aomt Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Who cares om aldresforskjell? Når 85 år gamle Huge Hefner dater 2 svenske tvillinger på 18 år, er det "OK", men ein 60 år gammal Ola frå Bodø dater ein 25år gamle thai-dame, er det tabu?! Men vil ha damer som ser bra ut. Ung = bra. Det er ytterst få som har fetish for MILFs eller GILFs for den slags skyld. Asiatiske damer VIL se bra ut både for sin egen skyld og for mannens skyld. Dei gjer alt mulig for å ta vare på seg selv. Prøver å ikkje drikke så mye, holde seg unna røyking, trener, spiser sunt. Kor mange norske jenter kan skryte på seg det same? Det er sjokerandes kor mange 14-25 år gamle jenter som røyker og drikker. Endå meir sjokerandes er kor mye dei drikker! For å ikkje snakke om enormt brukk av sminke. Ikkje rart at når dei nærmer seg 30-åra, så forsvinner sjønheita for godt. Leg på dårleg kosthold (med brus, potetgul og sjokolade) og lite trening, så har du overvekt i tillegg. Er det rart at mange vil ha damer frå utlandet? Selv liker eg "kvite" jenter. Det er min smak. Men eg syns det er veldig, veldig vanskelig å finne ei ordentlig og søt jente i seg selv, for å ikkje snakke om "kjemi" o.l. Og dei som liker meir asiatisk "look", ja, selvfølgelig reiser dei til thai for å finne seg dame der. 2 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 .....Altså hvor er det dere bor hen dere egentlig??? Høres ut som at dere er fanget i enn landsby der innavl og trailer trash er det eneste alternativet. Lenke til kommentar
Roca Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Høres ut som at dere er fanget i enn landsby der innavl og trailer trash er det eneste alternativet. Interessant måte å beskrive Norge på. 7 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Og det høres ut som om du har hørt om traumene som hundretalls thaikoner har komt med. Tingen er ikke at vi synest det er "rett" at thaijenter blir utnyttet, vi stiller spørsmål til din påstand at de blir utnyttet. De blir jaggu meg ikke tvingt tilbake til norge, og om de mener selv de har bedre valg der nede kan de si nei til å reise. Har det falt deg inn at noen av dem kanskje vil ha mannen sin, og ikke trenger noen andre til å si at de har det vondt? 3 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Høres ut som at dere er fanget i enn landsby der innavl og trailer trash er det eneste alternativet. Interessant måte å beskrive Norge på. Ingen unormalitet det når man tenker på det er nå et plagiat av det radikalfeminister sier. Endret 12. august 2012 av norskgoy 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Visste dere at den væpna fraksjonen av "Kvinnegruppa Ottar", heter: "KuKløsKlan" ? Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg snakker om de gamle som faktisk utnytter, og det er åpenlyst når en 25 år gammel thaijente er sammen med Gunnar på 67. Det skjønner dere vel.... trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det. Trenger ikke vitenskapelige undersøkelser vettu... Her er Anna Nicole Smith og Howard Marshall: Aldersforskjellen er 63 år! Og Howard Marshall var kjempe rik mens Anna var en modell som ikke fikk noe særlig oppdrag lenger siden hun begynte å bli gammel og overvektig. Og Anna fikk 532 millioner kroner i arv når Marshall døde 2 år etter at de hadde giftet seg. Hvem var det som utnyttet hvem i dette tilfellet Boil-in-bag-ris? Og hvor nøyaktig ligger forskjellen når en kvinne fra et fattig land, men absolutt ikke U-land som oppsøker barer hvor menn fra rike land er og gjør alt hun kan for å ble sammen med en av dem, for så å gifte seg med en eldre mann fra "verdens rikeste land"? 6 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Overalt jeg går ser jeg vakre jenter, både utenlandske og norske, man må da ikke dra utenlands for å finne ei fin jente. De overdriver så veldig her i tråden.. Jeg har IKKE snakket om andre tilfeller der kvinnfolk utnytter mannfolk. selvsagt finnes jo det og! Det har jeg ikke nektet for heller! Men overskriften er norske menn og thaidamer, om jeg skulle nevnt alle tilfeller så hadde jeg måtte skrevet tusen sider lange tråder, herregud. Start en ny tråd da om dere vil snakke om alle andre! Men ikke sleng det i trynet på meg og argumentere som om jeg har nektet for at det skjer! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Overalt jeg går ser jeg vakre jenter, både utenlandske og norske, man må da ikke dra utenlands for å finne ei fin jente. De overdriver så veldig her i tråden.. Jeg har IKKE snakket om andre tilfeller der kvinnfolk utnytter mannfolk. selvsagt finnes jo det og! Det har jeg ikke nektet for heller! Men overskriften er norske menn og thaidamer, om jeg skulle nevnt alle tilfeller så hadde jeg måtte skrevet tusen sider lange tråder, herregud. Start en ny tråd da om dere vil snakke om alle andre! Men ikke sleng det i trynet på meg og argumentere som om jeg har nektet for at det skjer! Okay, så når det gjelder thailandske kvinner og norske menn, så utnytter de alltid kvinnene? 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Jeg kjefter ikke på dere menn, jeg kjefter om gamle griser som drar og utnytter sårbare mennesker. At gutter her tar det personlig kan da ikke jeg rå over. Alle menn blir slike "gamle griser" med årene, og derfor oppfattes ditt raseri og din hatske kritikk veldig provoserende for alle menn. Og alle menn uansett alder ønsker seg en normal kvinne, med normale verdier. En kvinne som ikke er ødelagt av denne feminismen som er så moderne blant norske kvinner i dag. Dette med "gamle griser" er en heraketeknikk som militante feminister har brukt mot menn siden starten på feministbølgen i Norge. Endret 12. august 2012 av Baltazar94 4 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Nei ikke alle har jeg sagt, for tusende gang. Det er lov å ha fornuft her dere er det ikke det? Må jeg virkelig komme med vitenskapelige undersøkelser og annet tull?? Herregud.. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg vil tippe de fleste Thaidamer har litt mer ordentlige verdier i forhold til norske damer. De setter mer pris på ting. Vår velferd gjør jo sitt med folk, vi blir overfladiske og umenneskelige. Dette gjelder vel begge kjønn. Tipper mange kvinner sikkert kunne tenkt seg det samme, men som i så mange andre ting er de redde for å stå fram og skille seg ut, menn er litt mer frigjorte og gir litt mer faen i hva andre mener. 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Baltazar94: Jeg klarer bare ikke ta en mann som deg seriøst som tror at to homo sapiens løp rundt i en frukthage og gafla epler og snakka med en slem slange. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Nei ikke alle har jeg sagt, for tusende gang. Det er lov å ha fornuft her dere er det ikke det? Må jeg virkelig komme med vitenskapelige undersøkelser og annet tull?? Herregud.. Så hvis jeg forstår deg riktig, så sier du at ikke alle norske menn som blir sammen med thailandske kvinner utnytter dem, riktig? 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 ja selvsagt! Jeg skjønner ikke hvorfor noen har trodd at jeg har snakket om alle i det hele tatt. Jeg har gjentatt det mange ganger til folk her! Lenke til kommentar
bas Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Det er lov å ha fornuft her dere er det ikke det? Må jeg virkelig komme med vitenskapelige undersøkelser og annet tull?? Herregud.. Det er helt vanlig internett kutyme å dokumentere sine påstander, ellers fremstår man oftest bare som et troll det ikke går an å ha en saklig diskusjon med, altså noe ala TS. 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Baltazar94: Kvinnen ble skapt av ribbeinet til en fyr. Jah.. Men faktum er at mannen blir skapt inni en kvinnekropp. Så....egentlig er det vel vi kvinner som er den egentlige skaperen du burde tilbe da. Det er helt vanlig internett kutyme å dokumentere sine påstander, ellers fremstår man oftest bare som et troll det ikke går an å ha en saklig diskusjon med, altså noe ala TS. Du, det der må du dokumentere med vitenskapelig bevis bas. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Fordi jeg snakker nå om de mannfolka som utnytter, ikke alle de andre! Det er nok mulig du mener det, men problemet er at som alle andre feminister så mener du at "de som utnytter" er de som ikke lar seg utnytte, og som har visse krav og ønsker om hvordan en god kvinne skal være. 1 Lenke til kommentar
Roca Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Og alle menn uansett alder ønsker seg en normal kvinne, med normale verdier. Dette tror jeg oppsummerte det hele ganske så godt. Kvinner ønsker menn som kan tilby dem noe og menn ønsker kvinner som kan tilby dem noe. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) ja selvsagt! Jeg skjønner ikke hvorfor noen har trodd at jeg har snakket om alle i det hele tatt. Jeg har gjentatt det mange ganger til folk her! Så hvorfor kaller du menn som blir sammen med eller gifter seg med thailandske kvinner ekle gamle griser, veike, rasshøl, osv osv ? Endret 12. august 2012 av Uderzo 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå