Gå til innhold

Norske menn og thai damer...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du vil altså ikke diskutere tankene dine, men prakke de på oss?

sedit: fordi det er morsomt å se utviklingen på hvordan man som enkeltbruker til de grader kan få hett helt forum imot seg på kort tid.

Et helt forum? :hmm: Vel jeg tviler ganske mye på det, men kanskje det bare er jeg som ikke føler bitterhet mot henne..

mulig det var satt litt på spissen, men du skjønner va jeg mener om du leser litt. Jeg vet ikke hvilken bitterhet dere snakker om?

Lenke til kommentar

Noen av dem er litt såre i rumpa skjønner du fordi jeg ba dem legge vekk sminke kosten i en annen tråd og det tålte dem ikke.

Jeg glemte vaselin og silkehanskene da jeg startet opp skjønner du..

:!:

du vil altså ikke diskutere tankene dine, men prakke de på oss?

sedit: fordi det er morsomt å se utviklingen på hvordan man som enkeltbruker til de grader kan få hett helt forum imot seg på kort tid.

Et helt forum? :hmm: Vel jeg tviler ganske mye på det, men kanskje det bare er jeg som ikke føler bitterhet mot henne..

mulig det var satt litt på spissen, men du skjønner va jeg mener om du leser litt. Jeg vet ikke hvilken bitterhet dere snakker om?

Nei jeg ser ingen bitterhet her :yucky:

Er det thaidamer eller analsex du vil diskutere? - Om det siste, tror jeg du gjør lurt i å starte en tråd i seksualitetsforumet.

Kjære deg jeg tror ikke hun mente analsex, du må ikke ta alt så bokstavelig :)

Lenke til kommentar

Nei uten kvinner så hadde det ikke vært noen menneksehet. Kvinner er nødvendig for at man kan bære og føde barn. Menn er nødvendig sånn at kvinnene kan bli befruktet. Kvinner ble ikke laget av ribbein fordi at vi ønsker kvinner, menn kunne ikke eksistert uten det kvinnelige kjønn (og omvendt). Hvis det ikke fantes kvinner hvordan kunne menn i det hele tatt da ønske seg kvinner?

Hvordan har kvinner gjort opprør mot Gud? Hvilken oppgaver har Gud "tillagt" dem?

Vel, selv om du beveger deg ned på det nivået så er det jo slik at uten menn så hadde heller ikke kvinner eksistert. For som du jo selv sier så må det være en mann tilstede som kan befrukte kvinnen.

Så vi kan uansett si at uten menn så hadde ikke kvinner eksistert.

Men det er feil å si at uten kvinner så hadde det ikke vært noen menneskehet. Gud er skaperen, kvinner kan ikke skape noe liv.

I denne forbindelse så er kvinnen som en "blomsterpotte" som inneholder et frø som vokser. Men noen må så det frøet først så det kan begynne å vokse. Og om ikke mannen sår føet, så vil de heller ikke bli noe barn.

Men mannen skaper heller ikke noe barn, her er det kun snakk om utfyllende oppgaver som Gud har gitt menn og kvinner.

I skapelsesberetningen i Bibelen så kan vi lese at kvinnen ble skapt av mannens ribben, bla for å være hjelper for mannen og fordi mannen ønsket seg en kone som han kunne leve med

I første Mosebok kan vi lese dette;

18 Og Gud Herren sa: Det er ikke godt at mennesket er alene; jeg vil gjøre ham en medhjelp som er hans like. 19 Og Gud Herren hadde dannet av jorden alle dyr på marken og alle fugler under himmelen, og han ledet dem til mennesket for å se hvad han vilde kalle dem; og som mennesket kalte hver levende skapning, så skulde den hete. 20 Så gav mennesket navn til alt feet og fuglene under himmelen og alle ville dyr; men for et menneske fant han ingen medhjelp som var hans like. 21 Da lot Gud Herren en dyp søvn falle på mennesket, og mens han sov, tok han et av hans ribben og fylte igjen med kjøtt. 22 Og Gud Herren bygget av det ribben han hadde tatt av mennesket, en kvinne og ledet henne til mennesket. 23 Da sa mennesket: Dette er endelig ben av mine ben og kjøtt av mitt kjøtt; hun skal kalles manninne, for av mannen er hun tatt. 24 Derfor skal mannen forlate sin far og sin mor og bli hos sin hustru, og de skal være ett kjød. 25 Og de var nakne både Adam og hans hustru, men bluedes ikke.

Og kvinner har gjort opprør mot Gud fordi de ikke vil utføre de oppgaver Gud har bestemt for dem.

Det gjelder forøvrig de fleste menn også, men det er en annen historie, evt for en annen tråd.

Lenke til kommentar

Bjeff bjeff m0ffe.

Jeg kan ikke noe for det men jeg leser innleggene til visse av dere med smurfestemme i hodet mitt for det blir for dumt.

Dere hiver rundt dere med sure meldinger og klager men det er jo de samme som dukker opp i trådene mine hele tida??

Se på ThaHoward, han er ikke bitter på meg og han skjønner hva jeg mener..

Endret av Boil-in-bag-ris
Lenke til kommentar

Nei uten kvinner så hadde det ikke vært noen menneksehet. Kvinner er nødvendig for at man kan bære og føde barn. Menn er nødvendig sånn at kvinnene kan bli befruktet. Kvinner ble ikke laget av ribbein fordi at vi ønsker kvinner, menn kunne ikke eksistert uten det kvinnelige kjønn (og omvendt). Hvis det ikke fantes kvinner hvordan kunne menn i det hele tatt da ønske seg kvinner?

Hvordan har kvinner gjort opprør mot Gud? Hvilken oppgaver har Gud "tillagt" dem?

Vel, selv om du beveger deg ned på det nivået så er det jo slik at uten menn så hadde heller ikke kvinner eksistert. For som du jo selv sier så må det være en mann tilstede som kan befrukte kvinnen.

Men det er feil å si at uten kvinner så hadde det ikke vært noen menneskehet. Gud er skaperen, kvinner kan ikke skape noe liv.

I denne forbindelse så er kvinnen som en "blomsterpotte" som inneholder et frø som vokser. Men noen må så det frøet først så det kan begynne å vokse. Og om ikke mannen sår føet, så vil de heller ikke bli noe barn.

Men mannen skaper heller ikke noe barn, her er det kun snakk om utfyllende oppgaver som Gud har gitt menn og kvinner.

I skapelsesberetningen i Bibelen så kan vi lese at kvinnen ble skapt av mannens ribben, bla for å være hjelper for mannen og fordi mannen ønsket seg en kone som han kunne leve med

18 Og Gud Herren sa: Det er ikke godt at mennesket er alene; jeg vil gjøre ham en medhjelp som er hans like. 19 Og Gud Herren hadde dannet av jorden alle dyr på marken og alle fugler under himmelen, og han ledet dem til mennesket for å se hvad han vilde kalle dem; og som mennesket kalte hver levende skapning, så skulde den hete. 20 Så gav mennesket navn til alt feet og fuglene under himmelen og alle ville dyr; men for et menneske fant han ingen medhjelp som var hans like. 21 Da lot Gud Herren en dyp søvn falle på mennesket, og mens han sov, tok han et av hans ribben og fylte igjen med kjøtt. 22 Og Gud Herren bygget av det ribben han hadde tatt av mennesket, en kvinne og ledet henne til mennesket. 23 Da sa mennesket: Dette er endelig ben av mine ben og kjøtt av mitt kjøtt; hun skal kalles manninne, for av mannen er hun tatt. 24 Derfor skal mannen forlate sin far og sin mor og bli hos sin hustru, og de skal være ett kjød. 25 Og de var nakne både Adam og hans hustru, men bluedes ikke.

Og kvinner har gjort opprør mot Gud fordi de ikke vil utføre de oppgaver Gud har bestemt for dem.

Det gjelder forøvrig de fleste menn også, men det er en annen historie, evt for en annen tråd.

What the f*ck did I just read :huh:

• Liker 6
Lenke til kommentar

jesus...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis en dame og mann vil gifte seg, uavhengig av deres nasjonalitet, er dette deres sak. Hvis det ikke er tvang eller vold inne i bildet ser jeg INGEN grunn til at folk ikke skal få lov til dette.

Stabilitet, trygghet, respekt er gode verdier som mange damer og menn vil ha. Om dem finner det i Thailand eller i Bergen er vel det fullstendig irrelevant.

Jeg tror også at mange av fordommene som har dukket opp har med synet på menn vi har i dag. Er dem "good guys" er dem tapere, og er dem "bad guys" hyles det at menn er hunder. Man kan ikke vinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bjeff bjeff m0ffe.

Jeg kan ikke noe for det men jeg leser innleggene til visse av dere med smurfestemme i hodet mitt for det blir for dumt.

Dere hiver rundt dere med sure meldinger og klager men det er jo de samme som dukker opp i trådene mine hele tida??

du skal få ha din mening, ThaHoward skal få ha sin mening, og jeg som alle andre skal få ha min mening:) Forskjellen er vel at noen av oss respekterer at finnes forskjellige meninger, mens andre tenker kun meg, meg, meg..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå leser jeg dette kun fordi jeg trenger andres frustrasjon for å overleve, mye som en vampyr.

MEN jeg vil anbefale boil-in-ris å tenke litt gjennom sin ordlegging, og diskusjonsteknikk, om synet er riktig/galt er irrellevant når det kommer til dette. nå er ikke det den eneste personen dog, men den mest dominante :)

Når det er sagt, så syntes jeg at alle menn/damer skal få lov å gjør akkurat hva de vil, om de søker kjærlighet utenlands og lykkes så gratulerer jeg så mye!

Vil advare dog, jeg har selv et litt ytterli-liggende familiemedlem som holdt på å "importere" ei dame, og det viste seg fort etter noen flere møter at de ikke passet sammen overhodet.

Lenke til kommentar

Bjeff bjeff m0ffe.

du skal få ha din mening, ThaHoward skal få ha sin mening, og jeg som alle andre skal få ha min mening:) Forskjellen er vel at noen av oss respekterer at finnes forskjellige meninger, mens andre tenker kun meg, meg, meg..

Det er hva jeg snakket om. Hvis du ikke liker henne, eller måten hun skriver på, så ikke diskuter med henne. Men da kan du ikke være bitter og klage over at det er så forferdelig å diskutere med når du bevisst oppsøker henne.

Lenke til kommentar

Ja takk jeg har merket hvor mye du respekterer min mening... Du og eleNef og hasjplanta og den gjengen der.

så vidt jeg vet kan jeg være uenig med deg, og samtidig respekterer jo at du ikke mener det samme som meg. Men jeg opplever at når noen kommer med en annen oppfatning enn deg, angriper du dem. Det er bare det jeg vil si,, tenkt litt over hvordan du ordlegger deg osv.

Lenke til kommentar

Bjeff bjeff m0ffe.

Det er hva jeg snakket om. Hvis du ikke liker henne, eller måten hun skriver på, så ikke diskuter med henne. Men da kan du ikke være bitter og klage over at det er så forferdelig å diskutere med når du bevisst oppsøker henne.

Jeg synes det er interessant å diskutere med folk som har andre meninger og syn på ting en hva jeg har. Men det finnes enkelte ting som må oppfylles for å ha en god diskusjon. Av å til virker det som noen er blåttet for sosial intelligens.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg tror også at mange av fordommene som har dukket opp har med synet på menn vi har i dag. Er dem "good guys" er dem tapere, og er dem "bad guys" hyles det at menn er hunder. Man kan ikke vinne.

Inntrykket mitt er nok at akkurat dette er litt sånn det er/føles for noen..

Er du hyggelig,høflig ,snill og ikke kraftig frempå mot det motsatte kjønn,da er du en pusling og taper.

Er du aggressiv i stilen ,brautende prøver deg på alt av kvinnfolk,ja da er du en hund som nevnt(tenker da ikke på menn som slåss,bedriver kriminalitet og sånn,de er bare dust generelt sett og kvinnfolk som tenner på slikt burde undersøkes nøye av noen med kompetanse på sånt).

Personlig så driter jeg en lang vei i hva kvinnfolk vil ha,men jeg er helt klar på hva jeg vil ha samtidig.

Har ikke noe behov for å lage en liste over det akkurat,men oppførsel betyr uendelig mye mer en ett bra utseende.

Pga holdningene til mannfolka her inne er helt på trynet og det er ingen mannfolk som reagerer mot dem og de som tier samtykker tydeligvis.

Hvilken holdning er det som er så helt på trynet da?

Det at menn her på forumet mener det er helt greit å gifte seg/være i forhold med den man selv vil?

Er det galt siden noen velger kvinner fra andre land,velger ikke norske kvinner menn fra andre land når de er på ferie/"venninnetur",eller er nå kanskje det egentlig utnytting av fattige utenlandske menn siden vi nordmenn har godt med penger?

Tenk på stakkars Manuel fra Barcelona som gang etter gang har blitt utnyttet seksuelt av norske kvinner,og så forlater de ham når de er lei av det daglige brødet...

Det burde kanskje egentlig være forbudt for norske kvinner å gifte seg med,være i forhold med,eller å ha seg med utenlandske menn,siden norske kvinner normalt sett vil være den sterke part i ett sånt forhold.

Helt klar utnytting siden norske kvinner er står så sterkt.

:dremel:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...