festen Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Poenget er vel at kravene går en vei. Ubrukelige kvinner sitter å krever alt det jeg og andre har listet opp i denne tråden uten å tilby noe selv. Desto mindre attraktiv en er desto høyere blir kravene. Det er vel logisk. Så hvis en er lite attraktiv må en jobbe hardere for å holde på en bra dame, enn om en er svært attraktiv. Det er vel innlysende. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Vet dere hva? Jeg tror faktisk at jeg også drar til utlandet og finner meg en mann.. Hvorfor det når det er så mange kjekke menn som går rundt i gatene? 3 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Pga holdningene til mannfolka her inne er helt på trynet og det er ingen mannfolk som reagerer mot dem og de som tier samtykker tydeligvis. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Poenget er vel at kravene går en vei. Ubrukelige kvinner sitter å krever alt det jeg og andre har listet opp i denne tråden uten å tilby noe selv. Desto mindre attraktiv en er desto høyere blir kravene. Det er vel logisk. Så hvis en er lite attraktiv må en jobbe hardere for å holde på en bra dame, enn om en er svært attraktiv. Det er vel innlysende. Liten feil. En bra dame er ikke ei som ser bra ut og stryker i alle andre punkt. Mange damer fra Thailand går under definisjonen "bra dame". Uansett blir balanseringen helt feil hvis man kun regner på utsenet, det skal gå begge veier vet du. 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Pga holdningene til mannfolka her inne er helt på trynet og det er ingen mannfolk som reagerer mot dem og de som tier samtykker tydeligvis. Ja for alle menn her inne mener at kvinner kommer fra Adam sitt ribb ben (hvis det er hva du tenker på) 2 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Nei, det er ikke det jeg tenker på. Jeg tenker på alle de her som snakker nedsettende om norske jenter og kvinner og sier at de må til utlandet for å få kvalitetet. Lenke til kommentar
festen Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Uansett blir balanseringen helt feil hvis man kun regner på utsenet, det skal gå begge veier vet du. Den som klager, gjør det fordi en havner i en slags underlegen posisjon. Og grunnen til det er da at en prøver seg på damer som er for attraktive relativt til sitt eget nivå. Det er lettere å være tilfreds hvis en finner en jevn partner. Det virker som du mener at selv mindre attraktive damer vil være like kravstore, i forhold til en mye mer attraktiv mann, men sånn er det ikke. De som er mest attraktive kan godt komme unna med å være drittsekker. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Nei, det er ikke det jeg tenker på. Jeg tenker på alle de her som snakker nedsettende om norske jenter og kvinner og sier at de må til utlandet for å få kvalitetet. Åja daså, vel jeg må si at det er bedre "kvalitet" i Norge enn i utlandet. Men jeg er vel bare en uerfaren guttunge så mine meninger telles nok ikke.. Endret 12. august 2012 av ThaHoward 2 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg tenker på alle de her som snakker nedsettende om norske jenter og kvinner og sier at de må til utlandet for å få kvalitetet. Worry not. Feministgrupper er nok i gang med å få igjennom et lovforslag mot dette også. 7 Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Fint om du kan komme med noe on topic. Istedet for å fiske etter plusspoeng eller bare komme med fornærmelse. jeg har prøvd tidligere å komme med noe on topic, men du bare høvler over mine meningene og argumenter siden de er i strid med ditt syn på saken. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Nei, det er ikke det jeg tenker på. Jeg tenker på alle de her som snakker nedsettende om norske jenter og kvinner og sier at de må til utlandet for å få kvalitetet. De er nok ikke representative for norske menn. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Fint om du kan komme med noe on topic. Istedet for å fiske etter plusspoeng eller bare komme med fornærmelse. btw, har det slått deg at du aldri får plusspoeng? 6 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Det er åpenlyst moffegutt. Jeg er på mannsdominert forum, pluss at de som er bitre på meg her tomler de andre rundt og hverandre for å føle seg litt bedre og tror at jeg ikke skjønner det... Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Heng på kvinneguiden hvis du ikke liker mannsdominerte forum da 3 Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 jeg tror det kan ha noe med måten du oppfører deg på. 5 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Så igjen, hvorfor ikke opprette en sutretråd på kvinneguiden der 99% deler samme syn som deg? Kan dere rante så mye dere vil. 3 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Fordi jeg ikke trenger mental masturbasjon. Jeg vil dele mine tanker om dette med mannfolk ikke masse kvinnfolk.... edit: Hvis jeg oppfører meg så fælt, hvorfor ikke gå ut av tråden? Dere klager fælt på min oppførsel her, men dere er er jo hele tida. Why?? Endret 12. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 jeg tror det kan ha noe med måten du oppfører deg på. Hvis du mener at hun oppfører seg fælt så ikke diskuter med henne da, er ikke verre enn det 2 Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 du vil altså ikke diskutere tankene dine, men prakke de på oss? sedit: fordi det er morsomt å se utviklingen på hvordan man som enkeltbruker til de grader kan få hett helt forum imot seg på kort tid. 5 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) du vil altså ikke diskutere tankene dine, men prakke de på oss? sedit: fordi det er morsomt å se utviklingen på hvordan man som enkeltbruker til de grader kan få hett helt forum imot seg på kort tid. Et helt forum? Vel jeg tviler ganske mye på det, men kanskje det bare er jeg som ikke føler bitterhet mot henne.. (Og jeg som trodde at jeg "mobbet" henne i de tidligere trådene hennes, så feil kunne jeg ta) Endret 12. august 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå