Gå til innhold

Norske menn og thai damer...

Anbefalte innlegg

Skjønner veldig godt TS spørsmål, men tror ikke svaret er så vanskelig. Thaidamer er sexy, eksotiske, litt tabu-unge i utseendet, de smiler (tenk det...), og varter opp mannen mye mer enn hva norske jenter gjør. Å komme hjem fra jobb og bli møtt med et smil og oppvartning, thaimat til middag og en supersexy kropp er vel alle menns drøm.

Det de fleste ikke tneker på er at dette ikke kommer gratis. Ved å gi av seg selv så krever de tilsvarende mye tilbake. Min venneflokk tynnes ihvertfall ut så fort menn nevner ordet skilsmisse, og forbløffende mange får aldri brukt returbiletten om de besøker hennes hjemland. Rike menn med thaidamer er ofte utsatt for "ulykker". Pussig det... :-/ Og kjenner man mafiamiljøene (er det en god eller dårlig ting...?) så vet man at det ofte sitter en thaidame på toppen og bestemmer hvem som skal våkne opp med hestehode i sengen.

Selv om mannens største hjerne skriker "velg thai, velg thai" så overvinner heldigvis lillehjernen i hodet med sitt overlevelsesinstinkt og overdøver med sitt "ho dræp deg, ho dræp deg". Skjønner ikke at folk tør å velge thai, men mange menn går etter utseendet og det er i og for seg forståelig med et slikt utseende.

Så bør man jo lære seg denne frasen: ที่เข้าใจภาษาไทย

colinfarrell3p6ca.gif

Endret av Uderzo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi jeg snakker nå om de mannfolka som utnytter, ikke alle de andre! Og så skal da dere få det til at denne utnyttede jenta er like sleip som den gamle mannen som misbruker hennes sårbare situasjon??

Det er uaktuelt for meg å skifte mening der det er tydelig at den norske mannen er den sleipe der. Uaktuelt.

Lenke til kommentar

1. Det finnes en hel haug med norske kvinner som lever i "steinalderen", men de er dritstygge og ser ut som en russisk diskoskaster.

Neida. Tvert om. Tradisjonsbundne norske kvinner er det av oppvekst og kultur, ikke av genetikk. Det er mange vakre jenter blant dem :)

2. Så Thaidamer bidrar ikke økonomisk? Det finnes late damer av alle nasjonaliteter. Norske kvinnfolk er ikke noe bedre, langt ifra. De fleste menn som kommer hjem med thai kone vil jo at hun skal lære seg norsk, gå skole og få seg jobb.

Joda, thaidamer kan godt bidra økonomisk. Men da er de jo ikke hjemmeværende. Og så kommer ikke mannen hjem til dekket bord lenger. Og da er det ikke mye som blir anderledes enn med en norsk dame.

3. Har hørt at det finnes, men begynner å tro at det er litt som enhjørningen.... :hmm:

Som sagt, du må finne deg andre steder å lete.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi jeg snakker nå om de mannfolka som utnytter, ikke alle de andre! Og så skal da dere få det til at denne utnyttede jenta er like sleip som den gamle mannen som misbruker hennes sårbare situasjon??

Det er uaktuelt for meg å skifte mening der det er tydelig at den norske mannen er den sleipe der. Uaktuelt.

Hehe, du bekrefter bare hva jeg sier. Well done!

seinfeld.gif

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Blandt mine venner så er det aldri snakk om utnyttelse, ihvertfall er ikke det målet. Man kan jo selvsagt si noe om å dra en "fattig" jente hjem til norge og ha henne som et trofe, men det er ikke verre enn hva menn gjør med en hvilken som helst kvinne. Det er mer status blandt gutta å ha en sexy jente med store pupper og lekkert utseende, enn å ha en "vanlig" jente. Dette betyr IKKE at man banker dem og har dem som kombinert hushjelp og sexslave. Selv om man er rik eller tenner på thai, så er det ikke noe galt i det i seg selv. Golddigging biten går forøvrig begge veier. En thaidame kan anse det som et kupp om hun får en rik nordmann på kroken, og vet at hun kan sende en slant ned til familien hver måned. Gjør han ikke som hun sier, så er det jo bare å dytte han ned trappa eller leie en fyr til å knerte han. Det koster ikke stort, og ironisk nok er det kanskje mannens egen konto pengene tas fra.

Kjenner mange som lever helt normale liv, som er gjevngamle og ikke har noe ekstremt bra utseende noen av dem. Men igjen, menn velger damer som er mer sexy, smiler, oppvarter, osv og thaidamer tilbyr det. MEN det betyr ikke at de banker henne eller har henne som sexslave. Noen eldre velger selvsagt å ha henne som trofe, men det må da være lov så lenge han er grei mot henne.

Lenke til kommentar

I første posten skriver du jo:

Hvorfor ble denne tråden plutselig til kun til å handle om de 70 år gamle grisene som utnytter sårbare thai-jenter?

Det er to issues som har blitt diskutert her.

1. Jeg lurer på hva denne fascinasjonen på thai damer er som gjør at f.eks en kompisgjeng kun har thai damer.

2. Eldre herrer som drar til thailand og henter seg kone som er veldig mye yngre. Man ser veldig sjeldent norske unge jenter med så gamle menn. Det er jo en grunn til det.

Lenke til kommentar

2. Eldre herrer som drar til thailand og henter seg kone som er veldig mye yngre. Man ser veldig sjeldent norske unge jenter med så gamle menn. Det er jo en grunn til det.

Ut i fra dine innlegg i denne tråden her så er det kun de gamle Norske som utnytter de unge thailandske.

Hvorfor? Har du noen kilde på dette? Kan du faktisk komme med et godt argument som ikke er enklere å feie vekk enn støvdottene på gulvet her?

At man ikke ser så mange unge Norske jenter sammen med eldre menn er jo fordi at dette er uvanlig her til lands.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja... det er jo det jeg sier, det er jo en grunn til at det er uvanlig her til lands, og hvorfor det tror du??

Jeg snakker om de gamle som faktisk utnytter, og det er åpenlyst når en 25 år gammel thaijente er sammen med Gunnar på 67. Det skjønner dere vel....

trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det. Trenger ikke vitenskapelige undersøkelser vettu...

Endret av Boil-in-bag-ris
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja... det er jo det jeg sier, det er jo en grunn til at det er uvanlig her til lands, og hvorfor det tror du??

Jeg snakker om de gamle som faktisk utnytter, og det er åpenlyst når en 25 år gammel thaijente er sammen med Gunnar på 67. Det skjønner dere vel....

trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det. Trenger ikke vitenskapelige undersøkelser vettu...

Hvor går grensen for alderforskjell mellom partene, etter din mening - og har alderen mer å si, enn graden av "jevnbyrdighet" mellom dem?

Lenke til kommentar

For å kunne være 100% sikker i din sak bør du på en eller annen måte ha gjort en undersøkelse. Så lenge du ikke har noe fakta og falle tilbake på kan jo jeg gå ned på et usaklig nivå og lage et hylekor om at du er en løgnhals og basere dette på noe fakta jeg finner på i hodet mitt her og nå.. Men for at forummoderatorene skal slippe enda en tulling å hanskes med så lar jeg være..

Det jeg lurer på her, kan du komme med et konkret eksempel som gjerne har kommet frem i media på et eller annet vis at disse gamle grisene i fra Norge reiser til thailand bare for å hente seg en trofé-kone? Nå vil jeg si at "Jeg kjenner en som gjorde dette" ikke er et saklig eller godt argument.

Rett og slett gi meg/oss fakta her på bordet som taler din sak, sett bort i fra dine egne meninger?

Vist du bruker 1 minutt på og akseptere at ditt syn nødvendigvis ikke er 100% rett så vil du nok fort se at disse thai-damene på 25 fort kan utnytte den økonomiske velstanden til Gunnar på 67.

Om du har et så snevert syn at du faktisk tror dette ikke kan forekomme bør du åpne øynene dine og se deg litt rundt før du logger på diskusjon.no igjen..

Endret av Hansien
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe, du bekrefter bare hva jeg sier. Well done!

Men herregud, selvfølgelig kommer jeg ikke til å skifte mening om folk om misbruker andre!

Jøje meg, er du ute av stand til å lese hva folk skriver?

Det er ikke alltid det er snakk om misbruk, verken den ene veien eller den andre. Thailand har veldig annerledes kultur, noe vil si at de er gammeldagse når det kommer til slike ting, men poenget mitt er at i Thailand er eldre menn et status symbol. Det er ikke noe som blir sett ned på i det hele tatt, det er først de kommer hit de blir sett på løsaktige gold diggere.

Og jeg er helt sikker på at det finnes gold diggere, men det samme kan jeg si om norske kvinner, det er gold diggere blant dem også.

Men hvorfor gidder jeg å prøve å få fram noen nyanser, du har allerede gjort deg opp en mening om hvordan verden funker, så da er det vel kanskje ikke noe poeng å fortsette med denne tråden?

Endret av Uderzo
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor går grensen for alderforskjell mellom partene, etter din mening - og har alderen mer å si, enn graden av "jevnbyrdighet" mellom dem?

De fleste har en fornufts-radar som går av når det ser ut som thaijenta må skifte bleie på gubben sin før kveldstid.

Aldersmessig er en ting, men utseendemessig så ser man jo om det er sannsynlig at en lite tiltrekkende gubbe er sammen med en bedre looking utenlandsk jente/kvinne. Det ser man bare.

pattaya-thailand.jpg?w=584

Endret av Boil-in-bag-ris
Lenke til kommentar

Du er altså aldersrassist? er det slik en skal tolke det? Eller evner du å se at to mennesker kan finne tiltrekning over aldersgrensene, selv om det er mannen som er eldst? Du får nok hoste opp noe dokumentasjon på dine forutintatte påstander.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Med andre ord, du mener at kjærlighet baserer seg på utseende?

Jeg lurer på det samme. For kjærlighet er tross alt et ganske nytt begrep. Penger og status har vært, og i noen deler av verden er det fortsatt, grobunnen i et ekteskap.

Endret av Uderzo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

De fleste har en fornufts-radar som går av når det ser ut som thaijenta må skifte bleie på gubben sin før kveldstid.

Aldersmessig er en ting, men utseendemessig så ser man jo om det er sannsynlig at en lite tiltrekkende gubbe er sammen med en bedre looking utenlandsk jente/kvinne. Det ser man bare.

pattaya-thailand.jpg?w=584

Vel, hvis man skal basere seg kun på det man ser, vil feilprosenten bli høyere, enn hvis man i tillegg bruker en form for avgrensing ang. alder/jevnbyrdighet. Grunnen til at jeg stresser akkurat "jevnbyrdigheten" er fordi det er det prinsippet som "ordensmakten" bruker når de skal avgjøre videre saksbehandling i de tilfeller hvor det har vært seksuell aktivitet mellom to parter, hvor den ene er under seksuell lavalder.

En moden men ungdommelig kvinne eller mann, tror jeg kan være med en partner hvor bare "modenhetsgraden" er tilnærmet lik. Så om jenta eller gutten er 20, og partneren er 100, har ikke den forskjellen noe særlig å si, annet enn at "vi" vil synes det ser merverdig og uvanlig/unormalt ut.

Hvis det derimot er stor aldersforskjell og stor forskjell i modenhet/kunnskaper osv. er også jeg i utgangspunktet litt tvilende ...

Men, jeg har også lært at man skal ALDRI blande seg inn i kjærlighetslivet til andre, fordi det ansvaret MÅ ligge hos de to partene, og ingen andre. Jeg har selv en sønn som omtrent ikke vet foran og bak på kvinner, og ett par av valgene hans, vil jeg helst bare glemme - men hverken jeg eller hans mor har sagt et eneste nedsettende ord om de valgene, og det viste seg i ettertiden å ha vært det mest fornuftige.

En annen sak når det gjelder å bare "se" for å bestemme sånt, er at asiatiske kvinner (spesielt) holder seg utseendemessig "unge" i langt større grad enn vestlige kvinner. Derfor kan man ofte ta veldig feil av alderen deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...