Gå til innhold

Norske menn og thai damer...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hvorfor er det da absolutt damene som skal lage mat? (ikke at jeg har noe imot det, ettersom at jeg såvidt klarer å lage en grandiosa :p)

Det eneste en kvinne får lov til på mitt kjøkken er å hente seg ett glass vin,og knapt nok det. ;)

Grandis har jeg hverken spist eller "lagd" på 6-7 år,her går det i alt fra fancy smancy vanskelige retter,til det å lage sin egen bagett eller brød(bor en liten matsnobb i meg ja).

Uansett så er denne tråden morsom,burde kanskje flyttes til humor også.

Noen av TS sine høydepunkter av den grove sorten, helt tatt ut av sin sammenheng ,akkurat som vi nordinga lika:

Jeg glemte vaselin og silkehanskene da jeg startet opp skjønner du..

Fordi jeg ikke trenger mental masturbasjon

Høres ut som at dere er fanget i enn landsby der innavl og trailer trash er det eneste alternativet.

To snickers og en cola. En sekser med Tuborg hvis analt.
awww takk, jeg vet du mener det :love: skal tenke på deg når jeg blir penetrert ikveld.

Maken til språk,men som nordlending så vil jeg påpeke at det mangler både finesse,flow og groove.

No ska æ gå og vri gørra ut a han,snakkes.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Så hvorfor er det da absolutt damene som skal lage mat? (ikke at jeg har noe imot det, ettersom at jeg såvidt klarer å lage en grandiosa :p)

Det eneste en kvinne får lov til på mitt kjøkken er å hente seg ett glass vin,og knapt nok det. ;)

Grandis har jeg hverken spist eller "lagd" på 6-7 år,her går det i alt fra fancy smancy vanskelige retter,til det å lage sin egen bagett eller brød(bor en liten matsnobb i meg ja).

Uansett så er denne tråden morsom,burde kanskje flyttes til humor også.

Noen av TS sine høydepunkter av den grove sorten, helt tatt ut av sin sammenheng ,akkurat som vi nordinga lika:

Jeg glemte vaselin og silkehanskene da jeg startet opp skjønner du..

Fordi jeg ikke trenger mental masturbasjon

Høres ut som at dere er fanget i enn landsby der innavl og trailer trash er det eneste alternativet.

To snickers og en cola. En sekser med Tuborg hvis analt.
awww takk, jeg vet du mener det :love: skal tenke på deg når jeg blir penetrert ikveld.

Maken til språk,men som nordlending så vil jeg påpeke at det mangler både finesse,flow og groove.

No ska æ gå og vri gørra ut a han,snakkes.

Hehe du høres ut som kokkevennen min ;) Men ja hun kan være ganske grov i blant, bare å se på de andre trådene. Skjønner dog ikke hvorfor så mange tar seg nær av det (men har jo selv familie i nord norge og har vært der flere ganger, så har hørt en del verre ting, kanskje det er derfor :p)

Lenke til kommentar

På hvilken måte skiller dette seg fra helt vanlige nordmenn i forhold med norske damer der mannen er sjalu og kontrollerende?

Fordi når mannen må ha gåstol og kamferdrops for å kunne fungere i hverdagen så er det ingen damer under 70 som syns det er hot vet du...

Ingen av oss yngre helt opp 40, 50 og 60 åra ser på mannfolk som ser ut som de er fanga i hudfarga sviskekostymer og tenker "DIGG!!"..

♪ If you like it then you should have put a penisring on it. ♪

Lenke til kommentar

Fært så bitre vi skulle være her da. Tydeligvis mange som ble avvist på byen i helgen :p Sikker på at alle dere som rakker ned på norske jenter er så innmari perfekte selv?

Virker som om mange missforstår litt med vilje. TS har jo påpekt en rekke ganger at kritikken ikke gjelder de tilfellene der det er "ekte kjærlighet" inne i bilde.

Synes dog man kan være litt mer tolerant. Hvorfor ikke akseptere at folk er forskjellige? At noen gifter seg med en fra Thailand, og at menn handler andre steder enn Cubus og H&M, skader vel ingen, så lenge det skjer frivillig. Må prøve å ikke dømme folk allerede ved første øyekast :)

Lenke til kommentar

Hehe du høres ut som kokkevennen min ;) Men ja hun kan være ganske grov i blant, bare å se på de andre trådene. Skjønner dog ikke hvorfor så mange tar seg nær av det (men har jo selv familie i nord norge og har vært der flere ganger, så har hørt en del verre ting, kanskje det er derfor :p)

Grovt?

Mest som en flau bris vil jeg si.

[Rorbuamodus på/]

Vet du ka som e toppen av ulykke?

Våkne opp med det morrabrødet bare førr å finne ut at ho ved sia av glutenallergi...

[Rorbuamodus av/]

:blush:

Lenke til kommentar

For meg så er du helt klart det. Å se på reality har jeg ikke noe problem med, men festing er et problem. For det førte liker jeg det ikke noe særlig så jeg ønsker ikke å gå selv, for det andre så gjør jenter dumme ting når de er fulle og for det tredje så er festejenter ofte utro, de har hatt sex med mange menn, og jeg har lite til felles med dem.

Jeg har absolutt ingen interesse å høre om hva han/hun gjorde den fredagskvelden, eller hvor sykt den neste kommer til være. Det betyr ikke at du ikke kan drikke om du hadde vært sammen med meg, men jeg inviterer folk over, lager drinker og vi koser oss. :)

Synes du det er galt av meg å ønske en jente som passer til meg? Nå er jeg ikke singel da, så jeg har allerede funnet noen som passer.

Det er desverre en norsk ting, og du vil finne nok av jenter som ikke gjør det utenfor skandinavia. Du trenger ikke å dra til Thailand.

Alle jenter som jeg har datet drikker langt mindre enn meg.

Hmm, stoler man egentlig på kjæresten om man nekter henne en bytur? Kan skje vel så mye på en hjemmefest som på et utested, og de fleste er tross alt ikke utro.

Tror nok de fleste tar seg en bytur en gang i blant andre steder enn i Skandinavia også, særlig i Europa, USA og andre vestlige land. Vi har bare en litt annen drikkekultur her i norden :)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

På hvilken måte skiller dette seg fra helt vanlige nordmenn i forhold med norske damer der mannen er sjalu og kontrollerende?

Fordi når mannen må ha gåstol og kamferdrops for å kunne fungere i hverdagen så er det ingen damer under 70 som syns det er hot vet du...

Åhh joda :) Cash is king! å gifte seg til penger er ikke noe nytt hos hverken nordmenn, asiater eller noen andre. Og for en asiater så er en nordmann på trygd sammenlignbart med en norsk milionær og ei vanlig jente...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Grovt?

Mest som en flau bris vil jeg si.

[Rorbuamodus på/]

Vet du ka som e toppen av ulykke?

Våkne opp med det morrabrødet bare førr å finne ut at ho ved sia av glutenallergi...

[Rorbuamodus av/]

:blush:

Grov nok for å være jente som skriver bokmål ;) Kom nå på en vits, men vet ikke om jeg skal skrive den ned eller ikke :S

Lenke til kommentar

Joda, det finnes de som er nekrofile og zoofile som ho i Twilight, men de aller fleste av oss har ikke tenninga for folk som må ta ut tenna og legge de i vannglasset på nattbordet før man hopper til køys altså.

DET er jeg rimelig sikker på.

De "aller fleste" av dere kvinner ender ikke opp med menn i 70 årene når dere er 30-40 heller da, det er tross alt et kraftig mindretall, selv i thailand.

Lenke til kommentar

Nei men det er snakk om thaijenter nede i 25 og 30 års alderen som blir knulledokka til menn på 60. Det er ikke normalt og man skjønner greia.

Selv om dere her bare "åååneeeei du tar feil, det der er ekte romanse!"

Nei... thaidama syns ikke det er så søtt ho og måtte bruke penispumpe på gamlisen hele tida..

Lenke til kommentar

Ingen av oss yngre helt opp 40, 50 og 60 åra ser på mannfolk som ser ut som de er fanga i hudfarga sviskekostymer og tenker "DIGG!!"..

Hva da med en ung mann på 60 som finner ei thaidame på 70? er det heller ikke digg for å bruke ditt utttykk?

Lenke til kommentar

Nei men det er snakk om thaijenter nede i 25 og 30 års alderen som blir knulledokka til menn på 60. Det er ikke normalt og man skjønner greia.

Nei... thaidama syns ikke det er så søtt ho og måtte bruke penispumpe på gamlisen hele tida..

1: par i 70-årene har er fortsatt fullt kompatible til å ha sex, tendensen er ofte at kvinner slutter å bli fruktbare etter 50 årene passeres, mannens evne til å befrukte varer helt opp til rett over 75-årsalderen.

Og selv etter befruktningsevnen svinner, kan mannen fint ha sex fortsatt, alt avhenger av om mannen kan bli opphisset dog (noe en ung kvinne mest sansynelig har mer evne til å fikse enn ei gammel dame).

2: Det er som sagt meget sjeldent (om man anser %-andel) at damen er 25 og mannen er over 70, tallet er faktisk så lavt at man kan anse det som små unntak ift statistikk.

at kvinnen er 25 og mannen er 40 ser er en annen sak, og mye mer "normert" dette ser vi her i Norge og dog. Og her er vel den fysiske attraktiviteten totalt sannsynelig, hvis du er uenig får du komme med argumenter for hvorfor det ikke skulle være dette.

Lenke til kommentar

Hvordan vet du dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...