på veldig mye eldre mannfolk. Som oldefar mannfolk. Også skal folk ha masse dokumentasjon på dette her. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Vi sier da ikke at det er normen, men at det hender. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ja personlige bemerkninger har jeg fått smake her jeg og, jeg har da ikke vært noe overkant slem mot folk her, bare slengt en liten kommentar som sikkert blir sett på som FYR OG FLAMMER her inne. Føler du at noen kommer med personlige bemerkninger mot deg så rapporterer du det, du svarer ikke med samme (eller verre) mynt. Det blir å grave sin egen grav. Når jeg skriver at damer flest på 25 - 40 ikke liker menn på 70, så skriver fem stk "hvordan kan du vite det???" "Bevis det!!!" "du aner ikke hva du snakker om!!" Da blir det bare for dumt spør du meg.. Det er slik en diskusjon foregår. Folk spør om kilder fordi de ikke kan ta det som en selvfølge at alt du sier er korrekt. Vel jeg tviler sterkt på at damer mellom 25 og 40 år faktisk liker menn som er 70+. Tror ikke at de finner dem så tiltrekkende, akkurat som at menn i alderen 25-40 ei heller finner kvinner som er 70+ så særlig attraktivt. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Men noen ganger så sier ting seg selv... Som at yngre sjeldent har tenninga på veldig mye eldre mannfolk. Som oldefar mannfolk. Også skal folk ha masse dokumentasjon på dette her. Du mener at alle de gamle Nordmennene utnytter de yngre Thai-damene, uten at du er villig til å forstå at dette gjerne kan gå andre veien og. Det virker og på deg at det du sier er rett. Da spør selvfølgelig vi om du har noe kilder på dine påstander siden du er så sikker i din sak. Om du baserer alt dette på din fornuft så vil du oppdage at så fort du gjør litt research på dette feltet at du tar feil. 3 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg vil ikke nekte en jente å ta en bytur, men jeg vil ikke date en jente som drar jevnlig på byen. Å stole blindt på kjæresten er ren idioti. Slike tilhet er noe man får over tid. Ikke noe som er garantert. 1/3 av alle kvinner i USA har vært utro og halvparten av alle menn. Jeg vil tippe at den statistikken er langt høyere for de som drar på byen jevnlig. Og, det er ikke korrekt at de fleste tar seg en bytur i resten av verden. Faktisk de fleste jeg kjenner her, drar ikke til byen selv om det er bytilbud man kan dra til. Jeg har bodd i USA også, og der fantes det ikke noe tilbud. Jeg har også bodd i Kina, og kinesere ser ned på folk som går ut og drikker. Det er faktisk få land som har samme drikkekultur som Norge. Skjønner hva du mener med de som nærmest bor ved bardisken, men jeg hadde følt meg litt sær om jeg ikke tillot en bytur i ny og ne. Nå drar jeg ut av og til selv da, så det er kanskje ikke så rart. Drikkekulturen vår deler vi nok mest med de andre nordiske landene ja, men utesteder kryr det jo av de fleste steder. Nærmest alle storbyer i USA har flust med tilbud, og til flere av de største valfarter jo folk fra hele verden for å (blant annet) feste. Tenk bare på de mest kjente, som New York, Los Angles, Las Vegas, Miami osv. Samme gjelder Europa. Med New Zeland vet jeg ikke, men de jeg kjenner som har bodd i Australia, har sagt det har gått ganske heftig for seg. Mulig det er annerledes i Kina, men det er jo ikke akkurat "vesten". Tror nok mange er utro med folk de kjenner fra før også, men noen av de som MÅ ut hele tiden har kanskje et ekstra behov for bekreftelse ja. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Vel jeg tviler sterkt på at damer mellom 25 og 40 år faktisk liker menn som er 70+. Tror ikke at de finner dem så tiltrekkende, akkurat som at menn i alderen 25-40 ei heller finner kvinner som er 70+ så særlig attraktivt. Det blir on topic igjen. Selv så finner jeg eldre menn attraktive (kan godt ha noen grå hår), og jo større lommebok han har jo større sjanse er det for at jeg hadde gitt etter. Kall meg gjerne overfladisk, men det er sannheten. Personligheten har også mye å si, en helt OK utseende person kan fort bli veldig attraktiv hvis han er snill og omsorgsfull. Jeg er 21, men hvis en 45 år gammel rik man hadde gitt meg masse oppmerksomhet og vært utrolig snill så hadde jeg vurdert det! 5 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Vel jeg tviler sterkt på at damer mellom 25 og 40 år faktisk liker menn som er 70+. Tror ikke at de finner dem så tiltrekkende, akkurat som at menn i alderen 25-40 ei heller finner kvinner som er 70+ så særlig attraktivt. Det blir on topic igjen. Selv så finner jeg eldre menn attraktive (kan godt ha noen grå hår), og jo større lommebok han har jo større sjanse er det for at jeg hadde gitt etter. Kall meg gjerne overfladisk, men det er sannheten. Personligheten har også mye å si, en helt OK utseende person kan fort bli veldig attraktiv hvis han er snill og omsorgsfull. Jeg er 21, men hvis en 45 år gammel rik man hadde gitt meg masse oppmerksomhet og vært utrolig snill så hadde jeg vurdert det! Ja vurderte å si at penger kanskje spiller en viss rolle. Ja når de er 45år er en annen sak. Har selv sett kvinner som har skrevet at jenter har overtaket på "kjøttmarkedet" (noe de selv sa) når de er under 30år og tenåringer. Altså at det er vanskeligere for gutter å få seg noe med jevnaldrende da, men når man er 40+ så er det mennene som har overtaket. De sa selv at menn blir kjekkere for hvert år og jenter blir "styggere". Dette er bare noe jeg selv har observert på et visst kvinneforum. Lenke til kommentar
Roca Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Vel jeg tviler sterkt på at damer mellom 25 og 40 år faktisk liker menn som er 70+. Tror ikke at de finner dem så tiltrekkende, akkurat som at menn i alderen 25-40 ei heller finner kvinner som er 70+ så særlig attraktivt. Det blir on topic igjen. Selv så finner jeg eldre menn attraktive (kan godt ha noen grå hår), og jo større lommebok han har jo større sjanse er det for at jeg hadde gitt etter. Kall meg gjerne overfladisk, Absolutt ikke, det er derimot de som ikke ser at alder kan være uvesentlig, som er overfladiske. Det er mange momenter som vektlegges ved parforhold og enhver som har passert de første "tenårene" har vel innsett at forelskelse er et særs dårlig fundament for forhold som skal vare litt lenger enn 3 måneder. For de som søker etter en livsledsager, er det andre ting enn forelskelse og sex som topper prioriteringslista. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå