Gå til innhold

Norske menn og thai damer...

Anbefalte innlegg

Nei nei nei, holdninger der mange her inne tråkker norske jenter ned i søla og forhøyer de som er fra utlandet fordi de er mer lik mora dere og bestemora deres.

Hvorpå du stempler alle med asiatisk kone for stygge mannebeist som ikke klarer å ta vare på en kvinne som ikke har noe å tape. Steinkasting i glasshus ;)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva så? Hva er så galt med å ville finne en dame som ligner på sin mor/bestemor? Si hva du vil men jeg vil heller ha ei dame som har utdanning, jobb og tar vare på familien sin enn ei overfladisk * uten jobb, utdanning og ferdigheter på kjøkkenet :) :)

Og nei det betyr ikke at jeg skal ligge på sofaen men begge parter skal bidra, uten at jeg blir bitchen til kjerringa :)

Endret av eleNef
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei!! Jeg gjør jo ikke det!! Det her er nettopp grunnen til at det er så forbanna slitsomt å diskutere med dere, Dere gidder jo ikke prøve engang!

Neivell?

Og man ser stadig vekk gamle menn med unge thai damer og vi vet jo alle hva det betyr og hva slags "forhold" det er..

Personlig blir jeg provosert av at menn utnytter thai jenter i sårbare situasjoner, det gjør meg bare forbanna rett og slett. Det er en SKAM. Jeg vet om en på 70 som er med ei på 40... Det sier litt!

Lenke til kommentar

Hva så? Hva er så galt med å ville finne en dame som ligner på sin mor/bestemor? Si hva du vil men jeg vil heller ha ei dame som har utdanning, jobb og tar vare på familien sin enn ei overfladisk * uten jobb, utdanning og ferdigheter på kjøkkenet :) :)

Jah, der beskrev du alle mine venninner og kvinnelige kollegaer gitt! Og gjett hva.....de er NORSKE!! :ohmy:

Lenke til kommentar

Nå har jo de fleste jenter i Norge utdanning? Har også hørt rykter om at de er bedre enn gutter på skolen. Tror det er større sannsynlighet for at det er de Thailandske damene som ikke har utdannelse. Og de aller fleste jentene jeg kjenner driver å baker cupcakes eller noe sånt hele tiden.. Så tror ikke at damene i Norge er dårlige på kjøkkenet heller. Og overfladisk? Ja selvfølgelig så er ikke alle jentene så lett omgjengelige, men finnes mange hyggelige også (har møtt flere jenter med god folkeskikk og som er hyggelige enn gutter btw.), det samme gjelder vel også menn. Noen er overfladiske og noen er ikke det. Det betyr ikke at alle er overfladiske for det.

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

Nei!! Jeg gjør jo ikke det!! Det her er nettopp grunnen til at det er så forbanna slitsomt å diskutere med dere, Dere gidder jo ikke prøve engang!

Neivell?

Og man ser stadig vekk gamle menn med unge thai damer og vi vet jo alle hva det betyr og hva slags "forhold" det er..

Personlig blir jeg provosert av at menn utnytter thai jenter i sårbare situasjoner, det gjør meg bare forbanna rett og slett. Det er en SKAM. Jeg vet om en på 70 som er med ei på 40... Det sier litt!

Jeg har forklart det der tusen ganger i tråden, at det ikke betyr ALLE. Men greit, jeg gidder ikke tvinge på mer. tro hva f du vil for min del.

Lenke til kommentar

Jeg har forklart det der tusen ganger i tråden, at det ikke betyr ALLE. Men greit, jeg gidder ikke tvinge på mer. tro hva f du vil for min del.

Det er nok du som tror her skal jeg si deg :)

Kjenner du i det hele tatt noen asiatisk-norske par, eller snakker du helt og holdent som observatør som har sett dem på gaten og thats it?

Lenke til kommentar

Nå har jo de fleste jenter i Norge utdanning? Har også hørt rykter om at de er bedre enn gutter på skolen. Tror det er større sannsynlighet for at det er de Thailandske damene som ikke har utdannelse. Og de aller fleste jentene jeg kjenner driver å baker cupcakes eller noe sånt hele tiden.. Så tror ikke at damene i Norge er dårlige på kjøkkenet heller.

Jeg er jo en mesterkokk om man er god på kjøkkenet når man kan lage cupcakes :)

Lenke til kommentar

Nå har jo de fleste jenter i Norge utdanning? Har også hørt rykter om at de er bedre enn gutter på skolen. Tror det er større sannsynlighet for at det er de Thailandske damene som ikke har utdannelse. Og de aller fleste jentene jeg kjenner driver å baker cupcakes eller noe sånt hele tiden.. Så tror ikke at damene i Norge er dårlige på kjøkkenet heller.

Var ikke det som var poenget mitt.. Det er bare noe av det de driver med, er også en i klassen min som hadde med seg en kokebok eller noe sånt for å få inspirasjoner. Forøvrig er den beste kokken jeg kjenner (han er også kokk irl) en mann. Så hvorfor er det da absolutt damene som skal lage mat? (ikke at jeg har noe imot det, ettersom at jeg såvidt klarer å lage en grandiosa :p)

Lenke til kommentar

Jeg fester og ser på reality, men jeg er da ikke noe dårligere jente enn de utenlandske av den grunn. Og det er ikke mangel på gutter som fester og ser på fotball heller for å si det sånn...

For meg så er du helt klart det. Å se på reality har jeg ikke noe problem med, men festing er et problem. For det førte liker jeg det ikke noe særlig så jeg ønsker ikke å gå selv, for det andre så gjør jenter dumme ting når de er fulle og for det tredje så er festejenter ofte utro, de har hatt sex med mange menn, og jeg har lite til felles med dem.

Jeg har absolutt ingen interesse å høre om hva han/hun gjorde den fredagskvelden, eller hvor sykt den neste kommer til være. Det betyr ikke at du ikke kan drikke om du hadde vært sammen med meg, men jeg inviterer folk over, lager drinker og vi koser oss. :)

Synes du det er galt av meg å ønske en jente som passer til meg? Nå er jeg ikke singel da, så jeg har allerede funnet noen som passer.

Si meg en ting, hvor kan jeg finne norske kvinner i alderen 25-35 som ikke drikker/fester og ei som absolutt ikke må se alle reality programmen på norsk TV?

Det er desverre en norsk ting, og du vil finne nok av jenter som ikke gjør det utenfor skandinavia. Du trenger ikke å dra til Thailand.

Alle jenter som jeg har datet drikker langt mindre enn meg.

Endret av Camlon
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Var ikke det som var poenget mitt.. Det er bare noe av det de driver med, er også en i klassen min som hadde med seg en kokebok eller noe sånt for å få inspirasjoner. Forøvrig er den beste kokken jeg kjenner (han er også kokk irl) en mann. Så hvorfor er det da absolutt damene som skal lage mat? (ikke at jeg har noe imot det, ettersom at jeg såvidt klarer å lage en grandiosa :p)

Grandiosa er vanskelig, værtfall når man har en ovn som steker så "skjevt" som min :(

edit: jeg tror vi sklir bort fra tema nå.

Endret av m0ffe
Lenke til kommentar

Jeg kjenner fler som har thai damer og det virker genuint, så jeg skjønner jo det at folk blir forelska for fanken..

Men, jeg vet om en svær gjeng med thaidamer som er alle gift med gamle nordmenn, ho ene er gift med han på 70. Og ho får ikke lov til å gå ut av døra omtrent engang. Så jeg VET at det finnes blanda drops skjønner du..

Lenke til kommentar

Jah, der beskrev du alle mine venninner og kvinnelige kollegaer gitt! Og gjett hva.....de er NORSKE!! :ohmy:

:thumbup: Så bra, ikke at dette kom som et sjokk da jeg ikke drar alle over en kam og har aldri sagt at det ikke finnes skikkelige norske damer :)

Diskusjonen om jenter er bedre på skolen orker jeg ikke å ta her men du har kanskje hørt at jenter er flinkere til å lese/skrive osv. Det er mange grunner til at gutter og jenter presterer forskjellig(vi er også forskjellig, belive it or not feminister og likestillingspushere). En grunn er oppfølging og tilpassing av læringen i skolen. Bla bla. Uansett er poenget mitt en kombinasjon av alle punktene, og tilbake til det orginale temaet. Grunnen til at mange finner seg utenlandske damer er at de bryr seg om familien, har ferdigheter på kjøkkenet og er rett og slett ikke ubrukelig :) Utdanning er ikke et must men en kombinasjon av flere punkter = kvalifisert dame.

Endret av eleNef
Lenke til kommentar

Men, jeg vet om en svær gjeng med thaidamer som er alle gift med gamle nordmenn, ho ene er gift med han på 70. Og ho får ikke lov til å gå ut av døra omtrent engang. Så jeg VET at det finnes blanda drops skjønner du..

På hvilken måte skiller dette seg fra helt vanlige nordmenn i forhold med norske damer der mannen er sjalu og kontrollerende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...