Gå til innhold

Norske menn og thai damer...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på kontroversielle meninger er dette forumet veldig tolerant, det er hvordan du uttrykker dem som stort sett er avgjørende.

Med det kutter vi forøvrig off-topic snakket, moderator får eventuelt komme tilbake til saken etter "ferien" :)

Endret av LucarioX
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg blåser i om hele forumet hadde vært uenig med meg, jeg står for det jeg mener er rett. Det burde ikke være en av kriteriene for utkastelse. Da har dette forumet feilet hardt i så fall.

Problemet er ikke hva meningene dine ER. Det er måten du presenterer dem på, og åpner ild mot de som prøver og si noe annet til deg.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Om man ikke ser problemet her så betyr det at at man ikke vil se problemet.

for det er obvious.

Tror dere virkelig at denne jenta har det bra? (Da antar jeg at dere klarer se bort ifra at alle smiler på bilder, dere vet jo selv at bilder fra fester og eventer ser mye morsommere ut enn hvordan det egentlig var, fordi det er automatikk i å smile på bilder.)

Tror problemet ditt er at du er så lite atraktiv, at ingen norske menn vil ha deg og derfor "hater" at norske menn finner damer fra andre verdensdeler. Det er ikke bare Thai damer, som er atraktive i utlandet. Og stadig flere norske menn benytter muligheten.

Du virker også noe naiv og forutinntatt! Jeg forstår heller ikke hvorfor noen av dere damer, blir hysteriske over at alle disse "vrak" av norske menn, reiser til utlandet og finner seg en kjæreste, eller en kone. Dere burde jo bar være glad til, så er de "ute av markedet". :)

Angående jenta på bildet ditt. Ja, jeg tror hun har det bra! Det ser slik ut og da er et ikke noe som tyder på det motsatte. Dine argumenter "henger ikke på greip", men kommer fra ei umoden jente/dame.

Endret av geco5
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg forstår egentlig ikke hva som er det store problemet med det bildet. Joda, hun er 35-40 år og han er 55-65 år, men hun er ikke særlig attraktiv etter thailansk standard.

Det er da langt verre forhold enn som så. Donald Trump sin kona f.eks.

image24.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han er bare 24 år eldre enn henne, og kunne sikkert fått seg en purung golddigger hvis han ville. Synes det blir litt feil å si at det umulig kan være ekte kjærlighet i slike tilfeller. Donald Trump har en egenskap som gjør ham veldig attraktiv for mange kvinner, men kan vi derfor konkludere med at følelsene deres er falske?

Lenke til kommentar

Han er bare 24 år eldre enn henne, og kunne sikkert fått seg en purung golddigger hvis han ville. Synes det blir litt feil å si at det umulig kan være ekte kjærlighet i slike tilfeller. Donald Trump har en egenskap som gjør ham veldig attraktiv for mange kvinner, men kan vi derfor konkludere med at følelsene deres er falske?

Det kan sikkert være ekte kjærlighet, men det var aldri poenget mitt.

Poenget mitt er at store aldersforskjeller og utsendeforskjeller er vanlig mellom hvite også. Hadde ikke Trump vært styrtrik og kjent, så hadde hun trolig ikke datet han. Jeg har ikke sett mange klage over stjerner som får seg trofekoner. Derimot er det store aldersforskjeller mellom asiatere og normale hvite menn, så er han en creep, hun lider og forholdet er ekstremt umoralskt.

Det er en klar dobbeltmoral, men jeg må innrømme at jeg lider av den selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Poenget er at hun aldri i verden ville ha datet han hvis han ikke hadde vært rik, kjent og med makt. Og hadde han ikke vært rik så ville han heller aldri endt opp med noe slik kvinnfolk i det hele tatt.

Så motivasjonen hennes for å bli sammen med han er KUN penger, status og makt. Om hun evt senere også utvikler virkelige følelser for han er utenfor poenget. Og det kan vel en thaidame gjøre for en eldre norsk mann også. Thaidamen som blir sammen med en Nordmann er like mye golddigger som den vestlige unge kvinnen som blir sammen med en riking.

Og det dette illustrerer aller best er at kvinnene trenger absolutt ikke å lide noe nød eller være tvunget til å bli sammen med den rikere mannen enten hun er fra Thailand eller USA. Hun er bare ute etter noen fler goder, det betyr ikke at hun ikke har det helt greit der hun lever fra før.

Og det hele er en win win situasjon. Han får den kjærligheten, pene kona og sexen han er ute etter og hun får de pengene til seg selv og familien og etterhvert det statsborgerskapet hun er ute etter. Men selvfølgelig kan det jo godt hende at hun bare går fra han rett etter hun får statsborgerskapet og da er det jo en tap situasjon for han og en vinn situasjon for henne. Og hun er da uten tvil utnytteren.

Endret av flesvik
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det kan man jo si om alle forhold om man kommer til bunns i dem. "Hun ville aldri ha datet ham hvis ikke han var sånn og sånn". "Problemet" til rike menn og pene damer er at disse årsakene er lette å gjennomskue. Vi vil at kjærlighet skal være magisk, og derfor blir vi sure når det er for lett å skjønne hva som foregår.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forstår egentlig ikke hva som er det store problemet med det bildet. Joda, hun er 35-40 år og han er 55-65 år, men hun er ikke særlig attraktiv etter thailansk standard.

Det har noe med hvor mange vestlige ansikter de har sett, og for vestlige hvor mange asiatiske ansikter de har sett. Vestlige ansikter er mer kantete ut enn de er vandt med. Om du ikke har sett så mange, mister du nyansene. Sånn generelt sett så ser asiatiske ansikter noe mer feminine ut. Det er sånn noen vestlige kan bli lurt (dersom de ikke har sett mange ansikter) til å tro at en mann er ei dame.

Endret av festen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke til å unngå det faktum at gamle slitne menn drar til Thailand nettopp fordi de vet de kan få seg yngre jenter som vil være med dem ned for å kunne støtte familien sin i thailand bedre. Og ansvaret ligger MYE mer hos den eldre herremannen som ofte pensjonist og drar ned for å lokke med seg og ha en kone som er yngre og som gjør det for familien sin skyld.

Det at dere sier at dama utnytter like mye og at de er sleipe og lure osv blir overhodet ikke det samme. Hun gjør det for familie, han gjør det for seg selv. Han utnytter en i svak posisjon. Og sånn er det.

At dere spytter på de kvinnfolka her til lands slik som dere gjør her er helt utrolig. Visste ikke at det fantes så mange kvinnehatere her som har mere muslimske verdier enn moderne. Jeg er veldig overrasket. Hadde ikke trodd det.

Endret av Boil-in-bag-ris
Lenke til kommentar

Mannsdominert forum test failed.

Lyktes ikke med å finne mann her som klarer se thai jenta for det offeret hun egentlig er.

Hvorfor har du ikke nevnt at kvinner gjør eksakt det samme som menn gjør i Thailand, bare i Gambia?

http://www.klikk.no/...ticle397159.ece

Nice. Da har OP en plass å dra når hun bikker 30-40 :thumbup: Så kan vi menn dra til Asia og alle blir fornøyd.

Btw gratulerer med sticky tråd.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...