BuffyAnneSummers Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Skal dette være bevis på at du har rett? Jeg skjønner ikke helt jeg, tror du virkelig at thaijenter syns det er gøy å ligge med gamle menn og bo sammen med dem og jobbe for dem og være hora deres så de kan få penger til å sende hjem til familien? Tror du virkelig de hadde gjort dette om de hadde noe valg? Hvor er hue ditt hen? Hvor er ditt? Du påstår ditt og datt, men kommer ikke med ett fnugg av ordentlig bevis, og en gjenganger når det gjelder dine debatter er at du har rett fordi du ''vet'' det. Alle her har sagt seg enig i at ikke alle thaidamer som blir sammen med eldre menn nødvendigvis har det aller ''best'', men hvem har nå det? Har du absolutt alt sånn som du har lyst til at det skal være? Er det synd på en person som velger å forbedre sitt liv ved å gifte seg med noen? For det er ikke bare sant i mange av thaidamenenes tilfeller, men også norske kvinner! Hvem er du til å dømme HVORFOR noen er sammen med noen????? Hva har du med det å gjøre??? 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Thai-menn er mannssjåvinister av rang. Skjønner jentene godt, jeg. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hele denne diskusjonen minner meg om prostitusjon-diskusjoner hvor kvinner går i spissen og ikke klarer å skille mellom menneskehandel og en handel mellom to voksne mennesker!! 8 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hele denne diskusjonen minner meg om prostitusjon-diskusjoner hvor kvinner går i spissen og ikke klarer å skille mellom menneskehandel og en handel mellom to voksne mennesker!! Hmmm,skjønte ikke helt den der,men er uansett for at folk skal kunne selge sex hvis de virkelig vil gjøre det frivillig. Menneskehandel kan man gjerne fengsle folk på livstid for. Kanskje jeg skjønte den allikevel,får ta en kopp kaffe og vurdere det nærmere. Lenke til kommentar
Populært innlegg GodMorgenNorge Skrevet 9. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2012 Jeg må da kunne velge en thai dame som gjør meg lykkelig uten å møtte høre på fordømmende og sneversynte norske kvinnfolk som deg, bolinbag. Jeg utnytter ingen og elsker damen min og behandler henne bra, og enda mer viktig, hun behandler meg bra. Men jeg kan absolutt forstå at norske damer er misunnelig. Thaidamene er jo mye bedre 14 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Ja men så fint og flott da GodMorgenNorge, du er ikke de jeg snakker om. Hvorfor tror du jeg snakker om thaidamer og mannfolk som genuint forelsker seg uten noen form for utnytting?? Enten klarer dere ikke lese eller så misforstår dere med vilje. So which is it? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Thaidame 20 år: Thaidame 40 år: Ser mer ut som Thaimann men. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Nesten 200 innlegg, og trådstarter har enda ikke innsett at hun er på jordet. Imponerende. 6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Nesten 200 innlegg, og trådstarter har enda ikke innsett at hun er på jordet. Imponerende. Hun har denne som "statusoppdatering" ... Det forumet her er så driiiit kjedelig...!! I rest my case Lenke til kommentar
Diablo Minus Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hvorfor tror du jeg snakker om thaidamer og mannfolk som genuint forelsker seg uten noen form for utnytting?? Enten klarer dere ikke lese eller så misforstår dere med vilje. So which is it? Hvordan skal du kunne vite hvem som er utnyttet og hvem som faktisk elsker hverandre uten å kjenne dem? På meg virker det som om du mener alle Norske menn som har Thailandsk samlivspartner utnytter dem. Og ja jeg har lest hele tråden. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg OmarL028577693 Skrevet 9. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Endret 9. februar 2013 av kelux 11 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Ja, vi norske jentene får nøye oss med de ekte mannfolka som blir igjen her vi da og tåler at dama ikke er underkua. Løp med halene mellom beina deres smågutter, løp og kjøp! Dere vrir og vender på det jeg sier og hisser hverandre opp som bikkjer i en hundegjeng.. Endret 9. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Tja, synes liksom ikke thaidamene er så attraktive, men hadde vurdert det om det var sosialt akseptabelt og ha 3-4. Det hadde vært bøst det. 4 Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Norske damer vil bare lage kake og spise den selv. 6 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 "buuhuuu dama mi ville ikke være mamman min allikavæl joo buuuu " Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Dere vrir og vender på det jeg sier og hisser hverandre opp som bikkjer i en hundegjeng.. Og du gjør ikke nøyaktig det samme? Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Hvordan har jeg gjort det? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Wow.. bare.. wow 5 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Er du seriøs nå? Har ikke tid/gidder ikke finne alle eksemplene. Men kan begynne med posten rett over min. (#196) Endret 9. august 2012 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg bas Skrevet 9. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2012 Tror TS er utkonkurrert av tre thaidamer i vennegjengen og ikke evner å få seg et norsk mannfolk. Gir forøvrig blanke i hvor folk finner damene sine, eller kvinnfolka finner mennene sine, men personlig styrer jeg glatt unna ei bortskjemt norsk dame som lever for facebook, rosablogger og cafelatte, eller er heseblesende karrierekvinner. 17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå