Gå til innhold

Norske menn og thai damer...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så norske menn er plutselig kvinnehatere bare pga at de foretrekker utenlandske kvinner?

Norske kvinner er ikke noe anderledes, de er i et forhold for å stifte familie, få større økonomisk trygghet osv.

Si meg en ting, hvor kan jeg finne norske kvinner i alderen 20-35 som ikke drikker/fester og ei som absolutt ikke må se alle reality programmen på norsk TV?

Godt spørsmål.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det virker jo som at dere syns jentene her er forkastelige og ubrukelige og at dere må rømme landet for å finne brukbare kvinnfolk.

Kvinner før oss slåss for videre generasjoner med jenter så vi skulle ha frihet til å kunne få bli likestilt som mannen, og når vi endelig har fått den døren åpen så vil dere ikke glede dere med oss. Greit nok at dere foretrekker utenlandske kvinnfolk, men dere trenger ikke snakke sånn om landets jenter.

Jeg fester og ser på reality, men jeg er da ikke noe dårligere jente enn de utenlandske av den grunn. Og det er ikke mangel på gutter som fester og ser på fotball heller for å si det sånn...

Lenke til kommentar

At dere spytter på de kvinnfolka her til lands slik som dere gjør her er helt utrolig. Visste ikke at det fantes så mange kvinnehatere her som har mere muslimske verdier enn moderne. Jeg er veldig overrasket. Hadde ikke trodd det.

Med litt mer fartstid på forumet vil du nok innse at brukerne her er som internettbrukere flest. De med sterkest meninger er de som er mest ivrige i debatten. Folk flest har andre ting å bruke livet sitt på. Nesten uansett emne, i denne kategorien spesielt. Og religionskategorien selvsagt. Og mobilforumet, og... :hmm:

At gutter har mer glede av å flagge sin ekstremisme enn jenter og at gjennomsnittsalderen her fortsatt er lav bidrar også litt. Skjønt jeg mistenker at de mest kvinnehatende her slett ikke er de yngste. Det er nok heller de som tror de husker sin mor i en annen rolle enn dagens kvinner og savner det. (At det mest sannsynlig er bestemoren de tenker på er en annen sak. Du skal være på min alder for å huske tiden før den feministiske bølgen.)

Når det er sagt: Du gjør nå ditt for å skremme dem fram fra gjemselen og glemselen. :wee:

On topic: Det går an å forsvare thaiekteskap uten å rakke ned på norske kvinner. Personlig synes jeg det er en bedre taktikk, da virker man ikke så forurettet. De fleste av oss - det vil si norske menn - har ikke lidd noen stor overlast av kvinnefrigjøringen, tvert om vil jeg påstå. For dem som vil ha en annen ordning "i heimen" så er det greit, så lenge de finner en dame som mener det samme.

Om thaidamene faktisk mener det kan diskuteres. Mange av dem synes vel at norske kjønnsroller har noe for seg når de har vært her en stund, det er derfor de såpass ofte skiller seg når de får oppholdstillatelse. Det signalet tar ikke alltid de forsmådde ektemenn, og selv om de tar det reiser de heller og finner seg en ny.

Geir :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Så norske menn er plutselig kvinnehatere bare pga at de foretrekker utenlandske kvinner?

Nei, de er "kvinnehatere" fordi de er så negative til norske postfeministiske kvinner. Som sagt i forrige innlegg, det går godt an å foretrekke thaidamer eller andre etnisiteter uten å være helt propell fordi norske damer ikke lever i steinalderen lenger.

Norske kvinner er ikke noe anderledes, de er i et forhold for å stifte familie, få større økonomisk trygghet osv.

Tja, si det. I vår familie har vi nå begge bidratt til det økonomiske.

Si meg en ting, hvor kan jeg finne norske kvinner i alderen 25-35 som ikke drikker/fester og ei som absolutt ikke må se alle reality programmen på norsk TV?

De finnes, i hopetall. Du leter antagelig på feil sted.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vel jeg er ateist som også har gjort meg opp en mening om å tro eller ikke tro på fantasivenner, men jeg diskuterer fortsatt religion. Nettopp for å spre mine meninger.

Det virker da veldig som at andre her også har sine meninger, eller hva??? Men når jeg gjør det, da er det ramaskrik og helvete, men når andre gjør det da nevner ikke du eller de andre en dritt. Bare fordi du er uenig trenger du ikke bli dobbelmoralsk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

De som vil ha gammeldagse kvinnfolk her og hater den nye generasjonen er vel de samme som var helt forferdet at jeg lagde en tråd der jeg ikke ville ha gutter som sminket seg og jåla seg sånn opp.

Kan du være snill å forklare en litt eldre herre hva som er forskjellen på dagens kontra gårdagens "kvinne"

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

På bedehuset.

Mulig, men jeg vet at nærmeste buddhisttempel kan være et utmerket sted å bli kjent med helt vanlig asiatiske kvinner og menn. Dessuten har de en langt bedre meny å skilte med, enn disse tørre vaflene, skylt ned med tynn kaffe, som den norske kirke tilbyr "lammene sine".

:)

Lenke til kommentar

De som vil ha gammeldagse kvinnfolk her og hater den nye generasjonen er vel de samme som var helt forferdet at jeg lagde en tråd der jeg ikke ville ha gutter som sminket seg og jåla seg sånn opp.

Når det gjelder gutter som doller seg opp, så er vi enige ;)

Men jeg tror grunnen til at enkelte blir fyrt opp er fordi du har opptrådt veldig ufint i denne tråden. Du har laget denne tråden med hensikt å kjefte på "oss menn". Og er det noe vi norske menn ikke liker er å bli kjeftet på fordi vi er menn. Det har en litt militant ettersmak ;)

Ja, det er selvfølgelig eksempler på at thai kvinner har blitt utnyttet, men det er også eksempler på at mennene har blitt utnyttet. Uansett, å dømme menn som blir sammen med thai kvinner, eller gifter seg med dem, som sveklinger, dårlige menn som kun er ute etter å utnytte dem. Er veldig provoserende.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg kjefter ikke på dere menn, jeg kjefter om gamle griser som drar og utnytter sårbare mennesker. At gutter her tar det personlig kan da ikke jeg rå over.

Provoserende er at dere gjenger dere opp og hisser hverandre opp og uansett hva jeg sier så blir det bråk. Da blir JEG provosert.

Dere maser om at jeg tar alle over en kam, men dere arresterer fader ikke noen andre når de snakker nedsettende om dagens norske jenter som om de var totalt ubrukelige og tar de under en kam. DET er dobbelmoralsk føler jeg.

Endret av Boil-in-bag-ris
Lenke til kommentar

Mannsdominert forum test failed.

Lyktes ikke med å finne mann her som klarer se thai jenta for det offeret hun egentlig er.

Hvorfor har du ikke nevnt at kvinner gjør eksakt det samme som menn gjør i Thailand, bare i Gambia?

http://www.klikk.no/...ticle397159.ece

Nice. Da har OP en plass å dra når hun bikker 30-40 :thumbup: Så kan vi menn dra til Asia og alle blir fornøyd.

Btw gratulerer med sticky tråd.

Det blir neste år det da, så det er ikke lenge til ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Skjønner veldig godt TS spørsmål, men tror ikke svaret er så vanskelig. Thaidamer er sexy, eksotiske, litt tabu-unge i utseendet, de smiler (tenk det...), og varter opp mannen mye mer enn hva norske jenter gjør. Å komme hjem fra jobb og bli møtt med et smil og oppvartning, thaimat til middag og en supersexy kropp er vel alle menns drøm.

Det de fleste ikke tneker på er at dette ikke kommer gratis. Ved å gi av seg selv så krever de tilsvarende mye tilbake. Min venneflokk tynnes ihvertfall ut så fort menn nevner ordet skilsmisse, og forbløffende mange får aldri brukt returbiletten om de besøker hennes hjemland. Rike menn med thaidamer er ofte utsatt for "ulykker". Pussig det... :-/ Og kjenner man mafiamiljøene (er det en god eller dårlig ting...?) så vet man at det ofte sitter en thaidame på toppen og bestemmer hvem som skal våkne opp med hestehode i sengen.

Selv om mannens største hjerne skriker "velg thai, velg thai" så overvinner heldigvis lillehjernen i hodet med sitt overlevelsesinstinkt og overdøver med sitt "ho dræp deg, ho dræp deg". Skjønner ikke at folk tør å velge thai, men mange menn går etter utseendet og det er i og for seg forståelig med et slikt utseende.

Så bør man jo lære seg denne frasen: ที่เข้าใจภาษาไทย

Lenke til kommentar

Jeg kjefter ikke på dere menn, jeg kjefter om gamle griser som drar og utnytter sårbare mennesker. At gutter her tar det personlig kan da ikke jeg rå over.

Provoserende er at dere gjenger dere opp og hisser hverandre opp og uansett hva jeg sier så blir det bråk. Da blir JEG provosert.

Det er bare det at vi har et litt mer nyansert syn på dette.

Da får du slutte å si: "Jeg har rett, basta bom!"

Du har gjort deg opp en mening, og når vi kommer med innspill og viser til at saken ikke er så enkel, så skriker og skråler du og sier at du har rett uansett, og at du ikke er villig til å høre på hva vi har å si.

Hva gjør du på diskusjon.no? Hvis du mener du har rett at de "gamle grisene" utnytter thai kvinnene, så kom med noen argumenter. Mener du at alle menn over en viss alder som finner seg ei thai kvinner, utnytter dem? Betyr alder noe? Hva med den sosiale og økonomiske statusen til mennene det er snakk om, betyr det noe?

Med andre ord, hva vil du fram til og hva får deg til å tro at alle slike menn er noen gamle griser som er ute etter å utnytte dem. Hvorfor kan det ikke handle om ønsket om å ha noen å dele livet sitt med?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...