Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Jeg har jo ikke kalt de genuine forelskede det! Hvor har du det fra?? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Jeg har jo ikke kalt de genuine forelskede det! Hvor har du det fra?? Jeg prøver bare å forstå hva det er du mener. Så fordi mannen f.eks er en del eldre, så er det automatisk ikke noe kjærlighet inne i bildet? Er det aldersforskjellen du har problemer med? Hvordan vet du når de er forelskede, og når de ikke er det? Endret 12. august 2012 av Uderzo Lenke til kommentar
Roca Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 ja selvsagt! Jeg skjønner ikke hvorfor noen har trodd at jeg har snakket om alle i det hele tatt. Jeg har gjentatt det mange ganger til folk her! Så dette med utnyttelse, har utelukkende med alder å gjøre da? Er det slik vi skal tolke deg? 1 Lenke til kommentar
bas Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Baltazar94: Kvinnen ble skapt av ribbeinet til en fyr. Jah.. Men faktum er at mannen blir skapt inni en kvinnekropp. Så....egentlig er det vel vi kvinner som er den egentlige skaperen du burde tilbe da. Det er helt vanlig internett kutyme å dokumentere sine påstander, ellers fremstår man oftest bare som et troll det ikke går an å ha en saklig diskusjon med, altså noe ala TS. Du, det der må du dokumentere med vitenskapelig bevis bas. Svaret ditt er bevis nok. Du evner jo ikke å forstå hvordan du fremstår. Har du f.eks aldri gått på skole? Det er helt grunnleggende å bruke kildehenvisninger, det samme gjelder forøvrig for journalistikk. Å diskutere med deg er som å diskutere med en som påstår at jorda er flat, men ikke kan bevise det. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 jaså ja, så jeg må bevise faen meg alt, men du trenger ikke nei? Ja jeg skjønner greia her rimelig godt. Lenke til kommentar
Roca Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) jaså ja, så jeg må bevise faen meg alt, Du trenger ikke bevise dine påstander, men du bør ihvertfall være istand til å sannsyliggjøre dem om du ønsker at dine påstander skal bli tatt seriøst. Endret 12. august 2012 av Roca Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Jeg har jo ikke kalt de genuine forelskede det! Hvor har du det fra?? Jeg prøver bare å forstå hva det er du mener. Så fordi mannen f.eks er en del eldre, så er det automatisk ikke noe kjærlighet inne i bildet? Er det aldersforskjellen du har problemer med? Hvordan vet du når de er forelskede, og når de ikke er det? Jeg venter fortsatt på et svar... Endret 12. august 2012 av Uderzo Lenke til kommentar
festen Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Det finnes sikkert masse høyt utdannede i Thailand som det helt sikkert ikke kunne falle seg inn å gifte seg med en gammel gubbe fra Norge. Alle finner vel sitt nivå. Hva med ei narkoman dame i Norge som har hatt det litt tungt. Skal hun, om hun er 30, nektes å gifte seg med en på 55, bare fordi i en perfekt verden hadde livet gått så mye bedre og hun kunne funnet en mye yngre mann? Kan en ikke gå ut ifra at en tilpasser seg virkeligheten, og at hvis de finner en gammel gubbe fra Norge som kanskje har et stort nok hjerte til å gifte seg med en tidligere prostituert akseptabel, så må de få lov til det. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg fenele Skrevet 12. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. august 2012 Med andre ord, du mener at kjærlighet baserer seg på utseende? Det har vi vel konkludert for lenge siden både i denne tråden og i metro tråden til OP. Alt hun bryr seg om er menn som ser bra ut uten å gjøre noe for det. At de har noe oppi toppen driter hun i så lenge de ser bra ut(uten å gjøre noe for det for alt annet er gay så klart). Oppsummering av OPs og mange norske kvinners prioritetsliste når de skal finne seg en mann: -Må se bra ut uten å gjøre noe for det -Helst yrkesfaglig utdannet -Må ha penger/status Mens de selv: -Ingen utdanning -Ingen jobb -Kan/gidder ikke lage mat og forventer at mannen skal gjøre alt i huset -Egoistisk, materialistisk og overfladisk 16 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Må du slutte å spre enda mer løgn eleNef. Du kommer inn her og fyrer opp enda mer med bare tull og tøys! Lenke til kommentar
festen Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Det er vel ganske naturlig at kvinner vil ha en mann som signaliserer visse kvaliteter. Det ville jo være unaturlig om damer ikke skulle ha høye krav. Hvorfor skulle de heller ønske seg enn taper, enn en vinner? Det er vel egentlig ikke noe problem med krav fra norske kvinner. Det kan jeg ikke fatte. Uansett kan jeg tenke meg at det er mange som føler det befriende å slippe krav, og å tillate seg å nærmest melde seg ut av status og mas og sikkert ha det fint med en thai dame, uten at det betyr at en er en taper av den grunn. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 haha - eleNef treffer spikeren på hodet. 9 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Det hele blir for dumt. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 De vet at de hører hjemme på kjøkkenet. Elleeer så er det bare at de (aller fleste, ikke alle sammen) ikke klarer å få seg noe på kjøttmarkedet hjemme i Norge. Så da får mennene kost seg og kvinnene får økt velstand, win win. Det er hva jeg tror. 2 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Det er vel ganske naturlig at kvinner vil ha en mann som signaliserer visse kvaliteter. Det ville jo være unaturlig om damer ikke skulle ha høye krav. Hvorfor skulle de heller ønske seg enn taper, enn en vinner? Det er vel egentlig ikke noe problem med krav fra norske kvinner. Det kan jeg ikke fatte. Uansett kan jeg tenke meg at det er mange som føler det befriende å slippe krav, og å tillate seg å nærmest melde seg ut av status og mas og sikkert ha det fint med en thai dame, uten at det betyr at en er en taper av den grunn. Poenget er vel at kravene går en vei. Ubrukelige kvinner sitter å krever alt det jeg og andre har listet opp i denne tråden uten å tilby noe selv. 4 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Baltazar94: Kvinnen ble skapt av ribbeinet til en fyr. Jah.. Ja det er riktig, så om ikke mannen hadde ønsket seg en kvinne, så hadde ikke kvinnen blitt skapt. Hadde alle kvinner vært som deg, så ville jeg si at det hadde egentlig vært like bra. Men faktum er at mannen blir skapt inni en kvinnekropp. Så....egentlig er det vel vi kvinner som er den egentlige skaperen du burde tilbe da. Kvinnen har fått evnen og oppgaven fra Gud til å føde barn, det er riktig, og både menn og kvinner blir født av en kvinne. Men kvinner kan ikke "skape" barn, og kvinner skal slett ikke tilbes. Kvinner har i realiteten gjort opprør mot Gud og vil ikke utføre de oppgaver Gud har tillagt dem. Kvinner har også gjort opprør mot mannen, som de ble skapt av og for. Og de har gjennom feminismen gjort sitt til å ødelegge både mann,barn og familien. Jeg ser ingen grunn til å "tilbe" kvinner eller å ære kvinner generelt på noen måte. Derimot hvis jeg noensinne treffer en kvinne som legger vekt på å utføre de oppgaver Gud har skapt henne til, så vil jeg ha den største respekt for henne. Men å tilbe kvinner er likevel for drøyt, men jeg tviler ikke et øyeblikk på at du virkelig mener at menn bør "tilbe" kvinner. Det er vel noe slikt alle militante feminister mener antar jeg. Men Gud er skaperen.Gud har skapt både menn og kvinner. Og Gud skal du tilbe, og ingen andre. Endret 12. august 2012 av Baltazar94 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Baltazar94: Kvinnen ble skapt av ribbeinet til en fyr. Jah.. Ja det er riktig, så om ikke mannen hadde ønsket seg en kvinne, så hadde ikke kvinnen blitt skapt. Hadde alle kvinner vært som deg, så ville jeg si at det hadde egentlig vært like bra. Men faktum er at mannen blir skapt inni en kvinnekropp. Så....egentlig er det vel vi kvinner som er den egentlige skaperen du burde tilbe da. Kvinnen har fått evnen og oppgaven fra Gud til å føde barn, det er riktig, og både menn og kvinner blir født av en kvinne. Men kvinner kan ikke "skape" barn, og kvinner skal slett ikke tilbes. Kvinner har i realiteten gjort opprør mot Gud og vil ikke utføre de oppgaver Gud har tillagt dem. Kvinner har også gjort opprør mot mannen, som de ble skapt av og for. Og de har gjennom feminismen gjort sitt til å ødelegge både mann,barn og familien. Jeg ser ingen grunn til å "tilbe" kvinner eller å ære kvinner generelt på noen måte. Derimot hvis jeg noensinne treffer en kvinne som legger vekt på å utføre de oppgaver Gud har skapt henne til, så vil jeg ha den største respekt for henne. Men å tilbe kvinner er likevel for drøyt, men jeg tviler ikke et øyeblikk på at du virkelig mener at menn bør "tilbe" kvinner. Det er vel noe slikt alle militante feminister mener antar jeg. Men Gud er skaperen.Gud har skapt både menn og kvinner. Og Gud skal du tilbe, og ingen andre. Nei uten kvinner så hadde det ikke vært noen menneksehet. Kvinner er nødvendig for at man kan bære og føde barn. Menn er nødvendig sånn at kvinnene kan bli befruktet. Kvinner ble ikke laget av ribbein fordi at vi ønsker kvinner, menn kunne ikke eksistert uten det kvinnelige kjønn (og omvendt). Hvis det ikke fantes kvinner hvordan kunne menn i det hele tatt da ønske seg kvinner? Hvordan har kvinner gjort opprør mot Gud? Hvilken oppgaver har Gud "tillagt" dem? Endret 12. august 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Vet dere hva? Jeg tror faktisk at jeg også drar til utlandet og finner meg en mann.. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Overalt jeg går ser jeg vakre jenter, både utenlandske og norske, man må da ikke dra utenlands for å finne ei fin jente. De overdriver så veldig her i tråden.. Det går fortsatt an å reise til Thailand sammen med vennegjengen, også møte ei pen jente ved en tilfeldighet for så og bli forelsket og alt det der tullet. Det er lov å ha fornuft her dere er det ikke det? Må jeg virkelig komme med vitenskapelige undersøkelser og annet tull?? Herregud.. Fornuft kombinert med vitenskapelig fakta er en fin båt. Du mangler de begge i denne tråden her dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå